母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2843

好媽媽勳章 畀面勳章


1#
發表於 08-10-28 12:34 |只看該作者
大家好,下個月就系bb的預產期啦,我準備喂母乳,但有d問題想請教大家
我而家仲未買泵,如果喂母乳系未一定要買架?
悟知電泵好定手動的好?大家有無好介紹吖?
其實泵奶有咩用?

我系第一胎,咩都悟知

希望各位媽咪幫幫手啦


大宅

積分: 3517


11#
發表於 08-10-30 18:52 |只看該作者
dear all breastfeeding mom,

my bb is almost 6-months now. I bought Ameda Lactraline double electric pump before my baby was born. I put my baby on breast since he was born before I resume work, but I still need the pump to pump out the remaining milk in the breasts. Otherwise, the breasts would become so hard and full sometimes.

i went to classes on breastfeeding before my baby was born. So I learnt that every mother would have enough supply for the baby if you do not supplement with milk powder. So I insisted not giving my baby milk powder and put him on breast whenever he cries for milk. I only weigh about 96 lbs (5 feet 3 inches tall) before I'm pregnant . So far baby only eats my breastmilk.

I didn't consider the hand-operated pump because it would be too tiring to use hands and I really don't have the energy and strength for that.

Add oil!


禁止訪問

積分: 1006


10#
發表於 08-10-30 16:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3384


9#
發表於 08-10-30 13:47 |只看該作者
我而家用緊AVENT手泵, 有冇媽媽比較過AVENT手泵同其他電泵0既效果呢? 我想知邊隻可以泵多D奶呀, THANKS!!


洋房

積分: 159


8#
發表於 08-10-30 12:17 |只看該作者

我也是

我都好怕無人奶給寶寶食.
我的原因不是瘦,是我乳頭好大,我看見其他媽媽好小,怕我寶寶不能進食.
有無關係呀?


洋房

積分: 59


7#
發表於 08-10-29 22:50 |只看該作者
咁電泵同手泵約咩價錢?什麼牌子好呀?我12月生,而家要準備定係到時看情況才決定好呢?好怕自己唔夠奶,因為我很瘦!


大宅

積分: 1445


6#
發表於 08-10-28 14:35 |只看該作者
原文章由 celestetsang 於 08-10-28 14:23 發表

好多谢你的意见啊,原来系甘既! 我惊买左之后无用,又唔知几时买好喔。


你試下買二手泵啦 or 考慮租泵 , 如果你用手清 , 手軟都未清得到 , 同用電泵都可以刺激下造奶


大宅

積分: 2843

好媽媽勳章 畀面勳章


5#
發表於 08-10-28 14:23 |只看該作者
如果喂母乳買/租泵會好好多 , 因為你餵完泵清佢 , 先會做多 d , 同埋你可以 regular 泵下佢 , 我 bb 初生時 , 我 3hours 先去泵一次 , 因為初初埋身唔成功 , 所以初初係全泵形 , 後黎阿仔大左識得啜 , 先可以埋身 , 另外 , 你如果到時夠supply , 又可以泵出黎做雪奶 , 生完好 tired , 有時可以請屋企人幫手餵 , 所以有個泵會好好多


好多谢你的意见啊,原来系甘既! 我惊买左之后无用,又唔知几时买好喔。


大宅

積分: 1445


4#
發表於 08-10-28 14:04 |只看該作者
原文章由 celestetsang 於 08-10-28 12:34 發表
大家好,下個月就系bb的預產期啦,我準備喂母乳,但有d問題想請教大家
我而家仲未買泵,如果喂母乳系未一定要買架?
悟知電泵好定手動的好?大家有無好介紹吖?
其實泵奶有咩用?
我系第一胎,咩都悟知
希望各位媽咪幫幫手 ...


如果喂母乳買/租泵會好好多 , 因為你餵完泵清佢 , 先會做多 d , 同埋你可以 regular 泵下佢 , 我 bb 初生時 , 我 3 hours 先去泵一次 , 因為初初埋身唔成功 , 所以初初係全泵形 , 後黎阿仔大左識得啜 , 先可以埋身 , 另外 , 你如果到時夠 supply , 又可以泵出黎做雪奶 , 生完好 tired , 有時可以請屋企人幫手餵 , 所以有個泵會好好多


大宅

積分: 2843

好媽媽勳章 畀面勳章


3#
發表於 08-10-28 13:02 |只看該作者
我第一胎買了手泵, 但泵不出, 今次第二胎, 用電泵, 每次都可以 5-6oz, 試過 2次 7oz (簡直開心死, 但暫時只有2次)


加油加油!!!

一切為了BB。。。。


洋房

積分: 268


2#
發表於 08-10-28 12:38 |只看該作者

新手媽咪請教泵奶問題!

我第一胎買了手泵, 但泵不出, 今次第二胎, 用電泵, 每次都可以 5-6oz, 試過 2次 7oz (簡直開心死, 但暫時只有2次)

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo