懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 150


1#
發表於 16-5-26 23:23 |只看該作者
有冇JM3-4個月只肥0.5KG?醫生話我偏瘦喔,其实我又唔覚自己偏瘦,本人身高157CM,53.5KG, 今朝第一次産检,就被醫生話我偏瘦喔,嗰B吸收不到什么营养的。


大宅

積分: 1303


26#
發表於 16-5-30 11:32 |只看該作者
回覆 bubujew 的帖子

記得懷孕並不需要食過多的野食,谷肥自己無意思,
一中妊娠糖尿好大獲,過重亦有好多問題,
食得健康﹑同揀的食物都是營養豐富的才是最重要。

我五個月了,見肚,但唔算好大,BB SIZE正常,
重左2KG,但個人無肥過
希望KEEP住個進度,各位媽咪都肥B唔肥媽


大宅

積分: 1303


25#
發表於 16-5-30 11:18 |只看該作者
回覆 bubujew 的帖子

唔使刻意增肥~~重左可以係肌肉,唔係脂肪
最緊要健康,43KG OK呀

記得補充足夠的鈣,食孕婦綜合維他命,頭三個月要食葉酸
日常多食蛋白質豐富的食物,魚,肉,蛋,奶,
多蔬菜水果,米飯反而唔使太多,
米飯﹑糖分是肥媽,蛋白質才是肥B

唔好飲媽媽奶,容易增磅同驚有妊娠糖尿。


大宅

積分: 2080


24#
發表於 16-5-28 15:43 |只看該作者
HAUYEE531 發表於 16-5-27 15:18
我頭三個月狂嘔輕左3KG,
宜家重返
21weeks,47kg,154cm

本帖最後由 bubujew 於 16-5-28 15:44 編輯

我同你差唔多高...但43....而家6wks....
比未有時已經重左~ 係咪要再增肥??? 但我見d藝人大肚都係可以好瘦的呀?唔想做發福c9呀~


侯爵府

積分: 21613

2018復活節勳章 畀面勳章


23#
發表於 16-5-28 14:14 |只看該作者

回覆樓主:

我同樓主一樣高,有左之前42kg,孕吐變到得38.5kg, 醫院話咁樣唔得架,轉左我去營養師度做增肥飲食計畫,食左一罐媽咪奶粉先40.5kg


大宅

積分: 2502


22#
發表於 16-5-28 13:57 |只看該作者

回覆:有冇JM3-4個月只肥0.5KG?

我直情冇重過14week
Bmi偏低,但醫生冇叫我增肥




禁止訪問

積分: 679


21#
發表於 16-5-27 19:57 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 51137


20#
發表於 16-5-27 18:33 |只看該作者

回覆:有冇JM3-4個月只肥0.5KG

我懷孕前係61kg,依加35週幾啦~得63kg~
但個樣睇落一啲都唔似,有啲其實孕媽媽得50幾kg嘅,都大隻過我好多,連醫生護士都話我好瘦,叫我食多啲野,平時唔見肚,直頭唔覺我係孕婦,不過醫生見體重唔輕,bb如果健康發育,又夠磅嘅,就無問題!


大宅

積分: 2754


19#
發表於 16-5-27 18:17 |只看該作者
我最亲爱的 發表於 16-5-26 23:23
有冇JM3-4個月只肥0.5KG?醫生話我偏瘦喔,其实我又唔覚自己偏瘦,本人身高157CM,53.5KG, 今朝第一次産检, ...

我呀…12週仲只重0.5kg, 之後每星期半磅, 16週只共重2kg, 不過17週到20週突然重咗好多, 個肚突然大咗好多, 而家21週共重3.6kg左右
而且最重要係bb啱size囉, 媽媽幾重其實唔可作準


複式洋房

積分: 394


18#
發表於 16-5-27 16:50 |只看該作者
我頭3個月體重都完全冇升跌.....
係頭3個月有小小唔舒服~其他食野一切正常~~
但一到左14w......我就每星期都重1磅~~
bb都係正常size~~所以~~應該到左一個位就會自然重~~~


珍珠宮

積分: 31962

2018復活節勳章 hashtag旅遊勳章


17#
發表於 16-5-27 15:38 |只看該作者

回覆:有冇JM3-4個月只肥0.5KG?

我160高,三個月果時同你差不多重,仲瘋狂嘔、跌磅,醫生無話有問題,淨係叫我小食多餐會舒緩d



分享:愛遊泰(內有曼谷芭堤雅清邁資料)
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=14416337&fromuid=956408


大宅

積分: 1303


16#
發表於 16-5-27 15:18 |只看該作者
本帖最後由 HAUYEE531 於 16-5-27 15:18 編輯

我頭三個月狂嘔輕左3KG,
宜家重返
21weeks,47kg,154cm

BB大小OK,中碼B

最緊要阿B大小OK,唔使自己嚇自己,肥胎唔肥媽最好


複式洋房

積分: 204


15#
發表於 16-5-27 14:24 |只看該作者

我依家先7W1D 依家我重 輕喎 未有以前
見到你地到10xx weeks 好羨慕ah...


祝願大家好孕


大宅

積分: 2584


14#
發表於 16-5-27 13:57 |只看該作者
要睇bmi 架喎。我重左2kg, 見健康院姑娘個時佢仲話我重得太快,佢話頭3個月好多孕婦會輕左但咁樣都正常


別墅

積分: 532


13#
發表於 16-5-27 10:55 |只看該作者
我最亲爱的 發表於 16-5-26 23:23
有冇JM3-4個月只肥0.5KG?醫生話我偏瘦喔,其实我又唔覚自己偏瘦,本人身高157CM,53.5KG, 今朝第一次産检, ...

0.5 即係無變過。 飲左大半樽水 ,已經體重多左零點五公斤啦。


大宅

積分: 3121


12#
發表於 16-5-27 10:41 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 Ke_man 於 16-5-27 10:42 編輯

我都比懷孕前輕了1kg,一直產檢Bb size正常我就無理啦!
補充,我依家13週


公爵府

積分: 28938

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


11#
發表於 16-5-27 08:45 |只看該作者
我每日兩隻蛋兩盒鈣思寶,bb大得好快。


翡翠宮

積分: 92389

BB防敏心得分享勳章


10#
發表於 16-5-27 08:41 |只看該作者
咁樣唔算瘦喇。你可以食烚蛋,飲奶,可以長胎。


伯爵府

積分: 15140

好媽媽勳章


9#
發表於 16-5-27 08:28 |只看該作者
我17w,156cm,得45kg,但醫生冇話我瘦


珍珠宮

積分: 35168


8#
發表於 16-5-27 06:14 |只看該作者

回覆樓主:

我9週 47kg 155高 醫生無話過我瘦啊

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo