懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 150


1#
發表於 16-5-26 23:23 |只看該作者
有冇JM3-4個月只肥0.5KG?醫生話我偏瘦喔,其实我又唔覚自己偏瘦,本人身高157CM,53.5KG, 今朝第一次産检,就被醫生話我偏瘦喔,嗰B吸收不到什么营养的。


侯爵府

積分: 23624


2#
發表於 16-5-26 23:27 |只看該作者
我不單止冇肥仲快速瘦!係第五個月先冇再瘦下去
識我又幾個月冇見嘅人見親我問我點減肥?


大宅

積分: 2263


3#
發表於 16-5-26 23:43 |只看該作者
我最亲爱的 發表於 16-5-26 23:23
有冇JM3-4個月只肥0.5KG?醫生話我偏瘦喔,其实我又唔覚自己偏瘦,本人身高157CM,53.5KG, 今朝第一次産检, ...

咁樣算好瘦咩?我同你一樣高,3-4個月時只有51kg, 醫生冇話我太輕/瘦喎,而且我仲係孖胎,兩個b都正常size 呀!
其實最緊要bb 啱size 就ok, 唔洗逼自己增肥


男爵府

積分: 6387


4#
發表於 16-5-26 23:50 |只看該作者

回覆樓主:

下 咁都話瘦?
我就35weeks,56kg 165cm
醫生從來無話我過瘦囉


別墅

積分: 961


5#
發表於 16-5-26 23:58 |只看該作者
唔洗擔心。 我155cm , 44kg, 而家16w, 1磅都冇重過, bb size 正常。


侯爵府

積分: 23274

畀面勳章


6#
發表於 16-5-27 01:21 |只看該作者

回覆樓主:

第3個月比孕前輕左10磅,同事都話我減肥成功


侯爵府

積分: 23274

畀面勳章


7#
發表於 16-5-27 01:21 |只看該作者

回覆樓主:

第3個月比孕前輕左10磅,同事都話我減肥成功


珍珠宮

積分: 35168


8#
發表於 16-5-27 06:14 |只看該作者

回覆樓主:

我9週 47kg 155高 醫生無話過我瘦啊


伯爵府

積分: 15140

好媽媽勳章


9#
發表於 16-5-27 08:28 |只看該作者
我17w,156cm,得45kg,但醫生冇話我瘦


翡翠宮

積分: 92389

BB防敏心得分享勳章


10#
發表於 16-5-27 08:41 |只看該作者
咁樣唔算瘦喇。你可以食烚蛋,飲奶,可以長胎。


公爵府

積分: 28938

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


11#
發表於 16-5-27 08:45 |只看該作者
我每日兩隻蛋兩盒鈣思寶,bb大得好快。


大宅

積分: 3121


12#
發表於 16-5-27 10:41 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 Ke_man 於 16-5-27 10:42 編輯

我都比懷孕前輕了1kg,一直產檢Bb size正常我就無理啦!
補充,我依家13週


別墅

積分: 532


13#
發表於 16-5-27 10:55 |只看該作者
我最亲爱的 發表於 16-5-26 23:23
有冇JM3-4個月只肥0.5KG?醫生話我偏瘦喔,其实我又唔覚自己偏瘦,本人身高157CM,53.5KG, 今朝第一次産检, ...

0.5 即係無變過。 飲左大半樽水 ,已經體重多左零點五公斤啦。


大宅

積分: 2584


14#
發表於 16-5-27 13:57 |只看該作者
要睇bmi 架喎。我重左2kg, 見健康院姑娘個時佢仲話我重得太快,佢話頭3個月好多孕婦會輕左但咁樣都正常


複式洋房

積分: 204


15#
發表於 16-5-27 14:24 |只看該作者

我依家先7W1D 依家我重 輕喎 未有以前
見到你地到10xx weeks 好羨慕ah...


祝願大家好孕


大宅

積分: 1303


16#
發表於 16-5-27 15:18 |只看該作者
本帖最後由 HAUYEE531 於 16-5-27 15:18 編輯

我頭三個月狂嘔輕左3KG,
宜家重返
21weeks,47kg,154cm

BB大小OK,中碼B

最緊要阿B大小OK,唔使自己嚇自己,肥胎唔肥媽最好


珍珠宮

積分: 31962

2018復活節勳章 hashtag旅遊勳章


17#
發表於 16-5-27 15:38 |只看該作者

回覆:有冇JM3-4個月只肥0.5KG?

我160高,三個月果時同你差不多重,仲瘋狂嘔、跌磅,醫生無話有問題,淨係叫我小食多餐會舒緩d



分享:愛遊泰(內有曼谷芭堤雅清邁資料)
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=14416337&fromuid=956408


複式洋房

積分: 394


18#
發表於 16-5-27 16:50 |只看該作者
我頭3個月體重都完全冇升跌.....
係頭3個月有小小唔舒服~其他食野一切正常~~
但一到左14w......我就每星期都重1磅~~
bb都係正常size~~所以~~應該到左一個位就會自然重~~~


大宅

積分: 2754


19#
發表於 16-5-27 18:17 |只看該作者
我最亲爱的 發表於 16-5-26 23:23
有冇JM3-4個月只肥0.5KG?醫生話我偏瘦喔,其实我又唔覚自己偏瘦,本人身高157CM,53.5KG, 今朝第一次産检, ...

我呀…12週仲只重0.5kg, 之後每星期半磅, 16週只共重2kg, 不過17週到20週突然重咗好多, 個肚突然大咗好多, 而家21週共重3.6kg左右
而且最重要係bb啱size囉, 媽媽幾重其實唔可作準


水晶宮

積分: 51137


20#
發表於 16-5-27 18:33 |只看該作者

回覆:有冇JM3-4個月只肥0.5KG

我懷孕前係61kg,依加35週幾啦~得63kg~
但個樣睇落一啲都唔似,有啲其實孕媽媽得50幾kg嘅,都大隻過我好多,連醫生護士都話我好瘦,叫我食多啲野,平時唔見肚,直頭唔覺我係孕婦,不過醫生見體重唔輕,bb如果健康發育,又夠磅嘅,就無問題!


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo