自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   6


子爵府

積分: 12337


1#
發表於 16-6-20 21:36 |只看該作者
原地 蹲低小小跳?


子爵府

積分: 12337


28#
發表於 16-6-22 14:24 |只看該作者
小manman 發表於 16-6-20 22:54
日日跳5百下

好多運動可以做,點解要只揀跳繩呢??

生左兩b,冇時間去run, swim


大宅

積分: 1241


27#
發表於 16-6-21 21:47 |只看該作者

引用:Quote:Dominique_L+發表於+16-6-21+09:30+

原帖由 christyheihei 於 16-06-21 發表
點解唔係真既
我嘅了解係消脂係睇個人嘅心率。心率加快到一定數字之後你就開始比較快速咁消脂。(但唔代表你做低強度運動時冇消耗) 當然你做得越耐運動消耗得越多係事實。




公爵府

積分: 25277


26#
發表於 16-6-21 20:27 |只看該作者
Dominique_L 發表於 16-6-21 09:30
可以呀。嗰啲所謂"要做30分鐘有氧先開始燃燒脂肪"嘅理論根本就唔係真嘅。



...

點解唔係真既


禁止訪問

積分: 1244


25#
發表於 16-6-21 19:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1244


24#
發表於 16-6-21 19:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16331


23#
發表於 16-6-21 13:21 |只看該作者
回覆 Dominique_L 的帖子

Thx.


大宅

積分: 1241


22#
發表於 16-6-21 09:30 |只看該作者

引用:回覆+Dominique_L+的帖子每日跳2千吓,可以

原帖由 fattymama 於 16-06-21 發表
回覆 Dominique_L 的帖子

每日跳2千吓,可以分開幾次做嗎?
可以呀。嗰啲所謂\"要做30分鐘有氧先開始燃燒脂肪\"嘅理論根本就唔係真嘅。




伯爵府

積分: 16331


21#
發表於 16-6-21 08:57 |只看該作者
回覆 Dominique_L 的帖子

每日跳2千吓,可以分開幾次做嗎?


大宅

積分: 3796


20#
發表於 16-6-21 08:56 |只看該作者

回覆:0運動的我,每日跳500下繩,咩姿態跳腳唔會粗?

小心傷膝頭,我就係曾經有一個星期晚晚跳繩,結果傷左膝頭條根,差不多大半年,依家都未完全好返

Danny , miss u


大宅

積分: 1241


19#
發表於 16-6-21 08:54 |只看該作者

引用:Quote:one7892008+發表於+16-6-20+22:37+記

原帖由 choichoibb 於 16-06-20 發表
我都想知,其實係用腳尖落地定點㗎呢?
一定係腳尖, 千祈唔好用腳踭落地。




大宅

積分: 1241


18#
發表於 16-6-21 08:51 |只看該作者

引用:做tabata好過啦

原帖由 yamilau 於 16-06-21 發表
做tabata好過啦
Tabata算HIIT,要有返咁上下肌肉耐受力先唔易拉傷,其實仲唔適合初做運動者啦。我建易一開始先做10 mins strength training(例如squats 呀push ups 呀等), 再跳繩。500吓跳繩又真係有D少, 慢慢練到2000吓以上個减肥效果好过慢跑1 hr (大概6k per hour 咁計)。




男爵府

積分: 5924


17#
發表於 16-6-21 08:46 |只看該作者
tmtmtm 發表於 16-6-21 07:46
what is it ?

高强度間歇運動


大宅

積分: 1241


16#
發表於 16-6-21 08:39 |只看該作者

引用:日日跳5百下好多運動可以做,點解要只揀跳

原帖由 小manman 於 16-06-20 發表
日日跳5百下

好多運動可以做,點解要只揀跳繩呢??
因為跳繩減得快, 以有氧運動計快過慢跑。講傷腳其實出街跑步仲易傷。係屋企着住波鞋喺yoga mat 上跳, 跳後記住拉筋就唔會腳粗啦。




子爵府

積分: 12337


15#
發表於 16-6-21 07:46 |只看該作者
yamilau 發表於 16-6-21 00:12
做tabata好過啦

what is it ?


男爵府

積分: 5924


14#
發表於 16-6-21 00:12 |只看該作者
做tabata好過啦


珍珠宮

積分: 32716


13#
發表於 16-6-20 23:45 |只看該作者

回覆:0運動的我,每日跳500下繩,咩姿態跳腳唔會粗?

跳繩好傷腳架!所以要小心呀




子爵府

積分: 11813

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


12#
發表於 16-6-20 23:39 |只看該作者

回覆:keikeib 的帖子

係點做架?要跳幾耐?


伯爵府

積分: 16318


11#
發表於 16-6-20 23:11 |只看該作者
其實我最怕是害了個胸

點評

wcpcelia    發表於 16-6-21 09:35
wan媽    發表於 16-6-21 08:52
BKsquare    發表於 16-6-21 01:15


公爵府

積分: 25277


10#
發表於 16-6-20 23:01 |只看該作者
keikeib 發表於 16-6-20 22:48
其實唔洗跳繩,做jumping jack 都ok

每日淨係做jumping jack?做幾耐呀?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo