母乳餵哺

跳至

首頁
12

尾頁
   14


複式洋房

積分: 120


1#
發表於 16-9-23 13:00 |只看該作者
再次做泵媽.... 啱啱見到新出Cimilre S3 , S3好似比S2 更靜更好。 有冇用緊既媽媽分享下?


複式洋房

積分: 316


35#
發表於 17-8-6 21:49 |只看該作者
請問水貨邊喥買 可以pm資料嗎?


禁止訪問

積分: 194


34#
發表於 16-12-9 18:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3582


33#
發表於 16-12-4 16:32 |只看該作者
回覆 fire_hobby 的帖子

$1200 請問係 F1 定 S3, 邊樹有?


大宅

積分: 1752


32#
發表於 16-11-24 07:08 |只看該作者
f1 帶出街堅好,又輕又靜。 買咗個水貨已經包handfree, 係屋企行來行去做野都泵到


別墅

積分: 899


31#
發表於 16-11-22 20:50 |只看該作者
kmchanbb1 發表於 16-9-24 15:25
Cimilre S3 好用。 個人覺得夠力同埋靜。 原本諗住買優合,但朋友話會令到個shape 變形,所以買佢。 依家用 ...

請問你點清洗奶泵配件?用熱水沖下佢就可以嗎?


禁止訪問

積分: 82


30#
發表於 16-11-21 15:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 327


29#
發表於 16-11-19 10:20 |只看該作者

回覆樓主:

請問Fl喇叭係味最大得28? 我如果冇度錯我係35……咁點算?


複式洋房

積分: 285


28#
發表於 16-11-15 20:16 |只看該作者
chanbbx 發表於 16-10-5 07:25
所有配件及機都是原裝全新。

其實1000 多不如買行
1200 有保養壞左香港有得整


別墅

積分: 659

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 分享愛 夏天玩到顛 畀面勳章


27#
發表於 16-10-5 07:25 |只看該作者
nicooolek 發表於 16-10-5 03:27
幾成新?

所有配件及機都是原裝全新。


複式洋房

積分: 369


26#
發表於 16-10-5 03:27 |只看該作者
chanbbx 發表於 16-10-1 13:08
有部全新水貨機,有興趣可以pm

幾成新?


複式洋房

積分: 427


25#
發表於 16-10-4 14:52 |只看該作者
回覆 媽咪面 的帖子

10度係講手提嗰部喎...痛??
唔會喎


伯爵府

積分: 16837


24#
發表於 16-10-2 17:05 |只看該作者
點解可以開到10度咁犀利?我5度已經夠,怕痛,因仲要埋身餵。
芭芭拉


別墅

積分: 659

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 分享愛 夏天玩到顛 畀面勳章


23#
發表於 16-10-1 13:08 |只看該作者

回覆樓主:

有部全新水貨機,有興趣可以pm
20160930_121535_HDR-1.JPEG


別墅

積分: 983


22#
發表於 16-9-30 17:17 |只看該作者
nsbtnsbt 發表於 16-9-30 14:58
回覆 sum2er7719 的帖子

其實...如果你覺得唔會用到好耐...繼續用返依家用緊嘅機咪算囉...

真係估唔到自己仲有幾耐餵架⋯⋯


複式洋房

積分: 427


21#
發表於 16-9-30 14:58 |只看該作者
回覆 sum2er7719 的帖子

其實...如果你覺得唔會用到好耐...繼續用返依家用緊嘅機咪算囉...


別墅

積分: 983


20#
發表於 16-9-30 14:37 |只看該作者
nsbtnsbt 發表於 16-9-30 14:06
其實我最初初只用F1(頭兩星期)
因為當時部S3 PACK起咗未搵返出嚟
未有比較時都覺得部F1幾好

其實我覺得5度已經大力,只係死力,你地可以開到咁大度⋯⋯我真係要陰啲陰啲先得⋯⋯咁我都考慮下S3.....
不過唔知仲可以泵幾耐


複式洋房

積分: 427


19#
發表於 16-9-30 14:06 |只看該作者
其實我最初初只用F1(頭兩星期)
因為當時部S3 PACK起咗未搵返出嚟
未有比較時都覺得部F1幾好
但係後尾拎咗部S3出嚟之後
吸力明顯有比較喇
快好多
依家F1我都無用Massage Mode....
開機已經係正常mode5度開始吸...
大約1分鐘轉7度...跟住10度


複式洋房

積分: 427


18#
發表於 16-9-30 13:56 |只看該作者
本帖最後由 nsbtnsbt 於 16-9-30 14:01 編輯

回覆 sum2er7719 的帖子

我係全泵呀...依家一日4-5次
我未用過其他電泵...所以比較唔到佢係咪真係好好
但我個人覺得OK...我試過7個鐘先泵...好硬...
就用Massage mode 3 度開始慢慢吸...吸一陣再加大力度
都無話覺得唔舒服

以隔4個鐘泵的話, 奶量130-160ML左右
S3兩邊加埋大約用15-18分鐘泵完, 有加埋手按, 泵得比較清
F1兩邊加埋就大約用20-25分鍾, 有加埋手按, 但覺得未泵清, 只係唔想再晒時間泵落去


別墅

積分: 983


17#
發表於 16-9-30 12:21 |只看該作者
nsbtnsbt 發表於 16-9-30 11:08
我兩部都有買
S3响屋企用
F1就帶出街同返公司用

你係全泵媽?我係公司泵2次,屋企半夜泵一次,bb已經6個半月,仲考慮緊買唔買

你話S3用massage mode泵10分鐘內就搞掂,真係差好遠喎,我而家用9+,泵30分鐘,仲要再手渣先叫清

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo