興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1830


1#
發表於 16-5-23 17:38 |只看該作者
初養魚不知是否已大肚!
myphoto.jpg




禁止訪問

積分: 9502


14#
發表於 16-5-25 10:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2261


13#
發表於 16-5-24 21:40 |只看該作者

回覆樓主:

魚媽個肚大到差唔多方形, 你見到肚下好多一對對眼仔就差唔多生得, 你買定生仔箱同細魚網, 最好魚缸有浮萍/水草, 魚bb出世都有位lei. 有d魚媽好麻煩, 放入生仔箱死谷都唔肯生, 咁你就放返佢出去。 佢地平均個個月生一水, 好彩生到二十幾條, 生到你驚


大宅

積分: 1830


12#
發表於 16-5-24 19:31 |只看該作者

回覆:貧窮小男人 的帖子

好像見不到😭😭😭





複式洋房

積分: 107


11#
發表於 16-5-24 16:36 |只看該作者
如果真係大肚,細心睇會睇到有魚卵


大宅

積分: 1830


10#
發表於 16-5-24 13:33 |只看該作者

回覆:sorfn89 的帖子

可能空歡喜一場!
冇咁深色!




子爵府

積分: 10777


9#
發表於 16-5-24 12:34 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 sorfn89 於 16-5-24 12:35 編輯

應該好似下面幅圖咁
IMG-20160524-WA0000.JPEG




子爵府

積分: 10777


8#
發表於 16-5-24 12:29 |只看該作者
pat pat 好似唔係好黑 ge, 定係睇唔清呢?




子爵府

積分: 10777


7#
發表於 16-5-24 12:27 |只看該作者
yes




大宅

積分: 1830


6#
發表於 16-5-24 11:36 |只看該作者

回覆:sorfn89 的帖子

是否這樣叫做 pat pat 有黑?
myphoto.jpg




子爵府

積分: 10777


5#
發表於 16-5-23 22:58 |只看該作者

回覆樓主:

大肚時,公魚成日咬乸pat pat, 好似話似大月胎水流出嘅原因。
好難講幾時生得,隨時有機㗎,有時等幾日都無咩動靜,失驚無神又會生一兩條出來,有時見到有黑色便便,知道魚b已經比其他魚/魚媽媽食咗
所以而家要分開條媽媽,比d 遮掩物落去,要食都唔會全部食晒
一見生咗,最好就即刻"筆" 起d 魚b




大宅

積分: 1830


4#
發表於 16-5-23 20:40 |只看該作者

回覆:sorfn89 的帖子

一般要幾耐🐟BB才出世?




大宅

積分: 1830


3#
發表於 16-5-23 20:39 |只看該作者

引用:你睇下條魚肛門附近是否有大幅黑黑的+,而

原帖由 sorfn89 於 16-05-23 發表
你睇下條魚肛門附近是否有大幅黑黑的 ,而個肚明顯大咗就係
有黑色呀😍😍😍期待魚BB出世,孔雀公狂咬2條大肚魚是否要分開它們養?




子爵府

積分: 10777


2#
發表於 16-5-23 18:52 |只看該作者

回覆樓主:

你睇下條魚肛門附近是否有大幅黑黑的 ,而個肚明顯大咗就係




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo