立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
民房
積分: 29
大宅
積分: 2561
伯爵府
積分: 18978
珍珠宮
積分: 33191
積分: 3457
原文章由 kit2004 於 08-10-24 17:13 發表 如果我仲係少女,我會扮nana.都唔扮lolita!
積分: 15270
原文章由 carylce 於 08-10-24 17:09 發表 呢種叫lolita HK都有人咁著架。。。 系街度,我都會望多兩下。 系靚,但唔系人著既羅,for babi公仔差唔多。
水晶宮
積分: 50564
子爵府
積分: 11879
男爵府
積分: 6598
原文章由 magcat 於 08-10-24 17:18 發表 而家少左人著啦, 可能已OUT左! 之前旺角周街都係!
積分: 2048
積分: 11397
積分: 51912
翡翠宮
積分: 95967
積分: 13211
積分: 13195
原文章由 雪~bb 於 08-10-24 20:08 發表 衫真係好靚 如果係個好靚既女仔著 會好睇 但係我見既係怪獸著多囉:;pppp:
積分: 11830
積分: 7993
禁止訪問
積分: 14553
積分: 6536
積分: 82134
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy