婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 2318


1#
發表於 16-7-6 06:18 |只看該作者
本帖最後由 2012929 於 16-7-9 01:16 編輯

本帖最後由 2012929 於 16-7-9 00:23 編輯



複式洋房

積分: 276

食得好勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


51#
發表於 16-7-8 21:52 |只看該作者
ak630 發表於 16-7-8 21:41
如果3K一個月咁不如請工人, 而家月薪都係4210 但做埋家務買送煮飯啊! 如果唔想有多個人/覺得貴, 咁請中點, ...
真係唔得,諗下搬回娘家得唔得。你肯同46家人住,46牌可以同你家人住。如果46唔肯,咁擺BB請中點/工人去娘家湊。你放工去接返,如果攪得夜咪過晚夜。46鐘意黎唔鐘意就自己6299家瞓,等BB大D再算。
p。s。我以前都係咁兩頭住左半年。不過我係有自己屋企唔想返,想痴住父母多D。養子方知父母心嘛。
Jason & Jadon


複式洋房

積分: 276

食得好勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


50#
發表於 16-7-8 21:41 |只看該作者
jacquesau 發表於 16-7-8 11:10
送bb去育嬰院咪得囉
2人收入3萬應該有半免, 都係3千以內一個月, 育嬰院有專業人員照顧, 咪安心哂!
...
如果3K一個月咁不如請工人, 而家月薪都係4210 但做埋家務買送煮飯啊! 如果唔想有多個人/覺得貴, 咁請中點, 向你返工期間幫手家務睇仔.... 不過而家你寄人地父母籬下好難改變D咩~ 如果真係唔想搵個仔教飛~ 搬出黎係唯一辦法。自己地方自己先話到事。加油啊!
Jason & Jadon


子爵府

積分: 11707

畀面勳章


49#
發表於 16-7-8 18:53 |只看該作者
樓主好勇敢,未生前已經知道6299嘅脾性都仲生b,只可講一句,樓主硬食吧~


琥珀宮

積分: 152982


48#
發表於 16-7-8 16:35 |只看該作者
QY08040408 發表於 16-7-6 09:06
你6299咁傳統,辭職左湊B你又會上來呻,日日對住佢地,仲辛苦過翻工……再加上收入縮曬水,所有壓力落曬你C ...



珍珠宮

積分: 40517


47#
發表於 16-7-8 16:32 |只看該作者

回覆樓主:

就算ee湊你都唔會睇到佢點湊。一係隻眼開隻眼閉,一係自己湊番。夾埋月入三萬出去租樓請工人養長老應該唔夠洗。


珍珠宮

積分: 40517


46#
發表於 16-7-8 16:30 |只看該作者
jacquesau 發表於 16-7-8 11:10
送bb去育嬰院咪得囉
2人收入3萬應該有半免, 都係3千以內一個月, 育嬰院有專業人員照顧, 咪安心哂!
...

而家先排育嬰園一定冇位


伯爵府

積分: 16780


45#
發表於 16-7-8 12:51 |只看該作者
ARabbit 發表於 16-7-6 16:23
如果老公搵得少, 你辭職後經濟壓力重左, 仲要屈埋6299姑拉一齊住, 咁我覺得請EE或工人湊BB, 你keep住份工好 ...

agree


珍珠宮

積分: 35592


44#
發表於 16-7-8 11:10 |只看該作者
2012929 發表於 16-7-6 06:18
我同c6收入唔多兩個人加埋三萬到。宜家同6299加姑仔住。 我必須要供養父母每月比2500。我62勁傳統大男人+老 ...
送bb去育嬰院咪得囉
2人收入3萬應該有半免, 都係3千以內一個月, 育嬰院有專業人員照顧, 咪安心哂!
好好過每一天......


大宅

積分: 3593


43#
發表於 16-7-8 09:09 |只看該作者
樓主你辭左職日對夜對6299到時你既日子仲難過.好多媽媽都想自己湊.但生活逼人.其實你奶奶肯幫你湊已經好好.湊小朋友好吃力.我都係在職媽媽.每日放工返到屋企見到小朋友平安健康就夠啦.


子爵府

積分: 14244

畀面勳章


42#
發表於 16-7-7 10:26 |只看該作者
有要求就最好自己湊番。。。
你要老人家湊就一定係唔啱你心水…後生如我湊b都湊到好辛苦氣都冇得抖,何況老人?
你咁多要求,又要佢唔好出去,又唔可以俾62湊…又咁又咁,好辛苦啫…佢講大話都可以理解
不如你自己辭職湊番,到bb大啲讀k,你再出番黎做野囉。。自己湊最安心。。你搵ee湊咪又係會擔心,唔係自己人湊仲牙煙


伯爵府

積分: 19952

熱血勳章


41#
發表於 16-7-7 09:37 |只看該作者
MrKwong 發表於 16-7-6 09:11
其實而家有D地區有社區保姆, 價錢都比較平~!!

以前我工作嘅區域 ,初生bb用社區保母要喺bb屋企湊
唔可以去ee屋企湊(好似要3歲)
如果樓主請ee去屋企湊要對住6299
應該無ee會肯


大宅

積分: 2318


40#
發表於 16-7-6 21:03 |只看該作者
ak630 發表於 16-7-6 20:50
第一件事:搬走!
最好有自己屋,冇既,同公公婆婆住都好過同6299住!

多謝支持比正能量我會再同c6商量下。感激

點評

ak630    發表於 16-7-8 21:53


大宅

積分: 2318


39#
發表於 16-7-6 21:00 |只看該作者
Miulo 發表於 16-7-6 20:07
你知唔知點解你99要呃你呀!你都話你62傳統喇,咁夜晚餐飯點可以唔煮呀,餐餐食飯盒,唔俾62插到暈,留低俾 ...

我有能力梗係想自己湊啦,出面有好多jm如果唔係為生活,有幾多個想交比姐姐交比人湊呀,大家都想睇住自己小朋友成長架啦。


複式洋房

積分: 276

食得好勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


38#
發表於 16-7-6 20:55 |只看該作者
ak630 發表於 16-7-6 20:50
第一件事:搬走!
最好有自己屋,冇既,同公公婆婆住都好過同6299住!
係!同埋,唔應該+唔駛辭職的!如果你做到哂上面3件事既話!如果真係唔得。。。。其實唔得都要得,而家$$好重要,香港乜Q開支都貴,真係唔可能你老公一個養6個的除非佢十萬月薪!所以工一定要返,仔又一定唔可以再旨意6299,而家世上真心可靠的就只有自己父母了!!!
Jason & Jadon


複式洋房

積分: 276

食得好勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


37#
發表於 16-7-6 20:50 |只看該作者
第一件事:搬走!
最好有自己屋,冇既,同公公婆婆住都好過同6299住!

第二件事:請工人/中點
婆婆手痛,唔駛做野,佢只要出對眼睇實就OK,所有家務煮飯BB沖涼換片叫工人做

第三件事:set rules!
6299要睇你地放假帶去探佢地
平日禁睇,如公公婆婆夠硬淨撐得住,叫6299自己上去探。唔可以帶落街。

攪掂!一天光哂世界多美好!!所有問題解決!!!
佢地自己dirty亂黎佢地既事,唔好攪自己個仔教飛~right?

最緊要你父母老公都撐你,你自己又要企硬!為左個仔,唔得都要得,頂硬上!咁就冇問題!加油呀!你做左媽媽啦!為左個仔,乜都做得出!right?
Jason & Jadon


公爵府

積分: 27258


36#
發表於 16-7-6 20:07 |只看該作者
你知唔知點解你99要呃你呀!你都話你62傳統喇,咁夜晚餐飯點可以唔煮呀,餐餐食飯盒,唔俾62插到暈,留低俾62睇,你又唔高興,62睇住個b啫,又唔係叫62照顧d乜,你99買餸最多咪一個鐘,或者叫你99帶bb買餸,不過睇你應該唔俾啦。真心覺得你99係傳統的好女人,對老公服侍週到,對家庭,子女,媳婦,孫兒,照顧周到,就是怕得失任何一方,照顧不周,才講大話,可惜你沒體諒明白她,不停施壓。俾著係我,吃力不討好,真係你自己湊,唔好煩我。所以話,你自己有能力,就自己湊返,感受一下湊b的壓力。


大宅

積分: 2318


35#
發表於 16-7-6 20:02 |只看該作者
Miulo 發表於 16-7-6 19:23
其實你意思係你唔放心62睇,如果唔係姑仔睇住,就唔好落街買餸,由你買飯盒返去,你唔放心62睇,咁帶埋bb去 ...

我絕對相信62唔會謀殺佢,我自問真係無你咁大膽 見住就咁捉住bb對腳(兩個月多D)就咁拖埋身玩,搽完皮膚類固醇藥去摸bb,都唔可以有擔心緊張的感覺。
如果我要99寸步不離就唔會肯比姑仔睇啦生又未生過湊又未湊過bb。
最後,其實我只係想問下各位jm意見,我依個環境應唔應該唔做。同埋多謝各jm比意見,因為真係唔知有社區保姆。今晚再同c6傾下,再決定。:mother:


侯爵府

積分: 23278

畀面勳章


34#
發表於 16-7-6 19:43 |只看該作者

回覆樓主:

就算你做ftm, 仍然同6299住,一樣要面對呢d問題。最好就搬出去自己住啦,請工人湊b, 你預左儲得好少錢同要慳住洗,出去玩少d.


男爵府

積分: 8372


33#
發表於 16-7-6 19:27 |只看該作者
2012929 發表於 16-7-6 06:18
我同c6收入唔多兩個人加埋三萬到。宜家同6299加姑仔住。 我必須要供養父母每月比2500。我62勁傳統大男人+老 ...

你辭咗職到時一定會好多磨擦,佢哋依家已經慣咗佢哋個方式。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo