婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1179


1#
發表於 16-8-18 01:42 |只看該作者
本帖最後由 小玥小主 於 16-12-16 10:14 編輯

del


珍珠宮

積分: 31970

2018復活節勳章 hashtag旅遊勳章


35#
發表於 16-8-20 03:11 |只看該作者

引用:Quote:Howtolove+發表於+16-8-18+13:40+之

原帖由 美菲絲 於 16-08-19 發表
何止拒人於千里~~~~根本係三分顏色上大紅~~~我經過不停咁付出~~換黎俾佢當妹仔咁洗~~~真係算把啦~~~:sigh ...
你完全講中哂,唔俾個讚你唔得!99 真係好叻得寸進尺,俾面老公廢事同佢嘈、佢仲以為自己好岩



分享:愛遊泰(內有曼谷芭堤雅清邁資料)
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=14416337&fromuid=956408


珍珠宮

積分: 31970

2018復活節勳章 hashtag旅遊勳章


34#
發表於 16-8-20 03:06 |只看該作者

引用:Quote:newspaperhang+發表於+16-8-18+16:02

原帖由 LKBBMama 於 16-08-18 發表
我地都係一星期見一次,未生bb時幾個月先見一次。依加99 同姑仔係度話一星期見一次,覺得見得好少、好似外人咁喎個感覺好得一想二,真係好忟



分享:愛遊泰(內有曼谷芭堤雅清邁資料)
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=14416337&fromuid=956408


大宅

積分: 1398


33#
發表於 16-8-20 00:19 |只看該作者
小玥小主 發表於 16-8-18 01:42
因為我係第一胎..
不期然99過份緊張..
有哂99通病

我99都係咁架,都唔明這些人咩心態,人哋生出嚟唔比媽媽抱,點講都唔合理啦
我都試過想扮好架,但自問做戲真係好差(做戲真係輸晒比99架),為人太直接,又忍唔到,咩都擺出面


大宅

積分: 1398


32#
發表於 16-8-20 00:12 |只看該作者
~玉子豆腐~ 發表於 16-8-18 12:00
我以前都經歷過個細既交番比佢阿媽之後又黎搞我個囡!!!當正自己係揍b專家,其實就嘜都唔識,自己 ...

點解個個99都以為自己係專家??超討厭


公爵府

積分: 29081


31#
發表於 16-8-20 00:05 |只看該作者

回覆樓主:

我囉…不過而家唔會再咁好戲 ,擺晒上塊面度 ,不過點都唔會嘈


男爵府

積分: 7437


30#
發表於 16-8-19 17:45 |只看該作者

回覆樓主:

本身做服務零售業,見到99咪用職業囗吻打個招呼囉


子爵府

積分: 14851


29#
發表於 16-8-19 14:17 |只看該作者
Huuu 發表於 16-8-19 13:51
同我嗰個一樣。最煩佢presentation俾人聽,妳點處理班正義之士


冇呀~~~d人走黎做正義之仕時~~~親d熟d既我都會解釋下既~~~叫佢留意返我平時既為人~~有冇可能做d咁既野~~~亦叫佢諗下奶奶既為人~~我做左佢所講既野之後佢係咪仲可以見到我當冇事呢???真係俾佢入到個咁既位~~~仲唔即時發爛咩

果d三姑六婆咩~~~~係佢地到聽到乜我都只係~~~笑住口聽~~~答係咩係咩~~~奶奶咁講呀~~~哦~~~我冇做過~~~佢鐘意講乜就乜啦~~~你地鐘意聽咪聽佢講囉~~~~

開頭幾次我都會炆憎~~~到依家我巳經唔會黑面/嬲~~~直頭當奶奶既行為係精神病人既行為~~~得啖笑~~~有時講得誇張~~~我係個正義之仕面前爆笑出黎添~~~加句我奶奶真係吹得下架喎





子爵府

積分: 14851


28#
發表於 16-8-19 13:52 |只看該作者
Howtolove 發表於 16-8-19 13:03
我依家連見到佢都索性唔叫佢....反正叫佢都唔應呀~


雖然佢唔應~~~~但我都會叫~~~仲叫到鬼咁大聲添~~~~

不過我係叫俾旁邊d人聽~~~~廢事一陣又俾奶奶週圍同人講我冇家教~~叫都唔叫聲佢~~~

同埋至緊要叫俾老公聽~~~等佢睇下我叫奶奶時~~~奶奶俾個乜樣我~~~


侯爵府

積分: 22800


27#
發表於 16-8-19 13:51 |只看該作者
美菲絲 發表於 16-8-19 04:47
何止拒人於千里~~~~根本係三分顏色上大紅~~~我經過不停咁付出~~換黎俾佢當妹仔咁洗~~~真係算把啦~~~:sigh ...
同我嗰個一樣。最煩佢presentation俾人聽,妳點處理班正義之士


“但少左果兩句就變成兩千幾句週圍同人講話自己唔知做錯d乜搞到你避佢~~~”


Be positive, Stay stronger,Work harder, Learn Wiser, keep fighter, much smarter


侯爵府

積分: 22800


26#
發表於 16-8-19 13:44 |只看該作者
我係後輩見到會叫聲奶奶,反而佢私底下萬一心情唔靚望又唔望你,應又唔應你。不過我奶奶喺人面前真是影后上身,服侍夾餸俾我
Be positive, Stay stronger,Work harder, Learn Wiser, keep fighter, much smarter


大宅

積分: 1335


25#
發表於 16-8-19 13:03 |只看該作者
美菲絲 發表於 16-8-19 04:47
何止拒人於千里~~~~根本係三分顏色上大紅~~~我經過不停咁付出~~換黎俾佢當妹仔咁洗~~~真係算把啦~~~:sigh ...
我依家連見到佢都索性唔叫佢....反正叫佢都唔應呀~


子爵府

積分: 14851


24#
發表於 16-8-19 05:16 |只看該作者
小玥小主 發表於 16-8-18 02:17
係啊~我99講野成日講野好難聽!好憎佢講:陰公囉!點點點...!可能覺得我湊得唔夠好..覺得我仔對住我好陰 ...


我奶奶仲鐘意成日對住d孫(大伯果邊)講~~你咁可憐呀~~你咁慘呀~~你爸爸媽媽唔俾你乜乜乜呀~~~麻麻俾你好唔好??(講到大伯兩公婆係衰人咁~~~然後就自己扮好人~~等d孫痴自己~~~人地父母教緊仔架~~)

個細路病緊~~人地父母話唔好飲冰~~~有幾慘有幾可憐呀???就埋台食飯唔俾落街玩~~又有幾可憐呢???

係要將人地父母話唔做得既野(全部都係好一般對小朋友既要求)~~~講到好似個父母虐待仔女咁~~~但其實大伯兩公婆都算係縱d小朋友~~~對d仔女好少say no~~~

有次我老公忍唔住出聲話~~~你d孫要乜有乜~~~咩可憐咩慘呀~~成日講慘慘慘~~~家陣呀哥呀嫂虐待佢地咩~~~唔慘都俾你講到慘啦~~~你d孫聽你講得多~~真係以為自己好慘呀~~~

我真係接受唔到有人係我小朋友旁邊講d咁野囉~~~慘得過非洲d細路連餐飽飯都冇得食~~~


子爵府

積分: 14851


23#
發表於 16-8-19 04:47 |只看該作者
Howtolove 發表於 16-8-18 13:40
之前有, 即使幾唔like都和平相處....
起碼自己對左佢好先, 但係99拒人於千里之外...
所以依家咩都唔做, 扮 ...


何止拒人於千里~~~~根本係三分顏色上大紅~~~我經過不停咁付出~~換黎俾佢當妹仔咁洗~~~真係算把啦~~~

讓佢一步~~佢唔止行前一步~~直情係衝埋黎逼到你埋懸崖邊~~~

忍左佢d有骨說話~~~佢以為自己講中你d不是~~~你唔出聲話佢~~~就當你默認佢d所謂既真理~~狂講狂講~~~講到你避開佢先講少兩句~~

但少左果兩句就變成兩千幾句週圍同人講話自己唔知做錯d乜搞到你避佢~~~俾面色佢睇(開始幻想自己係灰姑娘奶奶~~你係後母惡家姐新抱~~差在未幻想到你郁手打佢)


子爵府

積分: 14851


22#
發表於 16-8-19 04:30 |只看該作者
做個靚太 發表於 16-8-18 16:31
笑左。。你次次諗法都咁似我想講嘅~(可惜我用唔到公仔符號)


~~~可能我奶奶係你奶奶失散多年既姐妹~~~


珍珠宮

積分: 31970

2018復活節勳章 hashtag旅遊勳章


21#
發表於 16-8-18 18:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+newspaperhang+於+16-08-18+

原帖由 做個靚太 於 16-08-18 發表
唉~係咪啲問題99都係相同行為架~?!
你講戈句,好嘅野都係佢個仔,衰嘅唔會直接話係你,不過一路係度都唔 ...
最慘得99講,我廢事反駁佢搞到老公難做,但99 又唔知,仲要講完一次又一次,以為自己講得好有道理、好岩咁樣真係好激氣



分享:愛遊泰(內有曼谷芭堤雅清邁資料)
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=14416337&fromuid=956408


珍珠宮

積分: 31970

2018復活節勳章 hashtag旅遊勳章


20#
發表於 16-8-18 18:22 |只看該作者

引用:Quote:newspaperhang+發表於+16-8-18+16:02

原帖由 LKBBMama 於 16-08-18 發表
我發惡夢99抱走左我b,我係夢入面又喊又大叫嚇醒左發現自己眼都腫腫地
所以有時我真係好唔想返去見99,每次一諗到就好有壓力、訓得好差



分享:愛遊泰(內有曼谷芭堤雅清邁資料)
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=14416337&fromuid=956408


水晶宮

積分: 51137


19#
發表於 16-8-18 16:44 |只看該作者

引用:因為我係第一胎..不期然99過份緊張..有哂99

原帖由 小玥小主 於 16-08-18 發表
因為我係第一胎..
不期然99過份緊張..
有哂99通病
其實每個人嘅承受程度唔同。。睇你有幾硬淨~
大部份新抱都會選擇扮無野,為左老公,繼續同99和平共處,但尼樣其實咪即係死忍囉!
有啲人好叻,真係可以一直忍,什至可以睇得好開~
我就好無用,始終都係忍唔住,搞到自己都唔多正常,扮唔到和平共處啦~


水晶宮

積分: 51137


18#
發表於 16-8-18 16:39 |只看該作者

引用:係99 面前咪扮哂無野,99想湊孫但我唔俾佢

原帖由 newspaperhang 於 16-08-18 發表
係99 面前咪扮哂無野,99想湊孫但我唔俾佢湊,佢成日打俾我老公講黎講去都係bb真係勁煩、隔住個電話係度教 ...
唉~係咪啲問題99都係相同行為架~?!
你講戈句,好嘅野都係佢個仔,衰嘅唔會直接話係你,不過一路係度都唔知點解。。。真係超級煩,唔係佢個仔就係新抱架啦~有乜直接講囉!
我都超級頂唔順我99,食餐飯,周圍都係刀刀劍劍,食得落就奇啦!
我後尾直頭一聽到要同99度食飯,就肚痾,痾足一個星期,老公都見到,無得呃,仲準時過鬧鐘!


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


17#
發表於 16-8-18 16:34 |只看該作者
都係客客氣氣....

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo