自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   3


公爵府

積分: 28591


1#
發表於 16-8-1 13:33 |只看該作者
一直都將呢個好朋友當係親人看待, 佢待我都好好, 大家好多事情都有來有往, 我知佢環境唔太好, 所以有時都會借頭借路買啲實用既物品比佢同佢小朋友, 好多野都大家盡在心中...

佢家姐個女同我仔同一間學校,都成日碰到, 都有傾有講. 但漸漸我發現, 好多我比左我朋友既野會出現係佢家姐或個女身上. 上次我出TRIP 買左 一個靚水樽比佢個女, 但接放學時見到表姐拎住. 我送過一副太陽眼鏡比佢, 無耐又發現佢家姐戴住....有時約左飲茶食飯, 朋友就會同我講 呢一餐佢同我SHARE, 唔駛佢家姐比.(其實佢家姐唔係我約, 係佢自己叫黎架)...有時我約佢食飯, 佢叫埋佢家姐都唔緊要, 但係要我就佢家姐去邊間, 去玩又係 講好去BBQ, 確認晒就同我講佢家姐唔想BBQ 想去游水..... 我話我唔去啦(其實我跟本無諗過同佢家姐去), 你地自己去, 轉頭又之之左左, 叫我唔好小氣, 講到好似我耍脾氣咁...

最過份係上琴日, 我送左一張書券比佢, 叫佢帶個女去揀本中意既書...點知係餐枱上, 佢當住我面將我比佢張書券比左佢家姐個女, 話係我送, 我好嬲丫, 我要送我自己會送, 駛乜經你手送,都唔知乜意思....(佢家姐環境應該唔算太差, 因為我見佢用既野都唔係太街坊. )

返左屋企, 我嬲到食唔落飯. 呢個朋友對我好, 我係知既, 我有唔舒服佢會煲湯比我飲, 我仔入醫院, 佢會黎幫我頂下等我多啲時時休息. 所以我對佢地一啲都唔吝嗇, 但面對佢呢種行為....我真係唔識形容個心情.

太長了, 多謝收看!!!!


珍珠宮

積分: 30192


108#
發表於 16-8-1 23:51 |只看該作者
rean_chau 發表於 16-8-1 13:33
一直都將呢個好朋友當係親人看待, 佢待我都好好, 大家好多事情都有來有往, 我知佢環境唔太好, 所以有時都會 ...

同我處境差不多,有時買啲嘢比姑奶佢哋食,將啲嘢食周圍塞,之後問佢好唔好食,居然話係咩?放咗係邊呀?間屋七國咁亂,覺得佢毫不尊重人,自始之後,以後都冇買了!


公爵府

積分: 28591


107#
發表於 16-8-1 22:47 |只看該作者
FJmom 發表於 16-8-1 22:25
其實你吾好睇表面, 可能佢家姐的環境真係差過佢, 佢身上的不街坊東西可能都係人地比, 你諗下, 佢特登講果餐 ...

其實我成日都會見到佢家姐,每個星期我都會幫佢湊一日女放學。不過佢對於我既幫忙覺得我唔係真的幫佢而係想幫佢個妹,所以對我都無太多感謝。 至於佢環境,我唔覺得好唔掂,因為佢個女用既同食既都唔差,不過呢啲我唔理啦,自己能力有限,太多朋友依賴落黎頂唔住架!


侯爵府

積分: 22824


106#
發表於 16-8-1 22:46 |只看該作者

回覆:rean_chau 的帖子

你朋友比你瞭解佢家姐性格,知佢內向少朋友,又覺得你份人大方又肯幫人,想家姐多個朋友啫,你其實無需介懐,要知佢家姐同佢自細一齊長大,關心家姐多些也很自然。你若不喜歡佢將你送的東西轉贈他人,就少些送野俾佢,唔想幫佢家姐亦可坦白說出來,相交有唔開心的話,或許是緣份已盡吧。



瑪瑙宮

積分: 144716

馬年勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 育兒性格勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


105#
發表於 16-8-1 22:34 |只看該作者
mamimuimui 發表於 16-8-1 13:45
唔係喎,我覺得樓主朋友咁樣好冇禮貌

Agree


伯爵府

積分: 16482


104#
發表於 16-8-1 22:33 |只看該作者

回覆樓主:

其實樓主和她的朋友都是好人,值得交心的朋友
送禮比人,理應送者和受者都開心,既然現在受者有點為難(怕家姐妒忌),送者又有點唔開心(心意被忽略),最簡單就是不送罷了


公爵府

積分: 28591


103#
發表於 16-8-1 22:26 |只看該作者
MC媽 發表於 16-8-1 21:50
樓主不如調個角度去睇 ,你送贈一份禮物嘅心意, 贏得兩份友誼, 唔係更值得嗎?

...

其實講朋友我從來無缺過,我都算係幾肯付出果種,朋友有困難,我幫到一定幫。不過我底線係心甘情願,同埋真係需要咁樣幫。埋單請食飯,我無問題,大家開心,但為要滿足別人被重視既感覺,我就過唔到自己。


男爵府

積分: 6227


102#
發表於 16-8-1 22:25 |只看該作者
rean_chau 發表於 16-8-1 19:43
睇左大家意見成個下晝, 收工時打左個電話比佢, 聽完佢解釋真係又愛又恨....

佢其實知我對佢好好, 好鍚佢. ...

聽你咁講佢家姐好有問題,講真明知人地對個妹好開心都黎唔切,反而想分一杯“更”,真係好貪心,衰啲講句,呢啲係菠蘿雞行為。


珍珠宮

積分: 43754

2024年龍年勳章 牛年勳章


101#
發表於 16-8-1 22:25 |只看該作者
rean_chau 發表於 16-8-1 13:33
一直都將呢個好朋友當係親人看待, 佢待我都好好, 大家好多事情都有來有往, 我知佢環境唔太好, 所以有時都會 ...
其實你吾好睇表面, 可能佢家姐的環境真係差過佢, 佢身上的不街坊東西可能都係人地比, 你諗下, 佢特登講果餐叫你同佢SHARE, 吾洗佢家姐出, 又寧願去游水都吾去BBQ (花多點錢) 的節目, 所以可能佢家姐D 環境重差過佢都未定, 有機會可以問下你朋友佢家姐D野。


公爵府

積分: 28591


100#
發表於 16-8-1 22:18 |只看該作者
藍莓綠茶 發表於 16-8-1 22:10
個家姐都幾麻煩又小氣。佢都唔係咁錫個妹。有人愛錫阿妹都要呷醋。
貪心。
難為你們。不過有樣重點你講左出 ...

對,其實我都成日講呢一種野,點解要咁就家姐。佢要乜就比乜,寧願自己蝕底得失朋友,我自己都有兄弟姊妹,但從來唔會干涉大家交友,人地對自己弟妹好,我不知幾感激。有時我會整好野招呼弟妹啲朋友黎聚會,佢地啲朋友有時又會叫埋我一齊去玩,從來唔會有夾硬既感覺。


伯爵府

積分: 15407

畀面勳章


99#
發表於 16-8-1 22:10 |只看該作者

回覆樓主:

個家姐都幾麻煩又小氣。佢都唔係咁錫個妹。有人愛錫阿妹都要呷醋。
貪心。
難為你們。不過有樣重點你講左出來。就係要對你及佢女公平。
佢家姐似個扭計細路。扭2扭又有野分。乖的反而要讓。咁係本未倒置哂。


伯爵府

積分: 15452


98#
發表於 16-8-1 21:50 |只看該作者

回覆:我應唔應該對呢個朋友失望

樓主不如調個角度去睇 ,你送贈一份禮物嘅心意, 贏得兩份友誼, 唔係更值得嗎?


子爵府

積分: 13193


97#
發表於 16-8-1 21:43 |只看該作者
我個人覺得 樓主朋友只係貪你較好境有個朋友隨時可以利用備用 講出黎又沾到光 所以點都會維持 好主動Tim

而果位朋友根本心底唔抵得 或者近乎憎(憎人富貴) 所以將樓主送既人送比人 當面送係直頭落樓主面以彌補自己既自卑

暗謀論d 樓主繼續忍佢 佢會得寸進尺 到時唔知會演變成做咩其他事 應小心為上



珍珠宮

積分: 38085


96#
發表於 16-8-1 21:41 |只看該作者
就咁睇, 原來個家姐都係爭緊寵


男爵府

積分: 9847


95#
發表於 16-8-1 21:39 |只看該作者
回覆 rean_chau 的帖子

其實我有d同你咁上下關係,但我地都無乜hard.feeling. 我好朋友基本上同我親姐妹一樣,有時family gathering我都唔介意一齊,我覺得佢當你自己家人,你唔like就可以出聲,如果佢姐姐唔係衰,唔好介意一齊玩


禁止訪問

積分: 102652


94#
發表於 16-8-1 21:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8301


93#
發表於 16-8-1 21:31 |只看該作者
rean_chau 發表於 16-8-1 19:43
睇左大家意見成個下晝, 收工時打左個電話比佢, 聽完佢解釋真係又愛又恨....

佢其實知我對佢好好, 好鍚佢. ...

咁無計了,惟有焗住俾佢家姐搭枱了。間中出去唔預佢但唔po Facebook. 吧!

入院又煲湯又幫忙睇仔,心地好又好傾,係人都想keep 呢種朋友。


水晶宮

積分: 61908


92#
發表於 16-8-1 21:31 |只看該作者
方方媽媽 發表於 16-8-1 16:11
你朋友對你好,又對佢家姐好,整體來講,人品非常好.
你覺得你送比佢既野係佢有用,佢覺得將果件禮物轉送比更有 ...

非常同意!


男爵府

積分: 8438


91#
發表於 16-8-1 21:23 |只看該作者
方方媽媽 發表於 16-8-1 16:11
你朋友對你好,又對佢家姐好,整體來講,人品非常好.
你覺得你送比佢既野係佢有用,佢覺得將果件禮物轉送比更有 ...

超感動,多好既朋友,要珍惜吖!


男爵府

積分: 8438


90#
發表於 16-8-1 21:21 |只看該作者
木土土 發表於 16-8-1 16:08
「我上個月入左醫院做小手術, 都係佢幫我睇仔, 送湯, 接我出院...」

一個咁好既朋友,只因唔領情將你送的 ...

我睇到掉眼淚喇!呢個真係一個心地善良又簡單既好人,要好好珍惜!!!

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo