懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21584


1#
發表於 16-8-30 12:20 |只看該作者
頭先打去book,
姑娘話$6500而家只包護士照超聲波,如果要王醫生照就要加$1000

知唔知仲有邊間係$千幾但係包醫生照架?


公爵府

積分: 27382

母親節2025勳章 HiPP勳章(2) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章


25#
發表於 16-9-18 11:27 |只看該作者
我上星期去婦健做T21, 個姑娘照及解釋得好仔細吖~


禁止訪問

積分: 2737


24#
發表於 16-9-17 13:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2340


23#
發表於 16-9-17 09:32 |只看該作者
白羊花花 發表於 16-8-30 12:20
頭先打去book,
姑娘話$6500而家只包護士照超聲波,如果要王醫生照就要加$1000

我早幾個月 打去婦健 book都係咁同得講 , 所以我轉左 tst 鄧悅x ,$6800---諗住多$300 有醫生照埋照聲波都抵, 佢仲燒返DVD and print photo to me.


別墅

積分: 666


22#
發表於 16-9-17 09:13 |只看該作者
白羊花花 發表於 16-8-30 14:04
我打過去問
劉子健得nifty, 我諗住做t21
林就要$6500+千幾蚊醫生費

林醫生收千幾蚊醫生費?? 正常產檢診金都係唔會超過1000蚊喎, 除非佢包埋其他野,如果唔係千幾蚊係貴咗唔少。


別墅

積分: 886


21#
發表於 16-9-1 16:10 |只看該作者
我都係婦健做T21,

同樓上D JM一樣, 幫我照果位姑娘超好人, 好細心, 又詳細, 有問必答, 仲印左唔少相比我
反而照完見王醫佢就講幾句就完~~


大宅

積分: 2117


20#
發表於 16-9-1 14:38 |只看該作者
小野花 發表於 16-8-31 22:41
我去婦健都係姑娘照,我好滿意,姑娘照左好耐,又細心
Me too~反而王紹宏醫生簽個名,冇咩講入左去2分鐘出番黎,婦健t21 express 第3個工作天臨收工已經打比我講result


男爵府

積分: 6411


19#
發表於 16-8-31 22:41 |只看該作者

回覆樓主:

我去婦健都係姑娘照,我好滿意,姑娘照左好耐,又細心


複式洋房

積分: 306


18#
發表於 16-8-30 21:44 |只看該作者
白羊花花 發表於 16-8-30 15:37
咁又係,主要都係睇bb size同閃閃
姑娘有無比相相你?

有相㗎,我估係standard 嘅


大宅

積分: 1077


17#
發表於 16-8-30 16:58 |只看該作者
白羊花花 發表於 16-8-30 12:20
頭先打去book,
姑娘話$6500而家只包護士照超聲波,如果要王醫生照就要加$1000

我一個月前係林雅麗醫生度做t21 express ,林醫生會同我照埋照聲波同講解,total $6500


男爵府

積分: 6970


16#
發表於 16-8-30 16:52 |只看該作者
白羊花花 發表於 16-8-30 15:36
t21 express 3日有結果,
我就係等唔切抽胎水,先諗住用錢買時間係咪好傻?
我早知當時加錢做pgs ...

你冇做pgs咩?
我係你就唔做啦,反正都要抽胎水,冇意思喎


侯爵府

積分: 21584


15#
發表於 16-8-30 15:37 |只看該作者
loobeebee 發表於 16-8-30 14:37
我5月頭喺婦健驗,當時姑娘驗就$6300,醫生驗都係$6500咋喎,咁快加價
我果時姑娘驗,因為排黃醫 ...

咁又係,主要都係睇bb size同閃閃
姑娘有無比相相你?


侯爵府

積分: 21584


14#
發表於 16-8-30 15:36 |只看該作者
love-momo 發表於 16-8-30 14:21
其實都一樣架,定係你搵到兩者有唔同?

t21 express 3日有結果,
我就係等唔切抽胎水,先諗住用錢買時間係咪好傻?
我早知當時加錢做pgs啦


複式洋房

積分: 306


13#
發表於 16-8-30 14:37 |只看該作者
白羊花花 發表於 16-8-30 12:20
頭先打去book,
姑娘話$6500而家只包護士照超聲波,如果要王醫生照就要加$1000

我5月頭喺婦健驗,當時姑娘驗就$6300,醫生驗都係$6500咋喎,咁快加價
我果時姑娘驗,因為排黃醫生要等多一兩個星期,我又心急,費事等

果時個姑娘都好細心啊,照聲波時都慢慢碌比我地睇,一路有講解BB幾大呀之類

其實我覺得T21,抽血化驗先係主角,而抽血應該係比幾$都唔係醫生親自幫你抽㗎啦,所以如果你外面有做開檢查,唔洗刻意比多$1000要醫生驗啦,去番自己睇開個醫生度check 一樣


男爵府

積分: 6970


12#
發表於 16-8-30 14:21 |只看該作者
白羊花花 發表於 16-8-30 14:04
我打過去問
劉子健得nifty, 我諗住做t21
林就要$6500+千幾蚊醫生費

其實都一樣架,定係你搵到兩者有唔同?


大宅

積分: 3324


11#
發表於 16-8-30 14:18 |只看該作者
白羊花花 發表於 16-8-30 14:04
我打過去問
劉子健得nifty, 我諗住做t21
林就要$6500+千幾蚊醫生費

其實2者都一樣,我去左劉醫生做nifty啦


別墅

積分: 944


10#
發表於 16-8-30 14:17 |只看該作者
其實護士照都ok呀⋯⋯我去公立,都係護士照...


侯爵府

積分: 21584


9#
發表於 16-8-30 14:05 |只看該作者
ff520 發表於 16-8-30 13:54
T21哦...咁奇怪.

可能多人幫襯,變相加價


侯爵府

積分: 21584


8#
發表於 16-8-30 14:04 |只看該作者
love-momo 發表於 16-8-30 13:18
本帖最後由 love-momo 於 16-8-30 13:18 編輯

唔係喎,我朋友打去book, 都係6500咋喎

我打過去問
劉子健得nifty, 我諗住做t21
林就要$6500+千幾蚊醫生費


侯爵府

積分: 23469

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 畀面勳章


7#
發表於 16-8-30 13:54 |只看該作者
T21哦...咁奇怪.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo