jump.jump 發表於 16-8-18 18:51
你睇埋樓主其他舊鋪就會明點解大家都話佢 99 係歧視 ASIAN 了
本帖最後由 lovemyself28 於 16-8-19 00:16 編輯
宜家c6知道奶奶煩,小聽左佢電話,以前係無論幾唔得閒都要即刻聽嗰隻,一日2-3個電話不等,宜家c6得閒就聽,唔得閒就唔聽,奶奶變左打比我,唔係問我c6係邊、係直接講,你點解叫xx唔聽我電話!!冤枉啊,大佬啊,我從來無咁叫過c6唔聽,根本係奶奶你一手造成,你個寶貝仔宜家被你嚇親啦!
琴日奶奶打比c6,c6沖緊涼應該無聽,好快我電話就響,c6啱啱沖完涼出來,我特登開speaker 比c6聽我地對話內容,奶奶突然咆哮好惡咁話叫xx 聽電話(我第一次聽到佢咁惡),你點解唔比佢聽電話,你好惡毒.......仲講左句好重好重既說話,you are such a bitch !!
c6聽到後攬住我唔放,係咁say sorry,嗰刻我就喊左,覺得好委屈,c6 都眼濕濕,佢好唔開心,到今日佢都好唔開心,唔點出聲,whatspp 只回了奶奶一句 I'll talk to you.
之後佢地講左乜、我無問,諗住等c6自己同我講.
唉,我宜家好後悔開speaker,c6聽完好唔開心,我相信係痛心:(