想生BB

跳至

首頁

尾頁
   6


大宅

積分: 1374


1#
發表於 16-7-29 13:40 |只看該作者
請問有無sis 試過睇姜向坤醫師,諗緊book 邊個好

thanks!!!


別墅

積分: 615


46#
發表於 17-10-30 16:31 |只看該作者
小產後睇左大半年個人感覺麻麻,有二次連脈都無打就開藥,仲要開足7 日,之後唔再去啦,又要請假又要等攪足半日連脈都唔打😡


複式洋房

積分: 484


45#
發表於 17-10-29 19:58 |只看該作者
2013baby 發表於 17-9-19 12:24
回覆 MiuWooh 的帖子

我都搵緊張醫師安胎, 都覺得佢係寡言佢會唁會幫人清胎毒架?

我36,37週時都問過張醫師幾時清胎毒,佢話我都冇毒 駛咩清胎毒。我問點知有冇 佢話我皮膚冇紅冇腫又冇痕 咁咪冇毒囉 佢咁講 我先明白 唔知係咪咁 我囝出世到而家皮膚都
好好


大宅

積分: 3428


44#
發表於 17-9-19 12:24 |只看該作者
回覆 MiuWooh 的帖子

我都搵緊張醫師安胎, 都覺得佢係寡言佢會唁會幫人清胎毒架?



複式洋房

積分: 484


43#
發表於 17-4-7 14:11 |只看該作者
我大肚前睇張秀霞直到bb出世 唔知係咪咁 bb皮膚好好 從來冇濕疹 尿布疹 腸胃又好好 唔嘔奶。不過,張醫師的確唔多講說話 態度視乎當日心情 但我只求結果 所以唔介意


大宅

積分: 1284


42#
發表於 17-4-6 12:41 |只看該作者

回覆樓主:

呢兩位醫師新症有排排,如果睇其他醫師係咪都可以?主要想調經


大宅

積分: 1572


41#
發表於 17-4-5 22:03 |只看該作者
我覺得姜醫師麻麻地,可能有時聽唔明佢啲普通話啦,就顯得不耐煩....睇過覺得佢態度唔係幾好,冇下次了。


子爵府

積分: 10065

BK Milk勳章


40#
發表於 17-4-5 18:19 |只看該作者
我都係睇姜醫生半年就中了,佢雖然講普通話但算細心,今次想追第二胎,所以再去睇,希望有機會啦


男爵府

積分: 5531


39#
發表於 17-4-5 14:46 |只看該作者
張秀霞 我睇左半年到, 由24-26日, 而家調到27-28日,佢話一定要足28日先容易懷孕
而家佢少左恰眼訓, 同埋經痛都少左, 無以前果隻痛到暈既感覺.
自己會keep住調理,
佢而家通常一開開成一個月藥,每次拎藥,拎到我死死下,..haha


大宅

積分: 2235


38#
發表於 17-4-5 14:04 |只看該作者
cherry.bdh 發表於 16-7-29 13:40
請問有無sis 試過睇姜向坤醫師,諗緊book 邊個好

thanks!!!

我睇姜e師覺得佢Ok!佢仲幫我睇埋輸卵管X光片!佢寸係比較直接,佢都係想你快D成功!我睇左半年bingo!


大宅

積分: 3668


37#
發表於 17-1-22 16:27 |只看該作者
jachassan 發表於 16-11-23 11:13
我星期五第一次睇佢。到時話你知感覺如何啦
睇完張醫師,感覺如何?


禁止訪問

積分: 7914


36#
發表於 16-11-23 11:57 |只看該作者

引用:我今日第二次睇張秀霞,佢冇恰眼瞓,反而幫

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 370


35#
發表於 16-11-23 11:13 |只看該作者
cherry.bdh 發表於 16-7-29 13:40
請問有無sis 試過睇姜向坤醫師,諗緊book 邊個好

thanks!!!

我星期五第一次睇佢。到時話你知感覺如何啦


複式洋房

積分: 411


34#
發表於 16-11-23 10:26 |只看該作者
我今日第二次睇張秀霞,佢冇恰眼瞓,反而幫佢入電腦嗰個不停放蚊,張秀霞唔會講你身體狀況,佢開的藥其實係咪一方走天涯?問佢m到飲唔飲得,又只係講啲藥係調理,冇話飲唔飲得。。。試多一次,如果都係怪怪的就唔睇佢了


大宅

積分: 1406


33#
發表於 16-8-11 20:03 |只看該作者
本帖最後由 Lovelytif 於 16-8-11 21:02 編輯

回覆 Jomamama 的帖子

咁咪好囉,遇到個咁夾嘅中醫~


複式洋房

積分: 429


32#
發表於 16-8-11 19:05 |只看該作者
Lovelytif 發表於 16-8-11 16:31
回覆 Jomamama 的帖子

無錯,明白調理都唔係一時三刻嘅問題,但我食到佢開d藥頭暈,唔舒服,身體仲差咗, ...

咁我好好彩啦!佢又答我問題態度又好身體好咗好多!有時佢仲緊張過我。


大宅

積分: 1406


31#
發表於 16-8-11 16:31 |只看該作者
回覆 Jomamama 的帖子

無錯,明白調理都唔係一時三刻嘅問題,但我食到佢開d藥頭暈,唔舒服,身體仲差咗,正常都唔會想再去睇佢,所以就覺得可能係我唔夾佢啦!另問診方便我覺得佢好似唔多想答我問嘅問題,睇得專科,自然會有好多問題想知想問,想了解,問題係佢嘅態度,我個人感覺感受係咁囉!


複式洋房

積分: 429


30#
發表於 16-8-9 21:53 |只看該作者
Lovelytif 發表於 16-8-9 17:21
我睇過姜醫師,覺得佢麻麻,有d寸,仲有d唔耐煩咁,食咗佢第四五次開嘅藥不但M痛無改善,食完仲頭暈添,可 ...

本帖最後由 Jomamama 於 16-8-9 21:57 編輯

本帖最後由 Jomamama 於 16-8-9 21:56 編輯

我覺得姜EC好好! 我嘅經驗係好多時我哋問嘅問題佢解釋俾我哋聽我哋都唔會明。調理身體唔係一時三刻係要比好多時間。嗰個月中唔中有好多唔同嘅因素!如果睇中醫就要有耐性唔可以心急。由身體差變身體好唔係咁容易!有時急都急唔黎。

有時我地做病人都要留意自己身體狀況話比醫生聽究竟我哋每一次食完佢啲藥有什麼反應!記得清晰一點,醫生就可以根據你嘅反應去調教藥物。中醫除了把脈問診都好重要的。


大宅

積分: 1406


29#
發表於 16-8-9 17:21 |只看該作者
我睇過姜醫師,覺得佢麻麻,有d寸,仲有d唔耐煩咁,食咗佢第四五次開嘅藥不但M痛無改善,食完仲頭暈添,可能人夾人啦!


大宅

積分: 1406


28#
發表於 16-8-9 17:20 |只看該作者
我睇過姜醫師,覺得佢麻麻,有d寸,仲有d唔耐煩咁,食咗佢第四五次開嘅藥不但M痛無改善,食完仲頭暈添,可能人夾人啦!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo