美容扮靚

跳至

首頁
12

尾頁
   7


大宅

積分: 1329


1#
發表於 16-7-6 14:42 |只看該作者
啲明星頭髮超直又光澤亮滑,究竟做乜嘢treament㗎???定查咗啲乜?


複式洋房

積分: 405


25#
發表於 16-7-22 22:01 |只看該作者
cookies_mun 發表於 16-7-16 09:39
哇 好抵呀
Join會員幾錢?之後做都6百幾?

會員 要like 佢個home page 唔洗錢
我想話初初佢話要 1600 兩次有仲有6折
我即刻join (emoji)
點知轉頭打黎話攪錯最多8折


複式洋房

積分: 297


24#
發表於 16-7-16 20:53 |只看該作者

回覆:做乜可令到頭髮光滑??

Shiseido 有隻hair mask 叫 Vino,都唔駛$100,不過要勤力D做。



刺刺繡繡


大宅

積分: 3129


23#
發表於 16-7-16 19:48 |只看該作者
catcatlun 發表於 16-7-16 01:59
我在iherb 買,溶了後放入護髮素內(固体好像豬油咁),不用放太多,好油的,另堅果油和椰子油(液體)均 ...

thank you


大宅

積分: 1143


22#
發表於 16-7-16 09:39 |只看該作者
Yau_belle 發表於 16-7-16 09:35
我係團購買kk 大約 六百幾 平買平試
之後問左間舖 佢話join 會員再整
都係六百幾(emoji)(emoji)(emoji) ...

哇 好抵呀
Join會員幾錢?之後做都6百幾?


複式洋房

積分: 405


21#
發表於 16-7-16 09:35 |只看該作者
cookies_mun 發表於 16-7-15 13:23
做KK treatment
不過唔平 但真係好靚

我係團購買kk 大約 六百幾 平買平試
之後問左間舖 佢話join 會員再整
都係六百幾(emoji)(emoji)(emoji)
整完好滑 跟住keep住焗下油
D頭髮滑左好多
但應該keep唔到太耐 大約3-4個月到



禁止訪問

積分: 6776


20#
發表於 16-7-16 01:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1143


19#
發表於 16-7-16 00:14 |只看該作者
做kk好好多
起碼唔傷頭髮 都係keep 3-5months
最貴個間應該係九龍城有間叫red hill $2500
好似係 不過我唔係呢間整
所以如果你搵到over$2500都唔好做


珍珠宮

積分: 36809


18#
發表於 16-7-16 00:05 |只看該作者
ahpoo 發表於 16-7-15 23:37
係無甘滑,但都易控制左,係貴d囉,我做左差不多千八不過而家半年過去,又開始失控了。。
...

我做負離子,其實三四個月都走樣,
所以我計劃做KK


珍珠宮

積分: 36809


17#
發表於 16-7-16 00:03 |只看該作者
cookies_mun 發表於 16-7-15 23:16
長頭髮 平至1500 貴至2500
你上fb打Kk treatment 好多salon有
簡間自己岩心水 就inbox問下有無得電卷 ...

唔該曬你呀


別墅

積分: 776


16#
發表於 16-7-15 23:51 |只看該作者
cookies_mun 發表於 16-7-15 23:16
長頭髮 平至1500 貴至2500
你上fb打Kk treatment 好多salon有
簡間自己岩心水 就inbox問下有無得電卷 ...

我中長髮,髮型師話要$2588,我唔捨得


洋房

積分: 96


15#
發表於 16-7-15 23:45 |只看該作者
焗油


珍珠宮

積分: 44174


14#
發表於 16-7-15 23:37 |只看該作者
cookies_mun 發表於 16-7-15 22:35
咁快?
我短頭髮 我頭髮係好鬆 好弓個d
我做完覺得靚好多 無咁多天線

係無甘滑,但都易控制左,係貴d囉,我做左差不多千八不過而家半年過去,又開始失控了。。


大宅

積分: 1143


13#
發表於 16-7-15 23:16 |只看該作者
HoshiSora 發表於 16-7-15 23:05
長髮大概幾多錢呢?

過程中仍然要用熱夾嗎?

長頭髮 平至1500 貴至2500
你上fb打Kk treatment 好多salon有
簡間自己岩心水 就inbox問下有無得電卷。
記住多數都有送1 set 洗頭水+護髮素。記得問


大宅

積分: 3129


12#
發表於 16-7-15 23:05 |只看該作者
catcatlun 發表於 16-7-13 22:08
用乳木果油或椰子油加入護髮素用或hair mask用,好得頭髮好亮好潤滑
...

where can i buy乳木果油or椰子油?同埋點用?


珍珠宮

積分: 36809


11#
發表於 16-7-15 23:05 |只看該作者
cookies_mun 發表於 16-7-15 13:23
做KK treatment
不過唔平 但真係好靚

長髮大概幾多錢呢?

過程中仍然要用熱夾嗎?

可否同一天電捲髮尾呢⋯⋯?


大宅

積分: 1143


10#
發表於 16-7-15 22:35 |只看該作者
ahpoo 發表於 16-7-15 22:19
唔知係咪我髮質差,初時做完好似做左負離子甘滑,但過左一個星期就開始無甘滑
...

咁快?
我短頭髮 我頭髮係好鬆 好弓個d
我做完覺得靚好多 無咁多天線
我做完岩岩2星期多d 都仲keep到 (emoji)


珍珠宮

積分: 44174


9#
發表於 16-7-15 22:19 |只看該作者
cookies_mun 發表於 16-7-15 13:23
做KK treatment
不過唔平 但真係好靚

唔知係咪我髮質差,初時做完好似做左負離子甘滑,但過左一個星期就開始無甘滑


大宅

積分: 1143


8#
發表於 16-7-15 13:23 |只看該作者
做KK treatment
不過唔平 但真係好靚


禁止訪問

積分: 6776


7#
發表於 16-7-13 22:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo