自由報料

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6830


1#
發表於 08-10-16 16:52 |只看該作者
有無人比小朋友食過? 我有朋友話醫生推介佢食, 食左小朋友抵抗力同胃口都會好d, 轉天氣時亦無咁容易病. 我見價錢唔貴, 網上睇$82, 就算長時間食都唔會好重皮, 我想等亞囝病好都比佢試吓食. 請問有無小朋友食過/緊架?


大宅

積分: 3569


18#
發表於 08-10-17 14:06 |只看該作者
飲完第日胃口好好,食多好多野,近幾個月冇食,佢朝朝都打幾個乞痴,唔知關唔關事.


男爵府

積分: 7373

2024年龍年勳章 醒目開學勳章


17#
發表於 08-10-17 08:52 |只看該作者
我女都有飲, 佢未夠一歲我就比佢飲,我係滑落米水度, 飲到而家都有飲,
我女都好鐘意飲,
藥房買會平d的, 好似$70, 一樽我女大概飲大半個月左右, 每天一匙至兩匙,
我唔知飲左係咪真係身體好d, 當初比阿女飲係想阿女飲多d水, so far 阿女而家都ok o既!


男爵府

積分: 6690


16#
發表於 08-10-17 08:10 |只看該作者
原文章由 pkpk_1125 於 08-10-17 03:56 發表
請問你幾歲可以食得架


我囡差唔多一歲時飲過呀, 好似一歲度就可以飲得啦

但我覺得佢較甜, 之後轉左飲川貝枇杷膏


大宅

積分: 4665


15#
發表於 08-10-17 03:56 |只看該作者

回覆 #14 雙子媽媽 的文章

請問你幾歲可以食得架


男爵府

積分: 8164


14#
發表於 08-10-17 00:45 |只看該作者

^^

你地唔講起唔覺, 我上年個仔食足1年, 唔怪之得佢上年小d病啦...


男爵府

積分: 8322


13#
發表於 08-10-17 00:35 |只看該作者
護協買好似平 D 呀.


禁止訪問

積分: 24331

好媽媽勳章 畀面勳章


12#
發表於 08-10-16 20:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6296


11#
發表於 08-10-16 20:17 |只看該作者
有俾亞仔食過,食果派面色好d.後尾無恆心keep住飲..就停左..甜甜地亞仔都鐘意飲
有時萬o特價$6x咋,好抵.

[ 本文章最後由 crystaltochan 於 08-10-16 20:23 編輯 ]
http://tn5.cn3.yahoo.com/image/3f7/b41fbbff9e4a8ee75e.jpeg


子爵府

積分: 10693

魅力公主 精緻種植勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


10#
發表於 08-10-16 18:32 |只看該作者
個人意見:我覺得試下無壞既,不過健康產品都時食一段時間先見效既
原文章由 雙子媽媽 於 08-10-16 06:09 PM 發表
妳就好啦. 我亞囝試過1歲時肺炎入院住左7日. 之後氣管都係比較弱, 好容易咳. 依家啱啱返學, 病得仲多, 9月開學到依家, 病左成個月都未好返晒. 我見呢隻野聽聞好似係陳x齡醫生(即陳美齡個妹)究發ge,, 所以想比亞囝試 ...


男爵府

積分: 6830


9#
發表於 08-10-16 18:09 |只看該作者
妳就好啦. 我亞囝試過1歲時肺炎入院住左7日. 之後氣管都係比較弱, 好容易咳. 依家啱啱返學, 病得仲多, 9月開學到依家, 病左成個月都未好返晒. 我見呢隻野聽聞好似係陳x齡醫生(即陳美齡個妹)究發ge,, 所以想比亞囝試吓羅.
(
原文章由 seven_cola 於 08-10-16 18:06 發表
佢由細到大都算少病痛


子爵府

積分: 10693

魅力公主 精緻種植勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


8#
發表於 08-10-16 18:06 |只看該作者
佢由細到大都算少病痛
原文章由 雙子媽媽 於 08-10-16 05:59 PM 發表
咁有無發覺真係好d, 病小左呢?


男爵府

積分: 6830


7#
發表於 08-10-16 17:59 |只看該作者
咁有無發覺真係好d, 病小左呢?
原文章由 seven_cola 於 08-10-16 17:57 發表
係蜜糖.....
我都唔記得一支食幾耐,每日一大匙,食大半個月左右卦.....


子爵府

積分: 10693

魅力公主 精緻種植勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


6#
發表於 08-10-16 17:57 |只看該作者
係蜜糖.....
我都唔記得一支食幾耐,每日一大匙,食大半個月左右卦.....
原文章由 雙子媽媽 於 08-10-16 05:44 PM 發表
Thanks. 我上佢地個網都係寫$82. 咁請問一支食到幾耐呢?


男爵府

積分: 6830


5#
發表於 08-10-16 17:45 |只看該作者
妳小朋友幾大呀? 其實係咩味架呢? 橙/蜜糖????
原文章由 superbaby101306 於 08-10-16 17:33 發表

屋企有2樽, 但係我個仔唔肯食, 擺到佢大小小可能肯食既


男爵府

積分: 6830


4#
發表於 08-10-16 17:44 |只看該作者
Thanks. 我上佢地個網都係寫$82. 咁請問一支食到幾耐呢?
原文章由 seven_cola 於 08-10-16 17:18 發表
我女細過食左十幾支,一年左右,我覺得幾好,萬寧$8x,藥房或者專門店應該平d....


大宅

積分: 3923


3#
發表於 08-10-16 17:33 |只看該作者
原文章由 雙子媽媽 於 08-10-16 16:52 發表
有無人比小朋友食過? 我有朋友話醫生推介佢食, 食左小朋友抵抗力同胃口都會好d, 轉天氣時亦無咁容易病. 我見價錢唔貴, 網上睇$82, 就算長時間食都唔會好重皮, 我想等亞囝病好都比佢試吓食. 請問有無小朋友食過/緊架 ...

屋企有2樽, 但係我個仔唔肯食, 擺到佢大小小可能肯食既


子爵府

積分: 10693

魅力公主 精緻種植勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


2#
發表於 08-10-16 17:18 |只看該作者
我女細過食左十幾支,一年左右,我覺得幾好,萬寧$8x,藥房或者專門店應該平d....

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo