自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


民房

積分: 29


1#
發表於 08-10-24 16:54 |只看該作者


哈 ~ 真的不了解日本少女的想法..... 為什麼扮 BB 呢?

http://cute-kawaii.com/kawaii-styles/baby-lolita-fashion.html

有大大可以解說下嗎 ?


大宅

積分: 2561


41#
發表於 08-10-25 16:57 |只看該作者
lolita 香港有好多人咁著
我就接受唔到囉


伯爵府

積分: 18978


40#
發表於 08-10-25 15:03 |只看該作者
女仔都無甘恐, 見到有d男仔又係甘.... 隻腳好瘦, 又貼身衫褲...化哂妝


珍珠宮

積分: 33191

畀面勳章 BK Milk勳章


39#
發表於 08-10-25 13:26 |只看該作者
D衫好靚 ,不過唔係比人著既,係比公仔或者卡通/漫畫人物著既


大宅

積分: 3457


38#
發表於 08-10-25 12:34 |只看該作者
原文章由 kit2004 於 08-10-24 17:13 發表
如果我仲係少女,我會扮nana.都唔扮lolita!



我都係咁話~~


伯爵府

積分: 15270

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 陪月勳章


37#
發表於 08-10-25 12:32 |只看該作者
原文章由 carylce 於 08-10-24 17:09 發表
呢種叫lolita
HK都有人咁著架。。。
系街度,我都會望多兩下。
系靚,但唔系人著既羅,for babi公仔差唔多。

我係街見到,一樣都會望多兩眼,不過我覺得好古怪囉


水晶宮

積分: 50564

好媽媽勳章 醒目開學勳章 睛靈勳章


36#
發表於 08-10-25 12:25 |只看該作者
HK都幾多人著...不過多數係肥D嘅人
先會著,瘦人著可能冇咁好睇!!


子爵府

積分: 11879

畀面勳章


35#
發表於 08-10-25 01:22 |只看該作者
通常係街見親都係嚇人呢!


男爵府

積分: 6598

醒目開學勳章


34#
發表於 08-10-25 00:09 |只看該作者
係囉. . .其實好耐呶喎. . . .

原文章由 magcat 於 08-10-24 17:18 發表
而家少左人著啦, 可能已OUT左! 之前旺角周街都係!


大宅

積分: 2048

睛靈勳章


33#
發表於 08-10-25 00:00 |只看該作者
d衫好似我細個玩果d公仔紙咁呀!


子爵府

積分: 11397

畀面勳章 BK Milk勳章


32#
發表於 08-10-24 23:47 |只看該作者
香港有時事節目都講過著lolita既人...有個著到自己開鋪買呢類衫, 有d 就買布返屋企diy...有d連睡衣都做到感覺係lolita...佢地真係要連訓覺都扮緊........有個識左男友都要求佢著埋...個男仔又肯囉...著住有喱c 花花既恤衫返工....


你地唔覺香港係好多肥嘟嘟大大份既女仔著居多咩?!?!

[ 本文章最後由 herbalcandy 於 08-10-24 23:48 編輯 ]


水晶宮

積分: 51912


31#
發表於 08-10-24 23:41 |只看該作者
我覺得D衫好靚呀!但唔係個個人着得好睇同着得可愛囉!稍有差池亂咁配又係怪怪地...我係唔多頂得順佢地頭上個大蝴蝶囉!太誇.反而衫就勁靚又有創意,幾好睇.


翡翠宮

積分: 95967

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


30#
發表於 08-10-24 23:34 |只看該作者
成日o係街都見倒Lolita打扮嘅少女, 我一d都唔覺得靚, 十分造作, 其實十o靚歲少女, 跟本無醜婦, 越扮就越核突, 清清純純T-Shirt加條牛仔褲, 都十分靚, 再唔係著條裙仔真係青春又美麗, d化行裝o個d, 仲好似驚嚇你唔死咁.

[ 本文章最後由 kc_01k 於 08-10-24 23:38 編輯 ]


子爵府

積分: 13211

好媽媽勳章 醒目開學勳章


29#
發表於 08-10-24 23:25 |只看該作者
係街見到會望多二眼
因為好


子爵府

積分: 13195

畀面勳章


28#
發表於 08-10-24 23:25 |只看該作者
原文章由 雪~bb 於 08-10-24 20:08 發表
衫真係好靚
如果係個好靚既女仔著
會好睇
但係我見既係怪獸著多囉:;pppp:

冇錯! 我見過其中一次係個肥女子著,簡直嚇人...
佢大約5呎5,6左右高,但應該有14x-17x磅
著套桃紅+粉紅色喱士...仲要打側帶頂好細細喱士帽...
諗起果雙快要迫爆的公主袖,同果條束腰裙

[ 本文章最後由 yan511229 於 08-10-24 23:26 編輯 ]


子爵府

積分: 11830


27#
發表於 08-10-24 23:17 |只看該作者
銅羅灣見過,唔知重以為係癲嘅。


男爵府

積分: 7993


26#
發表於 08-10-24 22:46 |只看該作者
有d衫都幾靚,不過似「女僕」多d


禁止訪問

積分: 14553


25#
發表於 08-10-24 21:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6536

好媽媽勳章


24#
發表於 08-10-24 21:25 |只看該作者
我覺得好似卡通片啲衫,衫就好靚


翡翠宮

積分: 82134

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 分享愛 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


23#
發表於 08-10-24 21:21 |只看該作者
原文章由 magcat 於 08-10-24 17:18 發表
而家少左人著啦, 可能已OUT左! 之前旺角周街都係!


agree! out 晒lu~

依家己經少左人著~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo