美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   8


大宅

積分: 2927


1#
發表於 16-8-11 12:11 |只看該作者
有冇好用卸妝產品推介? 唔要卸妝油。聽講用卸妝油容易生暗瘡。。


瑪瑙宮

積分: 144716

馬年勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 育兒性格勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


67#
發表於 16-8-25 13:39 |只看該作者
bigskylittle 發表於 16-8-11 12:11
有冇好用卸妝產品推介? 唔要卸妝油。聽講用卸妝油容易生暗瘡。。

...

一定用洗面奶


男爵府

積分: 8031


66#
發表於 16-8-25 13:30 |只看該作者
本帖最後由 amk650191 於 16-8-25 15:28 編輯

回覆 bigskylittle 的帖子

我是用 RMK 卸眼妝,用椿花油卸面妝(下圖透明樽泵裝)。以前未知道椿花油可卸妝,曾用 Fancl,都幾好用,未曾生粒粒。
唔知點解突然 BK upload 唔到相,自己 Google "Ling Lee無添加純正野生椿花油" 啦!媒氣店有售。
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ling Lee無添加純正野生椿花油 (120ml)
容量:120ml
HK$190.00

來自日本千百年來的護膚護髮秘訣。由野生山茶花籽提煉而成。不飽和脂肪酸含量達80%,比橄欖油還要高。可作為日霜、晚霜、卸妝、防曬、髮尾油、及預防妊娠紋等功效。適合任何人仕使用。洗面後別忘記抺上2至3滴椿花油護膚。
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
另外,最近睇到經濟日報 topick 網登:椰子油5大功效 有助消滅皮下脂肪團
提及:1. 全面卸粧 2. 替小孩清除防曬 3. 磨砂去死皮 4. 消滅皮下脂肪團 5. 清潔化粧掃

攪到我心思思都想買有機初榨的椰子油來試試。


世俗艱難,相互體諒就好


男爵府

積分: 5268


65#
發表於 16-8-25 11:06 |只看該作者
bonbonlush 發表於 16-8-25 10:57
回覆 YYKY1585 的帖子

普通冷壓椰子油?冇乳化劑怎樣乳化?

我用呢款咋,之後直接用返平時啲洗面產品洗面就乾淨晒啦
myimage.jpg

點評

amk650191    發表於 16-8-25 15:29


伯爵府

積分: 15927


64#
發表於 16-8-25 10:57 |只看該作者
回覆 YYKY1585 的帖子

普通冷壓椰子油?冇乳化劑怎樣乳化?


男爵府

積分: 6558


63#
發表於 16-8-25 10:28 |只看該作者
好多地方都有架
好似sasa 果啲都一定有


大宅

積分: 3115


62#
發表於 16-8-25 08:59 |只看該作者
chunkiuBma 發表於 16-8-17 16:26
我用 banila co. Clean it zero 粉紅色真係超好用

邊度有賣?


民房

積分: 28


61#
發表於 16-8-23 18:21 |只看該作者
KOSE 卸妝油幾好用,唔會生暗瘖


男爵府

積分: 8704

最關心BB問題熱投勳章 熱血勳章


60#
發表於 16-8-23 12:56 |只看該作者
我用過覺得最好的: 植村秀


大宅

積分: 4333


59#
發表於 16-8-22 10:45 |只看該作者
我用bareminerals卸妝油,再用卸妝洗面奶洗多次,確保個妝落乾淨~


大宅

積分: 2675


58#
發表於 16-8-22 08:26 |只看該作者
fskaren2002 發表於 16-8-12 11:39
用左N盒Banila Co - clean it zero
就是用了呢隻冇出油脂粒同暗倉之類,所以keep住用了三,四年(emoji)(emo ...

我都係用clean it zero


男爵府

積分: 5845


57#
發表於 16-8-22 06:02 |只看該作者

回覆樓主:

自己用緊banila co化全妝用,如果淡妝就用紅水 or lrp 啲兩隻都好好用


男爵府

積分: 8931

熱血勳章


56#
發表於 16-8-22 02:23 |只看該作者
有隻日本落妝水性價高,可代替紅水,用多啲都唔心痛


水晶宮

積分: 54483

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


55#
發表於 16-8-19 22:56 |只看該作者
迷人pinklady 發表於 16-8-19 22:38
綠同藍都用過 分別唔大

biore我都用過 不過好快用完 冇咁抵

Thanks!


珍珠宮

積分: 36256


54#
發表於 16-8-19 22:38 |只看該作者
991129 發表於 16-8-17 14:42
呢隻買咗未試, 請問你用邊款?
最近用緊biore卸妝水, 幾好, 好乾淨, 價錢都平
...

綠同藍都用過 分別唔大

biore我都用過 不過好快用完 冇咁抵


禁止訪問

積分: 1192


53#
發表於 16-8-19 20:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1866


52#
發表於 16-8-19 16:56 |只看該作者
我鍾意用完油再完紅水落一次, 見到化妝棉冇色就放心曬


翡翠宮

積分: 92956

畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章


51#
發表於 16-8-19 16:36 |只看該作者
我用雪花秀,幾乾淨!卸妝水用過紅水,Bifesta 都唔錯!
I 大蚊豬   


禁止訪問

積分: 265


50#
發表於 16-8-19 16:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9286


49#
發表於 16-8-19 15:12 |只看該作者
Bioderma好用

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo