母乳餵哺

跳至

首頁
12

尾頁
   5


洋房

積分: 60


1#
發表於 16-6-10 13:16 |只看該作者
我已有個medela freestyle。想買個cimilre F1 或 spectra 9+ 係屋企用。有建議嗎?


民房

積分: 18


29#
發表於 17-4-10 17:09 |只看該作者
回覆 Pessy_ng 的帖子

其實1 set 入面有咩


民房

積分: 25


28#
發表於 17-4-10 13:31 |只看該作者
香港買行貨好D, 有15個月保養
我見人地話G market/水貨 無保養 仲要維修保養要收幾百蚊


民房

積分: 18


27#
發表於 17-4-10 11:37 |只看該作者
我都想買, 但仲研究緊~ 求更多資訊~


別墅

積分: 983


26#
發表於 16-8-10 08:05 |只看該作者
2von 發表於 16-8-9 23:55
9+我通常用lv 4, 唔係好谷咁泵就大概20分鐘完事。呢排放假,所以通常隔得疏d泵,用S3左邊會泵完30分鐘仲可 ...

我用9+泵完30分鐘之後都要用手渣渣先清

S3引奶陣好快?會唔會次數多啲?係咪好大部?


大宅

積分: 3385


25#
發表於 16-8-9 23:55 |只看該作者
sum2er7719 發表於 16-8-9 22:49
我都係用開9+,一直都諗緊想買多部,但我係屋企泵奶次數又得一次,所以都煩惱緊。

你用9+用咩力度?快啲 ...

9+我通常用lv 4, 唔係好谷咁泵就大概20分鐘完事。呢排放假,所以通常隔得疏d泵,用S3左邊會泵完30分鐘仲可以手擠到,可能因為我未係好識較佢d cycle啦。

不過S3引奶陣好快


別墅

積分: 983


24#
發表於 16-8-9 22:49 |只看該作者
2von 發表於 16-8-9 19:56
好靜,吸力同頻率都可以調較,但可能我仲熟悉緊,我平時用9+快d泵完,但佢係舒服d。
...

我都係用開9+,一直都諗緊想買多部,但我係屋企泵奶次數又得一次,所以都煩惱緊。

你用9+用咩力度?快啲泵完姐係泵幾耐?我用9+都泵30mins架,咁s3你泵幾耐?


大宅

積分: 3385


23#
發表於 16-8-9 19:56 |只看該作者
sum2er7719 發表於 16-8-9 19:01
S3用家好用嗎?

好靜,吸力同頻率都可以調較,但可能我仲熟悉緊,我平時用9+快d泵完,但佢係舒服d。


別墅

積分: 983


22#
發表於 16-8-9 19:01 |只看該作者
2von 發表於 16-8-9 17:52
我想問1set係咪一對呀?我g左部S3, 個賣家送左單邊俾我

S3用家好用嗎?


大宅

積分: 3385


21#
發表於 16-8-9 17:52 |只看該作者
Alinlala 發表於 16-6-24 01:37
我岩岩g market買左,包寄1200埋單,F1,一盒120pc perfection 奶袋,1set hand free奶泵同送一盒30pc奶袋 ...

我想問1set係咪一對呀?我g左部S3, 個賣家送左單邊俾我


大宅

積分: 1425


20#
發表於 16-8-9 16:34 |只看該作者
回覆 Alinlala 的帖子

可以給我Gmarket link嗎? Thanks!


大宅

積分: 1752


19#
發表於 16-8-3 07:29 |只看該作者
bobomama2016 發表於 16-8-2 14:18
係邊訂呀你

係呢到

https://www.facebook.com/babytimehk/posts/197963637272907


複式洋房

積分: 177


18#
發表於 16-8-2 14:18 |只看該作者
iammrscow 發表於 16-7-30 09:01
我都訂咗,係香港訂$1000 水貨 包handfree 喇叭,好期待(emoji)
仲bargain 到轉25mm (emoji)(emoji)(emoji ...

係邊訂呀你


大宅

積分: 1752


17#
發表於 16-7-30 09:01 |只看該作者
我都訂咗,係香港訂$1000 水貨 包handfree 喇叭,好期待(emoji)
仲bargain 到轉25mm (emoji)(emoji)(emoji)


別墅

積分: 983


16#
發表於 16-7-22 10:54 |只看該作者
Alinlala 發表於 16-7-22 10:20
係呀,很28MM.

咁28mm用唔著,唔該你


大宅

積分: 4118


15#
發表於 16-7-22 10:20 |只看該作者
sum2er7719 發表於 16-7-21 07:03
係咪無得揀size?

係呀,很28MM.


別墅

積分: 983


14#
發表於 16-7-21 07:03 |只看該作者
Alinlala 發表於 16-7-20 18:46
可能我少奶,最多都係4安
普通的泵係就甘吸住,他依個係向上彎上黎,你一吸就會啜住
Yes. G market

係咪無得揀size?


大宅

積分: 4118


13#
發表於 16-7-20 18:46 |只看該作者
sum2er7719 發表於 16-7-20 18:43
本帖最後由 sum2er7719 於 16-7-20 18:43 編輯

咁堅?唔會因為越泵越重而甩出泥?其實係土咩原理?你係 ...

可能我少奶,最多都係4安
普通的泵係就甘吸住,他依個係向上彎上黎,你一吸就會啜住
Yes. G market


別墅

積分: 983


12#
發表於 16-7-20 18:43 |只看該作者
Alinlala 發表於 16-7-20 17:39
係呀,我直頭用抹胸底衫,者係打橫一塊布遮住bra防走光都無甩過

本帖最後由 sum2er7719 於 16-7-20 18:43 編輯

咁堅?唔會因為越泵越重而甩出泥?其實係土咩原理?你係咪gmarket買架?

得28mm?無得揀24?


大宅

積分: 4118


11#
發表於 16-7-20 17:39 |只看該作者
sum2er7719 發表於 16-7-20 17:33
係咪帶住普通bra都兜得住?會唔會甩架?

係呀,我直頭用抹胸底衫,者係打橫一塊布遮住bra防走光都無甩過

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo