立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
禁止訪問
積分: 507
伯爵府
積分: 18610
原帖由 annietse 於 09-3-24 09:45 發表 sam sir舉辦的playgroup是學些什麼的?
大宅
積分: 1275
原帖由 sleung1821 於 09-3-23 15:20 發表 hi, 各位上咗sam sir playgroup 嘅家長, 本人都係住馬鞍山, 想問下你們參加嘅 playgroup 仲有冇位, 本人都有興趣, 小兒現在18m, 都想幫佢搵playgroup, 可否 send 資料給我, 謝謝! ...
洋房
積分: 86
積分: 2461
原文章由 kerkermui 於 08-11-4 20:48 發表 Sam Sir 個centre响Jordan, 可以自己出面組班 我地會所就搵咗佢每個SAT pm上2-3堂 豆斗响Jordan上 emily, 星仔同我就响MOS 上
原文章由 Stepy 於 08-11-5 17:04 發表 哈哈!! 算你有返少少記性啦.
積分: 2594
原文章由 kerkermui 於 08-11-5 14:18 發表 講漏咗~ 仲有stepy呀!
原文章由 朗仔媽 於 08-11-4 22:40 發表 c火..我唔知係邊個mouth: mouth: 係咪我太耐無返..唔識佢呀
王國長老
積分: 51809
子爵府
積分: 13331
珍珠宮
積分: 35196
原文章由 小倩 於 08-11-4 20:40 發表 sam sir唔係周圍走咩? 我見豆斗都係上sam sir班喎, 但佢唔係MOS人嚟O架
積分: 144537
原文章由 醜樣豬 於 08-11-4 20:31 發表 有個唔知乜鬼sam sir架,你問問mos區媽媽會啦!
原文章由 ssychowsy 於 08-11-4 19:41 發表 有冇mos or shatin 好Playgroup refer? 有冇mos 好Playgroup refer? My baby girl is now 17m, want to have girl attend good playgroup in MOS or shatin. Do you have any good choice? Many thanks. ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy