爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   2


大宅

積分: 4511

wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 16-5-11 16:30 |只看該作者
因為塞車, 我架車停左喺斑馬線上面, 當時已經轉左紅燈, 我見前車開始郁, 我又塞住左條斑馬線, 所以我都跟住郁.... 咁我算唔算衝燈?


水晶宮

積分: 56914


15#
發表於 16-5-13 11:43 |只看該作者
咁呢單....又算唔算? 已被影相.

https://www.youtube.com/watch?v=fwz-7i_kWHA


禁止訪問

積分: 844


14#
發表於 16-5-13 00:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16012


13#
發表於 16-5-12 17:01 |只看該作者
回覆 howmuch 的帖子

咁我明白試過幾次以為衝紅燈會影相都無事。事緣當我過第一個燈係黃燈尾,到第二個燈已經轉到紅色,但因為我過第一個燈時都未轉紅,所以觸動唔到個相機,即使到第二個燈已轉紅色都無事。


水晶宮

積分: 56914


12#
發表於 16-5-11 23:25 |只看該作者
sf013hk 發表於 16-5-11 19:56
回覆 howmuch 的帖子

最敝既係影你個個燈箱位係在轉了紅燈之後(半秒) 先啟動呢。佢根本就唔會影到你綠燈 ...



網上找到:

衝燈相機會在白線後有兩個格,頭轆壓到第一格會起動相機, 頭轆再壓到第二格會影第一張相, 後轆壓到第二格影第二張相。





大宅

積分: 2223


11#
發表於 16-5-11 21:42 |只看該作者

回覆樓主:

絕對算


禁止訪問

積分: 1374


10#
發表於 16-5-11 21:28 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1844


9#
發表於 16-5-11 21:05 |只看該作者
唔好見前車郁就死跟


大宅

積分: 1844


8#
發表於 16-5-11 21:04 |只看該作者
唔郁車就抄違例停斑馬線,郁車就衝燈
塞車要自己先判斷前面有無位走,輕則抄牌扣分,重則阻礙緊急救援!


水晶宮

積分: 56914


7#
發表於 16-5-11 20:26 |只看該作者
sf013hk 發表於 16-5-11 19:56
回覆 howmuch 的帖子

最敝既係影你個個燈箱位係在轉了紅燈之後(半秒) 先啟動呢。佢根本就唔會影到你綠燈 ...
停在 黃格範圍再郁車, 我仍然好懷疑, 會唔會觸動相機, 因為 當你的一方是紅燈, 其他方位一樣有車駛入黃格, 即係有物體移動.....咁咪成日觸動相機? 所以我認為沖燈觸動相機, 應該係由沖線---->黃格位或某一段距離, 加上來的連續動作, 閃兩次應該係咁的原因.


伯爵府

積分: 16012


6#
發表於 16-5-11 19:56 |只看該作者
回覆 howmuch 的帖子

最敝既係影你個個燈箱位係在轉了紅燈之後(半秒) 先啟動呢。佢根本就唔會影到你綠燈入黃格位。況且個紅燈相機應該係因應物體移動而啟動:所以入左黃格之後你唔郁佢唔會影你,你一郁就斷正。所以我話如果係咁既情況唔郁車好過郁車。無差人見到仲可以甩身,見到最多罰係黃格停留。衝紅燈,除左罰錢,仲要扣好似的5 分喎!


水晶宮

積分: 56914


5#
發表於 16-5-11 19:08 |只看該作者
sf013hk 發表於 16-5-11 19:02
回覆 howmuch 的帖子

如果你有留意紅燈相機,佢係連續閃兩次。因為如果只一次個司機可以話佢係停係黃格中 ...
但 情況係在綠燈時已過了線....


伯爵府

積分: 16012


4#
發表於 16-5-11 19:02 |只看該作者
回覆 howmuch 的帖子

如果你有留意紅燈相機,佢係連續閃兩次。因為如果只一次個司機可以話佢係停係黃格中。條罪輕好多。但如果有兩張相,一睇就見到佢有郁。無法底賴。所以如果你一有郁動,部相機就著。所以下次塞係個方格位,死都唔好郁丫。


水晶宮

積分: 56914


3#
發表於 16-5-11 18:45 |只看該作者
算, 但因早已過了分界線, 所以會不會觸發相機, 我不大肯定.


伯爵府

積分: 16012


2#
發表於 16-5-11 18:19 |只看該作者
算,如果有相機你已經入照了。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo