親子旅遊

跳至

首頁
1

尾頁
   2


別墅

積分: 951


1#
發表於 16-9-10 13:23 |只看該作者
我見佢FB話不接受未滿6的小孩報名,即6歲以下冇得玩?


別墅

積分: 951


6#
發表於 16-9-13 19:21 |只看該作者
謝謝大家回覆!希望小朋友會鍾意。


翡翠宮

積分: 88650

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


5#
發表於 16-9-10 16:58 |只看該作者
LamLingLing 發表於 16-9-10 13:23
我見佢FB話不接受未滿6的小孩報名,即6歲以下冇得玩?

果風有整波板糖(要用力壓同扭), 有朱古力倒模,之前我同細路去過整糖,司機話台北極少地方可以整拉糖。反而朱古力倒模好多地方都有,淡水有個朱古力夢工場都整過朱古力倒模。
你小朋友3歲,去果風的話,無論糖定朱古力,應該有大人陪就俾你整。


大宅

積分: 2120


4#
發表於 16-9-10 16:20 |只看該作者
未夠6歲可以一個大人陪,可考慮整朱古力,煮溶朱古力倒落模就得,之後可灑糖粒、棉花糖粒上朱古力,3歲小朋友有大人幫手可整到的

點評

wcpcelia    發表於 16-9-12 17:06


珊瑚宮

積分: 119929


3#
發表於 16-9-10 15:22 |只看該作者
LamLingLing 發表於 16-9-10 13:23
我見佢FB話不接受未滿6的小孩報名,即6歲以下冇得玩?

本帖最後由 12312 於 16-9-10 16:34 編輯

本帖最後由 12312 於 16-9-10 15:22 編輯

3y未夠高在台上做diy


翡翠宮

積分: 88650

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


2#
發表於 16-9-10 13:40 |只看該作者
LamLingLing 發表於 16-9-10 13:23
我見佢FB話不接受未滿6的小孩報名,即6歲以下冇得玩?

我見有啲6歲以下,有個大人陪都玩到。因捏糖都要用啲力,3歲可能唔夠力整。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo