論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 2585


1#
發表於 16-5-12 10:11 |只看該作者
如題。
新工人未on board。


公爵府

積分: 26748

醒目開學勳章 畀面勳章


7#
發表於 16-5-12 17:22 |只看該作者

引用:工人自己話唔做返鄉下再婚生子, 做下小生意

原帖由 littlehei2008 於 16-05-12 發表
工人自己話唔做返鄉下再婚生子, 做下小生意。我會交代無長俸,你們會額外給她bonus? 幾多?
...
收到辭職信或不續約通知未? 有信在手可以省略不必要的麻煩


珍珠宮

積分: 31998


6#
發表於 16-5-12 14:35 |只看該作者
littlehei2008 發表於 16-5-12 14:28
工人自己話唔做返鄉下再婚生子, 做下小生意。我會交代無長俸,你們會額外給她bonus? 幾多?
...

如果你本身唔諗住比晒100%長俸
(法例上 你唔需要比長俸)
建議你收左佢的離職信
先好同佢講佢無長俸
到時 你比多少少佢 就係bonus
因怕 你未收佢唔續約信又同佢講佢無長俸
佢好大可能玩野 唔比信你 博你抄
等你比長俸之餘補多一個月佢
小心行事


大宅

積分: 2585


5#
發表於 16-5-12 14:28 |只看該作者
工人自己話唔做返鄉下再婚生子, 做下小生意。我會交代無長俸,你們會額外給她bonus? 幾多?


珍珠宮

積分: 31998


4#
發表於 16-5-12 14:27 |只看該作者
littlehei2008 發表於 16-5-12 10:11
如題。
新工人未on board。

要比寫自己唔續約的離職信先
然後通知佢 因為佢的離職而請新工人
咁就唔洗佢現頭黎屈你比遣散費

點評

wcpcelia    發表於 16-5-12 14:29


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


3#
發表於 16-5-12 12:53 |只看該作者
工人自己要求唔續約?係就唔駛俾長服喎! 工人知唔知?


子爵府

積分: 11863


2#
發表於 16-5-12 12:13 |只看該作者

引用:如題。新工人未on board。

原帖由 littlehei2008 於 16-05-12 發表
如題。
新工人未on board。
做六年拿完長服就走?冇咩問題既。


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo