親子旅遊

跳至

首頁
12

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17192


1#
發表於 16-8-18 12:30 |只看該作者
剛好近中秋,想買比親戚。


男爵府

積分: 7615


26#
發表於 16-9-4 20:03 |只看該作者
關員會當場切開個月餅,有黃就要丟咗去、我見過個ABC話要返個月餅盒,關員就剩比個月餅盒佢!不過係幾年前的事,現在有冇改就唔知道。


洋房

積分: 86


25#
發表於 16-9-4 18:42 |只看該作者
dorchiu 發表於 16-9-4 13:04
thx, 我舅父10月返香港,買2包比佢帶番澳洲。
記得d冬菇要買pack好左..d碎唔可以太多..


伯爵府

積分: 17192


24#
發表於 16-9-4 13:04 |只看該作者
vanessafu1028 發表於 16-9-4 01:14
月餅一定唔可以..我呢幾年係果邊讀書.. 近中秋.佢一定會問你有冇moon cake. 如果想買d手信俾朋友..我建議冬 ...

thx, 我舅父10月返香港,買2包比佢帶番澳洲。


洋房

積分: 86


23#
發表於 16-9-4 01:14 |只看該作者
月餅一定唔可以..我呢幾年係果邊讀書.. 近中秋.佢一定會問你有冇moon cake. 如果想買d手信俾朋友..我建議冬菇.. 果邊d冬菇貴同無咁靚,, 我帶過好多次..


水晶宮

積分: 50971

2018復活節勳章 畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


22#
發表於 16-8-21 16:19 |只看該作者
car_li 發表於 16-8-21 15:59
改在例啦,依家可帶有蛋黃月餅入澳洲啦!

咁好,唔知幾時改


大宅

積分: 3579


21#
發表於 16-8-21 15:59 |只看該作者

回覆:Can I bring moon cakes to Aus

改在例啦,依家可帶有蛋黃月餅入澳洲啦!
1471766178834.jpg


男爵府

積分: 9034


20#
發表於 16-8-20 17:28 |只看該作者
我剛回來,月餅係吾比帶入境的,所有有旦成份既食物吾比帶。
奶類除了BB奶粉,所有奶類製成品都吾得。
有D狗嗅行李的。


大宅

積分: 1945


19#
發表於 16-8-19 17:44 |只看該作者
Koala_Chu 發表於 16-8-19 17:39
曲奇餅用雞蛋整都係唔入得境

咁有乜可買?


水晶宮

積分: 50971

2018復活節勳章 畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


18#
發表於 16-8-19 17:39 |只看該作者
homemama 發表於 16-8-19 17:36
咁請問曲奇饼可以嗎?

曲奇餅用雞蛋整都係唔入得境


大宅

積分: 1945


17#
發表於 16-8-19 17:36 |只看該作者
Koala_Chu 發表於 16-8-19 16:21

咁請問曲奇饼可以嗎?


水晶宮

積分: 50971

2018復活節勳章 畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


16#
發表於 16-8-19 16:21 |只看該作者
dorchiu 發表於 16-8-19 16:18
我都有帶茶葉
thx, i will enjoy my trip



伯爵府

積分: 17192


15#
發表於 16-8-19 16:18 |只看該作者
Koala_Chu 發表於 16-8-19 13:41
我帶咗d茶葉俾親友

玩開心d

我都有帶茶葉
thx, i will enjoy my trip


水晶宮

積分: 50971

2018復活節勳章 畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


14#
發表於 16-8-19 14:49 |只看該作者
homemama 發表於 16-8-19 14:06
買左奶黃月餅添,可以嗎?

有蛋成份唔得,留番自己食


大宅

積分: 1945


13#
發表於 16-8-19 14:06 |只看該作者
Koala_Chu 發表於 16-8-19 13:41
我帶咗d茶葉俾親友

玩開心d

買左奶黃月餅添,可以嗎?


水晶宮

積分: 50971

2018復活節勳章 畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


12#
發表於 16-8-19 13:41 |只看該作者
dorchiu 發表於 16-8-19 13:38
唔會帶,我舅父話唔要。諗住近中秋,2手空空....
Anyway, 今晚出發 so existing
...

我帶咗d茶葉俾親友

玩開心d


伯爵府

積分: 17192


11#
發表於 16-8-19 13:38 |只看該作者
Koala_Chu 發表於 16-8-19 13:33
澳洲有月餅賣,唔駛帶過去,而且有蛋成份唔入得境

唔會帶,我舅父話唔要。諗住近中秋,2手空空....
Anyway, 今晚出發 so existing

點評

wcpcelia    發表於 16-9-5 14:07


水晶宮

積分: 50971

2018復活節勳章 畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


10#
發表於 16-8-19 13:33 |只看該作者

回覆樓主:

澳洲有月餅賣,唔駛帶過去,而且有蛋成份唔入得境


伯爵府

積分: 17192


9#
發表於 16-8-18 23:16 |只看該作者
kennyklt 發表於 16-8-18 22:49
澳洲地大物博,不如諗下由澳洲帶啲咩嘢返香港仲實際

呢個仲洗諗,見到就買!


大宅

積分: 3505


8#
發表於 16-8-18 22:49 |只看該作者
澳洲地大物博,不如諗下由澳洲帶啲咩嘢返香港仲實際

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo