想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 158


1#
發表於 16-9-24 13:08 |只看該作者
想問下大家意見的﹗

3年前一次做婦科檢查,知道自己有個大約5CM 的肌瘤,當時醫生話係子宮外,不太影響,所以一直都係半年觀察一次。依家結左婚都2年了,仲係咩聲氣都未有,經醫生轉介,去了威記排了不育科,要到2018年先見醫生。而半年CHECK 一次個肌瘤,到今年2016年已經去到8CM 大。
今個月初去了仁安睇周敏姬醫生,佢照到我子宮外唔止一粒,就好似"頭COOL"甘有幾粒係個子宮外痴住,而子宮內就有一粒好細3CM。經周醫生解釋後,我做了第一次的IUI,可惜,今日黎左M﹗

到依家,我係唔係應該繼續試?定快快手襯後生做左個手術去?
想聽下大家意見,因為我依一刻真係好亂﹗


大宅

積分: 2225


8#
發表於 16-10-6 13:12 |只看該作者
993204 發表於 16-10-6 12:07
醫生有無同你解釋開刀同微創既分別?我果位醫生就主張我開刀,因為一黎可以一次過割曬d瘤,二黎就係我想生,開 ...

醫生解釋佢可以人手聯, 傷口可以埋得齊口啲。佢都係因為知我recover完就再try。傷口7cm長到, 頭一星期move時會痛, 例如起身.. 所以可以我都叫我老公扯我起身 借力(emoji) 最唔舒服係頭幾日去厠所囉.. 我諗情況同生b真係差唔多。喺唔洗湊 b情況下 辛苦程度可接受


複式洋房

積分: 158


7#
發表於 16-10-6 12:07 |只看該作者
joycelky 發表於 16-10-5 17:21
我個case同你有啲唔同, 不過都同肌瘤有關。我分別舊年同今年miscarriage過 (11w3d and 14 weeks), check過 ...

醫生有無同你解釋開刀同微創既分別?我果位醫生就主張我開刀,因為一黎可以一次過割曬d瘤,二黎就係我想生,開刀就可以縫針實d
醫生有解釋,其實原理同開刀生仔差唔多
你手術後痛嗎?傷口長嗎?


大宅

積分: 2225


6#
發表於 16-10-5 17:21 |只看該作者
我個case同你有啲唔同, 不過都同肌瘤有關。我分別舊年同今年miscarriage過 (11w3d and 14 weeks), check過所有野都搵唔出原因。我子宮頂頂一直有個瘤 約2.5-3cm. 之前好多醫生都話唔洗理, 但第一次miscarriage後都有醫生有提過 再miscarriage先考慮係咪因爲佢。所以我都無理.... 直至第二次miscarriage後, consult唔同醫生。有個醫生就懷疑有關,因為我個瘤係正正喺個B著床內膜上面。同個b爭營養同血. 我都好爭扎,因為有醫生話唔關事。但我唔想搏 (同埋心理上真係頂唔住再試過miscarriage, 所以可以產除既可能性我都會盡做) 我個醫生都建議開刀 (雖然同10個人講 10個都問我點解唔係微創??! ... 但我信醫生). 早兩星期開左刀割左喇. 3cm... 休息中, 醫生話個瘤無痴住子宮內層 (開少一層), 復原快啲。抖3-4個月可以再試過。

我同你個case可能唔同, 即管consult多個醫生。你對個醫生有信心, 佢又覺得有需要就考慮割左佢囉!


複式洋房

積分: 158


5#
發表於 16-10-5 15:55 |只看該作者
Baoyeung 發表於 16-10-2 08:19
不過你d瘤喺子宮外為主,我唔清楚懷孕期間會否變大...但現在8cm也不細...你要找多個e生問下意見!但另一面 ...

多謝你地意見,的起心肝12月去做手術,開刀既,因為我位私家醫生話開刀好d,但威院生育科無啦啦打黎話12月尾有期比我見醫生,唉。。。。。。自己好難先的起心肝做手術,但就收到電話
老公叫我睇埋威院醫生點講先,唔差在果一個月


大宅

積分: 3855


4#
發表於 16-10-2 08:19 |只看該作者
993204 發表於 16-9-24 13:08
想問下大家意見的﹗

3年前一次做婦科檢查,知道自己有個大約5CM 的肌瘤,當時醫生話係子宮外,不太影響, ...

不過你d瘤喺子宮外為主,我唔清楚懷孕期間會否變大...但現在8cm也不細...你要找多個e生問下意見!但另一面睇,在子宮外做手術唔會子宮內都可一試...我以前都有concern會傷害子宮內組織....但當然微創已減低傷口同好睇e生經驗手勢...


大宅

積分: 3855


3#
發表於 16-10-2 08:11 |只看該作者
993204 發表於 16-9-24 13:08
想問下大家意見的﹗

3年前一次做婦科檢查,知道自己有個大約5CM 的肌瘤,當時醫生話係子宮外,不太影響, ...

如果係我我會做微創清左d瘤!我11年小x當時d瘤同b一齊大仲會痛(未有b前5cm之後大到10cm)⋯⋯我之後做微創用半年至一年時間休養,我而家已經有2個小朋友!touchwood d瘤都冇返發.....所以我唔會浪費時間同博下一胎唔痛!純粹個人分享...


複式洋房

積分: 201


2#
發表於 16-10-2 01:29 |只看該作者
993204 發表於 16-9-24 13:08
想問下大家意見的﹗

3年前一次做婦科檢查,知道自己有個大約5CM 的肌瘤,當時醫生話係子宮外,不太影響, ...

我都有子宮肌瘤,5粒,最大嗰粒5cm,你都好排到威院,我超齡排唔到,我結咗婚5年喇,恨有BB恨到40歲(今年2月),最終我死心放棄,開始plan去旅行,點知就係當你唔再緊張,唔再恨時,就有咗,剛有孕12w,唔駛太擔心,如E生都話唔影響懷孕,又何必開ㄧ刀呢,祝你都早日有孕,加油

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo