跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2594

醒目開學勳章


1#
發表於 08-10-24 16:49 |只看該作者
做個統計... 有冇0706小朋友已經有學校收讀nursery ??
我個女肥佬左... 再接再厲...


男爵府

積分: 6441

認識瑞士牛牛第一回


42#
發表於 08-12-30 11:14 |只看該作者
程程媽咪

好呀, 我們小b 可一同做同學仔了.
其實我想小b 返早上, 但平田救世軍只開下午班, 不過都會讀2009n1, 幼稚園就再考慮其他.

原文章由 程程媽咪 於 08-12-23 12:11 發表
Hi Doris,

平田救世軍都收咗我小b啦,nice to meet you.小b2009年8月可以N班啦,你呢?


男爵府

積分: 5385


41#
發表於 08-12-29 23:38 |只看該作者
原文章由 天賜的禮物 於 08-11-3 13:50 發表
我也in了啟思,也不收。
真係好誇張的,有1000多人報名。
面試其間,我阿b看見身邊有很多玩具,所以被週圍的玩具吸引住,我還以為是在一間房內in的。 ...


我同你一樣呀,
in 咗啟思, 但係唔收,
因為太多人及太多玩具在班房裡面,
我同個仔坐咗10分鐘都冇人理,
之後我個仔既耐性就用完喇,
周圍搵玩具玩,
後來老師同佢講嘢佢都走來走去,
雖然唔收,
不過interview之後我對啟思印象不太好,
覺得佢哋既安排好有問題,
亦都冇認真去見每個家長。


子爵府

積分: 12707

好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


40#
發表於 08-12-23 15:38 |只看該作者
Abby都係油塘安怡收左讀N1全日制啦.



大宅

積分: 3041


39#
發表於 08-12-23 12:11 |只看該作者

回覆 #5 babydoris 的文章

Hi Doris,

平田救世軍都收咗我小b啦,nice to meet you.小b2009年8月可以N班啦,你呢?


別墅

積分: 518


38#
發表於 08-12-23 10:33 |只看該作者
迦南收左阿囡上午班,不過仍有3間未in, 所以都未作最後決定。


大宅

積分: 3942


37#
發表於 08-12-16 22:51 |只看該作者
原文章由 MoMo80 於 08-12-16 22:44 發表



德福都收左我個仔 , IN1 下午班, 我都交左留位費


hi MoMo80,
不過我仔讀n1上午班ja,未必會碰面la!


大宅

積分: 3942


36#
發表於 08-12-16 22:49 |只看該作者
原文章由 babydoris 於 08-12-16 11:48 發表
喂, 好耐冇上來啦, 我都會給正謙讀二歲班, 上星期in完平田教世軍, 明天交留位費, 我都有in藍田朗思都收, (阿哥現讀緊k3, 由N1開始讀, 都不錯) 但較貴, 因有二個小朋友, 真的要計算下, 所以細仔二歲班選間平些, 到三 ...



hi doris,

好耐冇見啦~

正謙讀平田救世軍ar,呢間口啤好好ar!


複式洋房

積分: 241


35#
發表於 08-12-16 22:44 |只看該作者
原文章由 wing2003 於 08-12-13 14:59 發表
德福都收左亞滿啦,今次係上午班...
我己經交左留位費啦~
兼且決定讀呢一間....貪佢夠近、
地方又夠大、配套又夠齊全,
費時再費心機了!

有冇邊個0706的bb又會讀德福架?? ...



德福都收左我個仔 , IN1 下午班, 我都交左留位費


男爵府

積分: 6441

認識瑞士牛牛第一回


34#
發表於 08-12-16 11:48 |只看該作者
, 好耐冇上來啦, 我都會給正謙讀二歲班, 上星期in完平田教世軍, 明天交留位費, 我都有in藍田朗思都收, (阿哥現讀緊k3, N1開始讀, 都不錯) 但較貴, 因有二個小朋友, 真的要計算下, 所以細仔二歲班選間平些, 到三歲才會選朗思或九龍塘的幼稚園.
另大仔下年會讀將軍澳播道書院(直資) 我們冇派位讀政府津貼學校, 因覺得直資/私立小學彈性較大,活動式教學,冇咁多功課及一條龍上中學, 不用到中學又要擔心.


大宅

積分: 3942


33#
發表於 08-12-15 22:08 |只看該作者
原文章由 搴搴 於 08-12-15 12:05 發表
恭喜 亞滿


ths~ths~


複式洋房

積分: 264


32#
發表於 08-12-15 18:50 |只看該作者
謙謙都決定讀朗思, 不過係藍田嗰間, 貪近屋企.

原文章由 bobobooo 於 08-11-14 14:40 發表
你好呀,九龍塘朗思也收予我的阿b,你是上午bi-lingual class嗎?另外,啟思也收了。如果朗思和啟思,我會選朗思。

至於方方和德福我情況,我不太清楚。

...
himhim-ma


大宅

積分: 1772


31#
發表於 08-12-15 12:05 |只看該作者
恭喜 亞滿

原文章由 wing2003 於 08-12-13 14:59 發表
德福都收左亞滿啦,今次係上午班...
我己經交左留位費啦~
兼且決定讀呢一間....貪佢夠近、
地方又夠大、配套又夠齊全,
費時再費心機了!

有冇邊個0706的bb又會讀德福架?? ...


大宅

積分: 2594

醒目開學勳章


30#
發表於 08-12-15 09:02 |只看該作者
九龍塘 Creative 肥佬左.... 後備都唔收.
迦南同樂基都要等到1月先有result.
我地估樂基應該唔收. 因為滺滺冇咩反應.
所以暫時都係未有書讀.


原文章由 dunbinex 於 08-12-12 15:00 發表
hello!我都係上星期六in左迦南呀!但係我估我個囡肥緊喇!老師考她樣樣野都唔識呀!另外九龍塘啟思話藍田分校有位,問我有冇興趣讀,我就交了留位費先,然後再諗諗讀唔讀,因為藍田唔近我屋企.你呢!你打算讀邊間呀? ...


大宅

積分: 3942


29#
發表於 08-12-13 14:59 |只看該作者
德福都收左亞滿啦,今次係上午班...
我己經交左留位費啦~
兼且決定讀呢一間....貪佢夠近、
地方又夠大、配套又夠齊全,
費時再費心機了!

有冇邊個0706的bb又會讀德福架??


禁止訪問

積分: 1703


28#
發表於 08-12-12 15:00 |只看該作者

回覆 #27 babellt 的文章

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2594

醒目開學勳章


27#
發表於 08-12-12 12:25 |只看該作者
我地上星期in 左加南同樂基.....
有冇其他小朋友收到其他通知收生信吖 ??


複式洋房

積分: 241


26#
發表於 08-11-14 15:16 |只看該作者
to: 天賜的禮物

德福咁快知道收左?? 請問你幾時收到信架? 係唔係都係 11月8號interview的?


別墅

積分: 851


25#
發表於 08-11-14 14:40 |只看該作者
你好呀,九龍塘朗思也收予我的阿b,你是上午bi-lingual class嗎?另外,啟思也收了。如果朗思和啟思,我會選朗思。

至於方方和德福我情況,我不太清楚。

原文章由 天賜的禮物 於 08-11-14 13:15 發表
我IN了好幾間,所以有些也收了,但不知選那間報才好。
有對衡道-方方
德福花園的-德福
及九龍塘-朗思

唔知各位媽咪對這幾間學校有什麼意見呢? ...

[ 本文章最後由 bobobooo 於 08-11-14 17:56 編輯 ]


大宅

積分: 1243


24#
發表於 08-11-14 13:15 |只看該作者

回覆 #22 babellt 的文章

我IN了好幾間,所以有些也收了,但不知選那間報才好。
有對衡道-方方
德福花園的-德福
及九龍塘-朗思

唔知各位媽咪對這幾間學校有什麼意見呢?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo