婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 157


1#
發表於 16-8-14 01:57 |只看該作者
話說我同c6 結左婚3個月度,本身plan 係3個月前去honey moon,但結婚前2禮拜,佢公司比左個好大型好重要既project 佢負責,所以最後只能改期,來緊9月我地就會去bali honey moon,就係一個鐘前,奶奶話好掛住c6想見佢,話想跟埋我地去bali 旅行,叫你老婆(即係我)安排,要住同一間酒店,房既級數要一樣和要坐商務客位,即係要我比錢請佢地去,因為佢話c6每個月比錢我,我要用嗰d錢孝順番佢地喎!!
c6聽完好嬲,同佢老母解釋左一大輪話呢個係honey moon 希望2人世界,而且如果兩老要去旅行,做仔的一定會請佢地去,平時比我既家用只係盡了一點當老公的責任,不是比你們去旅行的!

佢地係係電話度用德文傾,我聽唔明(btw 我宜家學緊德文啦,一個禮拜上9個鐘),但聽得出c6好勞氣,事後佢同我講,真係比佢啊媽激死!

其實佢啊媽根本有心玩我,一次又一次諗d野來想同我作對,但佢估唔到,宜家c6越來越幫我!

我已經一個月內上來post左3次發洩,睇來做人新袍真係越來越難


複式洋房

積分: 185


42#
發表於 16-8-20 13:24 |只看該作者

回覆樓主:

婆媳關係又係好鬼煩


男爵府

積分: 9543


41#
發表於 16-8-20 11:57 |只看該作者
隔咁遠就吾好乜都同佢地講喇....
棧自己麻煩


男爵府

積分: 5713


40#
發表於 16-8-20 11:56 |只看該作者
你做得最啱就係開speaker

做乜要後悔
你好想你老公比佢個雙面人老母繼續昆落去咩
現實就係咁殘酷架啦
早d醒覺好過到頭來比佢攪到你兩個一路唔開心


伯爵府

積分: 18669

畀面勳章


39#
發表於 16-8-20 11:55 |只看該作者
lovemyself28 發表於 16-8-18 22:40
本帖最後由 lovemyself28 於 16-8-19 00:16 編輯

宜家c6知道奶奶煩,小聽左佢電話,以前係無論幾唔得閒 ...

你好叻! 呢一步做得好好!
Your husband has to know the fact !!


子爵府

積分: 14657

畀面勳章


38#
發表於 16-8-20 11:23 |只看該作者

回覆樓主:

係呀,錯既係罵人個個。你老公傷心,係佢老媽既錯。我覺得都無謂再聽佢電話,如果係我晨早block埋佢。


珍珠宮

積分: 31027


37#
發表於 16-8-18 22:52 |只看該作者

引用:Quote:jump.jump 發表於 16-8-18 18:51 你

原帖由 lovemyself28 於 16-08-18 發表
宜家c6知道奶奶煩,小聽左佢電話,以前係無論幾唔得閒都要即刻聽嗰隻,一日2-3個電話不等,宜家c6得閒就聽 ...
雖然你c6會痛心,無喇喇個亞媽會咁樣去鬧個老婆,不過你咁做冇錯㗎,你只係等佢知道事實係咁,錯嘅係鬧人嗰個囉!

點評

美菲絲    發表於 16-8-19 02:59


複式洋房

積分: 157


36#
發表於 16-8-18 22:40 |只看該作者
jump.jump 發表於 16-8-18 18:51
你睇埋樓主其他舊鋪就會明點解大家都話佢 99 係歧視 ASIAN 了

本帖最後由 lovemyself28 於 16-8-19 00:16 編輯

宜家c6知道奶奶煩,小聽左佢電話,以前係無論幾唔得閒都要即刻聽嗰隻,一日2-3個電話不等,宜家c6得閒就聽,唔得閒就唔聽,奶奶變左打比我,唔係問我c6係邊、係直接講,你點解叫xx唔聽我電話!!冤枉啊,大佬啊,我從來無咁叫過c6唔聽,根本係奶奶你一手造成,你個寶貝仔宜家被你嚇親啦!
琴日奶奶打比c6,c6沖緊涼應該無聽,好快我電話就響,c6啱啱沖完涼出來,我特登開speaker 比c6聽我地對話內容,奶奶突然咆哮好惡咁話叫xx 聽電話(我第一次聽到佢咁惡),你點解唔比佢聽電話,你好惡毒.......仲講左句好重好重既說話,you are such a bitch !!
c6聽到後攬住我唔放,係咁say sorry,嗰刻我就喊左,覺得好委屈,c6 都眼濕濕,佢好唔開心,到今日佢都好唔開心,唔點出聲,whatspp 只回了奶奶一句 I'll talk to you.
之後佢地講左乜、我無問,諗住等c6自己同我講.
唉,我宜家好後悔開speaker,c6聽完好唔開心,我相信係痛心:(


大宅

積分: 1381


35#
發表於 16-8-18 22:14 |只看該作者
lovemyself28 發表於 16-8-18 22:09
點解無得拒絕啊,你老公無同奶奶講,呢個係度蜜月,係兩公婆既旅行咩?好慘啊,我一定嬲死

...

本身諗住係去日本渡蜜月、
但一知道奶奶要黎、
我就話唔渡喇!!去台灣啦!
起碼坐飛機唔使對住咁耐。。。

因為C6話奶奶特燈搭飛機來香港參加我地婚禮,唔想掉低佢阿媽一個喺香港-_-



複式洋房

積分: 157


34#
發表於 16-8-18 22:09 |只看該作者
aooiwong 發表於 16-8-18 22:06
結完婚拎多幾日假同老公去個短旅行抖下,於是訂左五日四夜台北遊。
點知奶奶知道後就話要一齊黎,
仲話佢唔 ...

點解無得拒絕啊,你老公無同奶奶講,呢個係度蜜月,係兩公婆既旅行咩?好慘啊,我一定嬲死


複式洋房

積分: 162


33#
發表於 16-8-18 22:07 |只看該作者
話之佢,禁遠


大宅

積分: 1381


32#
發表於 16-8-18 22:06 |只看該作者
結完婚拎多幾日假同老公去個短旅行抖下,於是訂左五日四夜台北遊。
點知奶奶知道後就話要一齊黎,
仲話佢唔介意自己住單人房。
講到咁、即係無得拒絕啦。。

我其實好唔開心架,
明明可以二人世界,
而家變左三人行。
所以我之後一直都話呢個台灣遊唔係渡蜜月!
C6點都要補返比我




別墅

積分: 516


31#
發表於 16-8-18 21:25 |只看該作者
我仲以為中國奶奶先會咁


珍珠宮

積分: 39842

王國教室勳章


30#
發表於 16-8-18 19:00 |只看該作者
jump.jump 發表於 16-8-18 18:51
你睇埋樓主其他舊鋪就會明點解大家都話佢 99 係歧視 ASIAN 了

本帖最後由 Ashleycorina 於 16-8-18 19:00 編輯

睇左!宜家終於明白真係痴孖筋!
樓主,我家姐個西人奶奶都係覺得我姐夫拋棄美好嘅西方國家走去香港呢d咁x恐怖同落後嘅地方生活!
又係話我家姐搶走佢個仔!


伯爵府

積分: 19784


29#
發表於 16-8-18 18:51 |只看該作者
Ashleycorina 發表於 16-8-18 16:07
又唔可以咁講嘅。
好多人以為中國人文化應該咁咁咁,但事實又未必係。都睇個人係點嘅。
外國都好多奶奶大 ...
你睇埋樓主其他舊鋪就會明點解大家都話佢 99 係歧視 ASIAN 了
優悠在澳洲


珍珠宮

積分: 39842

王國教室勳章


28#
發表於 16-8-18 14:07 |只看該作者
jump.jump 發表於 16-8-18 11:24
樓主個 case 比較特別,講真鬼佬文化係仔女成年後好少理佢地咁多,結埋婚更加唔會插手兩公婆既事,同埋今 ...

又唔可以咁講嘅。
好多人以為中國人文化應該咁咁咁,但事實又未必係。都睇個人係點嘅。
外國都好多奶奶大戰新抱㗎!未必個個都係結婚之後就各自各㗎!

未必係歧視㗎。我朋友係澳洲人,佢個德國大嫂同佢媽咪都係超勁唔妥,又係攪到好煩!


伯爵府

積分: 19784


27#
發表於 16-8-18 11:24 |只看該作者
JFL 發表於 16-8-18 06:02
乜外國人有比家用嘅習慣架?真係第一次聽到!

樓主個 case 比較特別,講真鬼佬文化係仔女成年後好少理佢地咁多,結埋婚更加唔會插手兩公婆既事,同埋今時今日仲有種族歧視唔奇,但會做到咁出面既白人真係少,白人一般都怕人話自己 racist ( white trash 的話就 another story )
優悠在澳洲


伯爵府

積分: 17193


26#
發表於 16-8-18 06:02 |只看該作者

回覆:奶奶話要跟埋我地去度蜜月!!!!!

乜外國人有比家用嘅習慣架?真係第一次聽到!




珍珠宮

積分: 39842

王國教室勳章


25#
發表於 16-8-18 03:41 |只看該作者
麻煩奶奶係無分國界,我姐夫係外國人,我家姐個奶奶都係


複式洋房

積分: 345


24#
發表於 16-8-17 11:39 |只看該作者
好采你老公肯幫你 ed咁既99真係夜晚訓教洗5洗一齊訓ar

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo