爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1223


1#
發表於 16-8-29 13:53 |只看該作者
有冇同感.
平時一星期跑兩次,打一次波.

而家幾個月都打唔到一次
湊仔先決條件係身體要健康,如果自己唔健康,好難可以同佢打耐力戰


洋房

積分: 54


23#
發表於 16-11-18 22:36 |只看該作者
我有4個whatsapp谷,每星期點都有一場籃球,半場全場室外室內都有。


複式洋房

積分: 281


22#
發表於 16-11-18 14:53 |只看該作者
一定係小左私人時間做運動。我自己就打少左波,但轉玩跑步,因為易D就時間,唔使好似打波要約人就時間,加上簡單,話跑就跑,仲可以練心肺功能。如果唔keep住做運動,遲D老左唔夠個女玩。


複式洋房

積分: 184


21#
發表於 16-11-17 01:38 |只看該作者
kennethzero 發表於 16-8-29 13:53
有冇同感.
平時一星期跑兩次,打一次波.
有同感,但老婆覺得你走左去,唔幫手就唔岩。


複式洋房

積分: 141


20#
發表於 16-11-16 15:34 |只看該作者
agree
but this is the fact


已刪除用户

積分: 6787

開心吸收勳章


19#
發表於 16-11-14 15:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2924


18#
發表於 16-11-13 10:25 |只看該作者
回覆 kennethzero 的帖子

可唔可以同老婆一齊做運動呀?慢跑、踏單車、行山等等


大宅

積分: 3062


17#
發表於 16-9-15 10:20 |只看該作者
Polyu--Club 發表於 16-9-5 22:11
我只做床上運動



複式洋房

積分: 203


16#
發表於 16-9-14 17:54 |只看該作者
Polyu--Club 發表於 16-9-5 22:11
我只做床上運動
英雄所見略同


禁止訪問

積分: 1323


15#
發表於 16-9-5 22:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1223


14#
發表於 16-9-5 16:37 |只看該作者
十幾磅都唔緊要,係身體有其他問題就麻煩,三高,心腣功能差左.關節痛多左..


民房

積分: 16


13#
發表於 16-9-1 17:47 |只看該作者
我對上果次運動, 已經係2014年2月的全馬, 但自從3月做左爸爸後, 到今日為止, 我乜野運動都冇做過。 依家多左個肚腩, 仲重左十幾磅!


別墅

積分: 878


12#
發表於 16-8-31 18:33 |只看該作者
cwaichan1 發表於 16-8-30 23:27
我明喎,以前的我,又踢波,又游水,又單車,又長跑,又兩項鐵人,又獨木舟,又滑浪風帆。冇時停,依家停 ...



子爵府

積分: 10009


11#
發表於 16-8-30 23:27 |只看該作者
be_c.workshop 發表於 16-8-30 23:16
當你曾經係一個熱愛運動嘅人
我相信就算行多幾個站都唔可以滿足你嘅需要

我明喎,以前的我,又踢波,又游水,又單車,又長跑,又兩項鐵人,又獨木舟,又滑浪風帆。冇時停,依家停晒LU,只可以做到行多幾步,何其悲哀咁。。。


別墅

積分: 878


10#
發表於 16-8-30 23:16 |只看該作者
cwaichan1 發表於 16-8-30 23:13
行路去返工,行多一個站上車,早一個站落車,多行樓梯,睇住電話計步器行路。set.個標準俾自己。
...

當你曾經係一個熱愛運動嘅人
我相信就算行多幾個站都唔可以滿足你嘅需要

當你試過做運動做到成身汗,濕褲滴水,你就明


子爵府

積分: 10009


9#
發表於 16-8-30 23:13 |只看該作者
be_c.workshop 發表於 16-8-30 22:47
有時想跑要偷偷摸摸去跑,又唔可以跑得耐更唔可以跑得遠
想接觸新鮮運動又唔可以經常出席
更甚連朋友聚會 ...

行路去返工,行多一個站上車,早一個站落車,多行樓梯,睇住電話計步器行路。set.個標準俾自己。


別墅

積分: 878


8#
發表於 16-8-30 22:47 |只看該作者
kennethzero 發表於 16-8-29 13:53
有冇同感.
平時一星期跑兩次,打一次波.

有時想跑要偷偷摸摸去跑,又唔可以跑得耐更唔可以跑得遠
想接觸新鮮運動又唔可以經常出席
更甚連朋友聚會都難左


大宅

積分: 3606


7#
發表於 16-8-30 17:47 |只看該作者
ME TOO.


做左爸爸後, 冇乜時間運動.


複式洋房

積分: 232


6#
發表於 16-8-30 16:52 |只看該作者
湊細路要好多體能喎, 多過你出去打波啦....


別墅

積分: 903


5#
發表於 16-8-30 14:43 |只看該作者
放工即跑

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo