跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 162


1#
發表於 08-11-16 21:40 |只看該作者
有無人收到聖公會,聖保羅堂取錄信呀!!


洋房

積分: 128


12#
發表於 08-11-25 22:57 |只看該作者
唔該心朗小b同mymelody2003既意見


男爵府

積分: 8646


11#
發表於 08-11-25 10:27 |只看該作者
我囝囝現讀聖保羅堂高班, 我覺得老師好有愛人, 每個學生幾乖巧, 但校舍比較細, 好多活動未能得好D.

2間學校比較下, 如果你將會為小朋友選讀直資/私立小學, 聖公會比較好, 但選津校的話, 2間都好好的.


洋房

積分: 128


10#
發表於 08-11-24 23:16 |只看該作者
其實兩間都收左bb,好多人都話聖保羅堂老師好好,但好少提聖公會,大家有無意見比下, Thanks a lots


男爵府

積分: 5499


9#
發表於 08-11-24 22:42 |只看該作者
聖公會
http://i92.photobucket.com/albums/l29/chrisyam/Christmas/160711198.gif


洋房

積分: 128


8#
發表於 08-11-24 22:14 |只看該作者
請問如果比大家選擇,會選聖公會定聖保羅堂ah


複式洋房

積分: 162


7#
發表於 08-11-22 18:06 |只看該作者
有無人知道係咪,所有未被學校取錄,都會收到備取生信, 有無人收到落選信呢?


複式洋房

積分: 255


6#
發表於 08-11-19 12:07 |只看該作者
聖保羅堂收到信LA, 要22號交留位費.
聖公會要22號先開始寄信, 所以一定要係聖保羅堂交定錢留位


洋房

積分: 79


5#
發表於 08-11-18 21:22 |只看該作者
原文章由 SmartyMeow 於 08-11-16 23:33 發表
聖公會22號先寄信通知呀。


間學校都係咁答我,看來佢唔憂收生...


複式洋房

積分: 154


4#
發表於 08-11-16 23:33 |只看該作者
聖公會22號先寄信通知呀。


複式洋房

積分: 162


3#
發表於 08-11-16 23:31 |只看該作者
原文章由 Haylie媽媽 於 08-11-16 23:02 發表
我仲未吖!!
禮賢會已經收咗我囡囡,要18號前交留位費,但如果聖公會收我會揀聖公會!!所以好想可以18號前收到通知吖!!!



我都有報禮賢會,但我未收到信呀,係咪即係唔收我囝囝呢?唔收的話會唔會都有信寄來話唔收架呢 ?


大宅

積分: 1486


2#
發表於 08-11-16 23:02 |只看該作者
我仲未吖!!
禮賢會已經收咗我囡囡,要18號前交留位費,但如果聖公會收我會揀聖公會!!所以好想可以18號前收到通知吖!!!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo