夫婦情感

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   8


複式洋房

積分: 196


1#
發表於 16-6-29 15:18 |只看該作者
其實。。信任已被破壞了。

在電腦上發現存起的whatsapp通訊是2013至2015年的。是不同部門但有關聯的已婚女同事,兩個來來往往打情罵肖,叫人做小公主,最錫佢,素顏好靚,影張相比我。。。

老公話心痛女的被上司玩,但又幫唔到佢。
而我。。為增加收入忍受在公司變了透明人大半年,佢有冇心痛?

送禮,吃飯時,有冇想起家裡有個白痴暪在鼓裡,為口奔馳。

人地放假又話掛住人,我老公2014年臨離職又同人食飯仲多謝有個浪漫回憶。
而我呢。。食自己啦

我發現後whatsapp佢,佢當晚清走資料,但一句解釋都冇跟我講,我晚上喊佢不言不語,攬住我,我喊到第2日眼腫,
第2日仍然未跟我解釋,晚上我依然飲泣,佢攬住我,我已忍唔住爆發問對方身材好還是我好,
佢先話自己只係文字撩人,冇做對我唔住既行為。。。
我話你撩人,撩中咪上床囉,佢話從來冇諗過上床。當時撩人過後清醒發現自己做錯。
我唔知佢2015至2016仲有冇咁樣撩人,但我相信有,只不過佢手機仍有儲存位所以未放入電腦。

我今日提佢唔好以為事件完結,我會原諒佢,我記性好好,每字每相都會記起。
字裡行間果個唔似係曾經捧我做小公主相處25年既老公。

現在唯有觀察,我忍耐唔到背叛,就算真係冇上床,我都忍耐唔到佢個心偷偷走出去,

我仔中學快畢業了,要計劃定2年後帶仔一齊離開香港陪佢讀書,


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


143#
發表於 17-7-6 17:57 |只看該作者
P388 發表於 17-7-2 19:13
我要明示佢知。我不問不是我傻。
剛發信息問佢個心飛左去邊

一年前答過你,佢唔係口痕,你還強勢話可以揀唔要佢。
根本佢個心走咗,你想返嚟就要做下把,唔係等人氹,明白嗎?


別墅

積分: 907


142#
發表於 17-7-5 14:06 |只看該作者

回覆樓主

我的經歷:我喊C6都攬住我一起喊,無出聲。但是過幾日就同人老婆去開房了,返到屋企當無事,總好啺我及關心我,我都以為佢改變了,直接我收到消息,佢就變左一個好可怕的人。出軌的男/女人是吾會知道什麼叫"道得""承諾""信任",佢地只會顧及自己的快樂。

睇嚟目前樓主條氣唔順,己不是捨得或是應吾應該的問題了,是情緒。冷靜諗下再做決定。行邊條路都會好難及辛苦的,不是財政獨立就得,最重要是情緒管理。

被背叛的感覺是無限痛苦及無奈,但是日子總要過,只有自己知道要點過。JM加油。


洋房

積分: 68


141#
發表於 17-7-5 13:13 |只看該作者
sunbee 發表於 16-7-1 22:51
依家啲女人好進取架,就算有老公,都會同其他男人講曖昧嘅說話,我老公都試過同一個有夫之婦send曖昧說話, ...

攞得你睇既是一定無問題的message. 佢肯吾肯在你電腦按裝佢whatsapp 至係事實。偷食男人好叻也好小心㗎......


大宅

積分: 1204


140#
發表於 17-7-4 23:11 |只看該作者
回覆 wahiuma 的帖子

精神出軌就係肉體出軌嘅前一步,我好同意


伯爵府

積分: 18218


139#
發表於 17-7-4 19:15 |只看該作者
o_____o 發表於 17-7-3 23:59
其實佢咁樣做返來又扮冇事你都忍到,你真係勁。我估你口成日話爆佢丶佢走都冇問題,但事實你根本冇打算趕 ...

話唒咁多年感情
咁易話分就分咩
對隻狗都有感情啦


男爵府

積分: 9660


138#
發表於 17-7-4 11:44 |只看該作者
P388 發表於 17-7-4 07:30
訓極唔著。忍不住伸佢一腳。打佢兩野
開口傾。我叫佢自己想清楚要選擇人的話。明年走,等仔完成學業。我可 ...
佢等緊你道氣過。


複式洋房

積分: 196


137#
發表於 17-7-4 11:41 |只看該作者

回覆樓主

唔篤爆佢我睇了佢d 留言。 好難令我唔相信佢其實心底裡已變質


大宅

積分: 2379


136#
發表於 17-7-4 11:24 |只看該作者

回覆樓主:

睇完你個post,我都好心痛,10個男人9個滾,最後那個只係個女人唔肯。
咁多年感情,點解可以做得出呢啲事。。。
聽多幾次盧巧音隻“三角誌”,你個心可能會舒服啲。
加油JM


大宅

積分: 2182


135#
發表於 17-7-4 09:13 |只看該作者
本帖最後由 rambus99 於 17-7-4 11:29 編輯
P388 發表於 17-7-4 07:30
訓極唔著。忍不住伸佢一腳。打佢兩野
開口傾。我叫佢自己想清楚要選擇人的話。明年走,等仔完成學業。我可 ...
我理解你個心嬲, 見到佢就憎個想法。 但係你要迫佢認, 如果佢真係認左, 只係將你趕佢走變得好合情合理。 咁你係咪真係想佢走先?

我自己細個父母都係感情唔好,佢地離婚果年仲要係我會考。你個仔咁大, 父母感情好唔好你心情好唔好唔係話你可以扮出嚟,唔係你講一句 "大人既事你唔好理你專心讀書就唔會影响到個仔。" 唔好講話等個仔完成學業你就可以放手,自己決想放就放。要記住自己既生活自己做決定。你真係覺得自己放生自己同個C6會開心, 你個仔見到你開心其實對佢仲緊要...


複式洋房

積分: 196


134#
發表於 17-7-4 07:30 |只看該作者

回覆樓主

訓極唔著。忍不住伸佢一腳。打佢兩野
開口傾。我叫佢自己想清楚要選擇人的話。明年走,等仔完成學業。我可以放手

軟皮蛇,當然死唔認冇變心。


男爵府

積分: 6996

BK Milk勳章


133#
發表於 17-7-4 05:56 |只看該作者
P388 發表於 17-7-3 21:51
我也認同你講法, 今晚正常回家吃飯,我諗趕佢走都等仔完成學業先。我只好百忍成金
...

睇嚟你老公個心已經走咗,我估佢都已經密謀出走,你自己計劃下。
又放假!!!


子爵府

積分: 10958

馬年勳章


132#
發表於 17-7-4 00:37 |只看該作者

回覆樓主

既然已經開咗口,就唔好等佢若冇其事,佢會覺得又過咗骨,然後繼續,不過收得埋D,不如平心靜氣同佢傾,睇佢想點,同佢要點做你先俾機會佢


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


131#
發表於 17-7-4 00:28 |只看該作者
本帖最後由 soso1227 於 17-7-4 00:29 編輯

樓主,睇你對你C6嘅態度,
太似阿媽教仔,
你關心佢工作係點關心法?
其實男人唔需要你教佢點工作丶點待人接物,
而是要你欣賞和認同佢。

見到你用Whatsapp同佢攤牌,
件事未有解決方案,
大家又好似冇嘢咁飯照食,
我O咀了。

首先,攤牌應該面對面,
這樣才睇到你C6即時反應。
你不應叫佢搬之後又不了了之,
佢會覺得你得把口,
仲會有顧忌嗎?



侯爵府

積分: 22213

畀面勳章


130#
發表於 17-7-3 23:59 |只看該作者
P388 發表於 17-7-3 21:51
我也認同你講法, 今晚正常回家吃飯,我諗趕佢走都等仔完成學業先。我只好百忍成金
...

其實佢咁樣做返來又扮冇事你都忍到,你真係勁。我估你口成日話爆佢丶佢走都冇問題,但事實你根本冇打算趕佢走,你之前質問佢的都只係期望佢會氹返你,而佢亦睇穿你根本得把口強勢,內心根本唔會放棄佢,佢咪繼續扮傻,因為你都冇佢乎,又唔係真心想同佢分開。


複式洋房

積分: 196


129#
發表於 17-7-3 21:51 |只看該作者
fairyfloss 發表於 17-7-3 20:05
其實以純感情角度睇,我會死心,走人。睇你形容你C6,今次原諒佢,必然有下一次,佢或者從冇諗過放棄嗰個女 ...

我也認同你講法, 今晚正常回家吃飯,我諗趕佢走都等仔完成學業先。我只好百忍成金


男爵府

積分: 9660


128#
發表於 17-7-3 20:05 |只看該作者
其實以純感情角度睇,我會死心,走人。睇你形容你C6,今次原諒佢,必然有下一次,佢或者從冇諗過放棄嗰個女人,只係怪自己被你識穿,所以佢諗住氹掂你,以後小心啲就OK。
但現實就睇你想點,想要個伴終老,佢應該可以,因人哋都冇理佢。但講到情,就肯定佢唔合格,直頭DQ呀。
諗清楚自己想要咩先行動。


複式洋房

積分: 159


127#
發表於 17-7-3 19:48 |只看該作者
我同我老公感情好好,但見到我同個女嘈佢覺得好煩,希望我哋好好傾,唔好令到佢辛辛苦苦返到來不知點咁.


複式洋房

積分: 159


126#
發表於 17-7-3 19:43 |只看該作者
你教緊正在反叛期嘅仔都會令到佢唔想係屋企㗎,所以要小心自己的情緒,男人放工回來最唔想屋企嘈!


複式洋房

積分: 159


125#
發表於 17-7-3 19:43 |只看該作者
你教緊正在反叛期嘅仔都會令到佢唔想係屋企㗎,所以要小心自己的情緒,男人放工回來最唔想屋企嘈!

首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo