自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   2


伯爵府

積分: 15191


1#
發表於 16-5-23 00:52 |只看該作者
上年已經因為嚴重牙周病而剝咗隻大牙(見牙醫時隻牙係搖得郁,佢話就算刮牙腳都唔頂得好耐,所以剝咗)
依呢幾日剝咗嗰隻大牙隔離嗰隻又係痛,又係搖得郁,唔通我又要再剝牙
我有早晚擦牙,有用牙線,少食甜野,點解都係咁我唔想一年剝一隻我可以點做?


伯爵府

積分: 15191


18#
發表於 16-5-23 14:54 |只看該作者

引用:你係咪確診左係牙周病

原帖由 heavybb 於 16-05-23 發表
你係咪確診左係牙周病?

我無牙石, 牙無出血, 但都有牙周病,仲係遺傳性牙周病
係呀,牙醫話我知的


侯爵府

積分: 22569

DHA勳章


17#
發表於 16-5-23 14:39 |只看該作者
你係咪確診左係牙周病?

我無牙石, 牙無出血, 但都有牙周病,仲係遺傳性牙周病
明天開始療程, 好肉痛, 因為好貴


公爵府

積分: 27957


16#
發表於 16-5-23 13:06 |只看該作者
bubblegummy 發表於 16-5-23 12:51
我唔食煙的

試下買部水牙線,先用一般牙線,跟住刷牙,然後水牙線,最後用漱口水,如果下午有時間,刷多一次牙,會有幫助


伯爵府

積分: 15191


15#
發表於 16-5-23 12:51 |只看該作者

引用:有無食煙?煙仔對牙好大傷害

原帖由 蝴蝶皇后 於 16-05-23 發表
有無食煙?煙仔對牙好大傷害
我唔食煙的


伯爵府

積分: 15191


14#
發表於 16-5-23 12:51 |只看該作者

引用:回覆 bubblegummy 的帖子係咪食野太頻密

原帖由 jossy 於 16-05-23 發表
回覆 bubblegummy 的帖子

係咪食野太頻密?唔食甜野都會蛀架,例如:面包嗰D
無呀,我份工唔係可以經常食嘢
而我屋企又無咩嘢食


伯爵府

積分: 15191


13#
發表於 16-5-23 12:50 |只看該作者

引用:回覆 bubblegummy 的帖子係咪食野太頻密

原帖由 jossy 於 16-05-23 發表
回覆 bubblegummy 的帖子

係咪食野太頻密?唔食甜野都會蛀架,例如:面包嗰D
無呀,我份工唔係可以


公爵府

積分: 27957


12#
發表於 16-5-23 10:36 |只看該作者
有無食煙?煙仔對牙好大傷害


水晶宮

積分: 68485


11#
發表於 16-5-23 10:29 |只看該作者


男爵府

積分: 6922

畀面勳章


10#
發表於 16-5-23 09:10 |只看該作者
回覆 bubblegummy 的帖子

係咪食野太頻密?唔食甜野都會蛀架,例如:面包嗰D
我有時攝住食物响大牙度唔知, 耐左就會好易蛀牙


子爵府

積分: 13632


9#
發表於 16-5-23 08:44 |只看該作者
bubblegummy 發表於 16-5-23 00:52
上年已經因為嚴重牙周病而剝咗隻大牙(見牙醫時隻牙係搖得郁,佢話就算刮牙腳都唔頂得好耐,所以剝咗)
依呢 ...

我睇過嚴浩教油拔法對牙周病有幫助,不妨試試。


伯爵府

積分: 15191


8#
發表於 16-5-23 08:42 |只看該作者

引用:Quote:bubblegummy 發表於 16-5-23 00:52

原帖由 333s 於 16-05-23 發表
牙周病, 是和"體內有关"。
好的,謝謝你


伯爵府

積分: 15191


7#
發表於 16-5-23 08:41 |只看該作者

引用:其實啲牙搖得郁就好多都救唔反架喇,早晚刷

原帖由 Yeungkarrie 於 16-05-23 發表
其實啲牙搖得郁就好多都救唔反架喇,早晚刷牙、用牙線都唔夠架,最梗要係keep住定期洗牙囉,唔想繼續變差唯 ...
我隻牙呀


象牙宮

積分: 239620


6#
發表於 16-5-23 07:35 |只看該作者
bubblegummy 發表於 16-5-23 00:52
上年已經因為嚴重牙周病而剝咗隻大牙(見牙醫時隻牙係搖得郁,佢話就算刮牙腳都唔頂得好耐,所以剝咗)
依呢 ...



牙周病, 是和"體內有关"。


我看中醫, 先知原來牙周病可用中醫醫。
中醫就是醫體內。。。


唔想一年剝一隻, 你己做足功夫. 不妒去看吧。
http://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20091212/00176_061.html


上网找有关資料吧。
想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


男爵府

積分: 5107


5#
發表於 16-5-23 04:16 |只看該作者

回覆:點算?唔通我又要剝大牙?

其實啲牙搖得郁就好多都救唔反架喇,早晚刷牙、用牙線都唔夠架,最梗要係keep住定期洗牙囉,唔想繼續變差唯有半年洗牙一次。。。




子爵府

積分: 11548


4#
發表於 16-5-23 02:03 |只看該作者
bubblegummy 發表於 16-5-23 01:58
我都唔知呀,如果係我可以食返多啲supplement

我啲牙都係天生差我有早晚擦牙,用牙線
都係會蛀牙


伯爵府

積分: 15191


3#
發表於 16-5-23 01:58 |只看該作者

引用:係未唔夠鈣?

原帖由 giraheiyear 於 16-05-23 發表
係未唔夠鈣?
我都唔知呀,如果係我可以食返多啲supplement

點評

wcpcelia    發表於 16-5-23 09:25


伯爵府

積分: 17011


2#
發表於 16-5-23 01:50 |只看該作者

回覆樓主:

係未唔夠鈣?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo