自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   3


大宅

積分: 3093


1#
發表於 16-10-6 07:35 |只看該作者
突然黑屏, 有無辦法攞番裏面資料?


公爵府

積分: 25096

開心吸收勳章


38#
發表於 16-10-7 15:27 |只看該作者
朋友部V10又係啱啱死機, 攞吾番D 資料


大宅

積分: 3526

醒目開學勳章


37#
發表於 16-10-7 15:02 |只看該作者
回覆 JJHK 的帖子

唔好意思阿, 佢係D排檔黎, 我都唔記得位置係邊, 佢有開單比我, 張單有地址, 我睇下搵唔搵得番張單


大宅

積分: 3093


36#
發表於 16-10-7 14:42 |只看該作者
arale_ng 發表於 16-10-7 11:05
回覆 JJHK 的帖子

600蚊, 因我已過保養期, 初初上左去LG到問, 佢話我一放底部機就所有野無晒, 但我所有相 ...

鴨記邊間? 等我去問一問。


侯爵府

積分: 22800

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


35#
發表於 16-10-7 14:33 |只看該作者
JJHK 發表於 16-10-6 07:35
突然黑屏, 有無辦法攞番裏面資料?

lg原廠整,成塊底板換,所有資料冇晒。


侯爵府

積分: 24830

馬年勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章


34#
發表於 16-10-7 14:30 |只看該作者
回覆 carmenlau125 的帖子

sxxx Xperia


珍珠宮

積分: 43251

虎到金來勳章


33#
發表於 16-10-7 11:11 |只看該作者
LG除咗G pro 2同G2無聴過邊部機係好,三叔其實對note 7都有興趣,好彩買遲咗,佢無藍色,無買到,後尾知會爆炸真係有D驚,note 5唔可以插咭,32GB唔夠用,64GB周街都無貨,android仲有乜機好架?


珍珠宮

積分: 38598

2024年龍年勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 想生BB熱投 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


32#
發表於 16-10-7 11:09 |只看該作者
tszyitsang 發表於 16-10-6 19:59
我部g4試過壞底板 拎去×達整$500拎得返資料 拎完資料即壞返最後拎返lg整 因未過保養
...

我部G4都試過,

8月中死機,8月初過保養期,

最終去左旺角好X 整$680,換左CPU,所有資料齊存,無遺失任何資料,

暫時仲宋有事,希望用多2個月,年尾先有錢換機。。。




大宅

積分: 3526

醒目開學勳章


31#
發表於 16-10-7 11:05 |只看該作者
回覆 JJHK 的帖子

600蚊, 因我已過保養期, 初初上左去LG到問, 佢話我一放底部機就所有野無晒, 但我所有相都係機到, 無放係SD咭到, 之後好灰咁走左, 就去問左好幾間睇下有無得整, 最尾係鴨記到搵到, 又整得番, 勁開心!


男爵府

積分: 6278


30#
發表於 16-10-7 10:56 |只看該作者
上個月我部G4突然燒底版, 拎番張單出黎睇, 仲有5日就過保養, 拿拿淋拎去整, 下午六點拎飛, 晚上8點先走得, 足足等左我2個鐘整完立即去trade 機


大宅

積分: 2637


29#
發表於 16-10-7 10:56 |只看該作者
dede2005 發表於 16-10-6 13:11
用慣 android 機唔想用 iPhone , 所以我轉用 「日本」機了

我都煩惱緊android仲有乜機好,請問你用緊邊隻牌子日本機呢?


大宅

積分: 2728


28#
發表於 16-10-7 10:50 |只看該作者
HappyEE 發表於 16-10-7 10:44
如果未過保養, 換底板是免費的

Thank you


伯爵府

積分: 18655


27#
發表於 16-10-7 10:46 |只看該作者
回覆 JJHK 的帖子

我之前 部samsung note 3都係咁突然黑屏,我問左幾間電話鋪頭都話冇得救, 最後去了衛訉買新手機時, 個位sales 哥哥幫我解鎖攞番 note 3 所有相及data. 我當時真係開心到不得了, 你去衛訉問下


子爵府

積分: 10422

2018復活節勳章 好媽媽勳章


26#
發表於 16-10-7 10:44 |只看該作者
lilyho1211 發表於 16-10-7 00:24
我部LG都係燒咗底版,未過保養,想問換底板要幾錢?Thx
如果未過保養, 換底板是免費的


大宅

積分: 3093


25#
發表於 16-10-7 10:44 |只看該作者
arale_ng 發表於 16-10-7 10:43
我都係G4, 用用下自動熄機, 跟住開唔番, 拎左去深水步比人整, 最後開得番

幾錢?


大宅

積分: 3526

醒目開學勳章


24#
發表於 16-10-7 10:43 |只看該作者
我都係G4, 用用下自動熄機, 跟住開唔番, 拎左去深水步比人整, 最後開得番


男爵府

積分: 8136

開心吸收勳章 畀面勳章


23#
發表於 16-10-7 10:32 |只看該作者
原來好多人都係咁!!
雖然我用G3 用左一年幾,已經係咁突然重開
SD卡相冇晒~而家連開都開唔到 好SAD
好彩佢SHORT SHORT 地時已換機!
願身邊人皆有所歸


大宅

積分: 2728


22#
發表於 16-10-7 09:25 |只看該作者
JJHK 發表於 16-10-7 09:22
擺底比師傅檢查收$150, 如要換零件師傅會再報價。

Thank you


大宅

積分: 3093


21#
發表於 16-10-7 09:22 |只看該作者
lilyho1211 發表於 16-10-7 00:24
我部LG都係燒咗底版,未過保養,想問換底板要幾錢?Thx

擺底比師傅檢查收$150, 如要換零件師傅會再報價。


男爵府

積分: 8517


20#
發表於 16-10-7 01:19 |只看該作者
我用咗G5兩個月,
係上唔到4G架,
只可用wifi 同3G。
大家小心唔好再中伏。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo