在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 4116


1#
發表於 08-11-19 18:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 302


80#
發表於 08-12-25 14:44 |只看該作者
試下每日收工同佢沖涼同埋夜晚同佢一齊瞓, 睇下咁樣會否好啲


珍珠宮

積分: 39389

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


79#
發表於 08-12-24 12:56 |只看該作者
原文章由 skmibb 於 08-12-23 17:37 發表
一日都係香港啲產假太少累事。
係加拿大,以前產假有半年,而家有一年。人工就政府七折支薪。
我都唔明,點解香港得過前二後八呢?對大人,對BB都唔好。尤其是BB前6個月,要經常去健康院做檢查。
我覺得同BB去健康院係「天公地義 ...


哈哈! 無得同人哋比啦! 香港步伐太過快喇, 樣樣嘢賺錢行先, 少左個生產力嘅人媧, 幾咁大件事!!

我都好羨慕嗰邊有一年產假, 真係對大人同小朋友都好好!

唔好話產假, d老人生果金都好禾味, 佢哋每月有兩千幾蚊, 講緊係加幣媧, 但香港連一千港幣都話唔夠!

但講真, 有著有唔著啦, 嗰邊d稅真係好重好甘!!


珍珠宮

積分: 31348


78#
發表於 08-12-23 17:37 |只看該作者
一日都係香港啲產假太少累事。
係加拿大,以前產假有半年,而家有一年。人工就政府七折支薪。
我都唔明,點解香港得過前二後八呢?對大人,對BB都唔好。尤其是BB前6個月,要經常去健康院做檢查。
我覺得同BB去健康院係「天公地義」嘅事,而為何要額外向公司請假?
湊BB亦然。如果有得一年產假,就可以唔駛請工人,或俾同自己處事不一樣嘅奶奶湊啦?就可以減少好多不必要嘅麻煩。


大宅

積分: 3811

畀面勳章


77#
發表於 08-12-22 12:35 |只看該作者
我個B依家兩個月喇.由出世到我番工前都係我自己一手一腳湊,依家要番工喇,就交比奶奶湊,我請左工人係奶奶度,咁BB即係一半麻麻一半工人湊LAW.我每晚都會上奶奶度食飯之後就湊埋阿B番屋企,朝早就湊番上去..雖然真係好攰,不過我真係唔想個仔再大啲嘅時侯,跟工人OR跟麻麻而唔跟我,所以我覺得如果佢大個D識性果時,唔會唔跟我呢個阿媽,我已經覺得咩都值得!...我成日都覺得如果阿B比其他人湊,自己去番工,得出黎嘅結果係阿B完全唔跟自己,做媽咪果個真係個心會好UP,同埋好可憐!


珍珠宮

積分: 39389

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


76#
發表於 08-12-22 11:58 |只看該作者
原文章由 annie929 於 08-12-22 09:58 發表
星期5晚我帶左仔仔出去玩 跟主星期六日自己揍 好辛苦 但仔仔又跟返我 可能我想太多了 其實小朋友好簡單


恭喜晒! 係呀, 小朋友真係好簡單, 邊個對佢好, 佢一定feel到! 可能你遲d會覺得佢太黐身添!


禁止訪問

積分: 4116


75#
發表於 08-12-22 09:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 31348


74#
發表於 08-12-20 22:23 |只看該作者
keep it on!


禁止訪問

積分: 4116


73#
發表於 08-12-19 15:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 4116


72#
發表於 08-12-4 10:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 4116


71#
發表於 08-12-3 14:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 31348


70#
發表於 08-12-3 12:59 |只看該作者
原文章由 annie929 於 08-12-3 09:50 發表
尋日奶奶出左去打麻雀 終於可以同仔仔獨處 佢都痴住我 重一齊訓tim 可能今早6點半就起身了 ... 平時我8點先起身 所以今日好累 但都同自己講值得既 ... 不過真係好累 ...

...


很好呀!
我始終都覺得,湊小朋友是父母的天職!唔可以假手於人架!
就算辛苦都是這幾年的事,小朋友長大後,自自然然會開始獨立,到時你要同小朋友瞓,佢哋都唔肯啦!


禁止訪問

積分: 4116


69#
發表於 08-12-3 09:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 31348


68#
發表於 08-12-2 21:28 |只看該作者
俾心機呀!


禁止訪問

積分: 4116


67#
發表於 08-12-2 17:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 39389

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


66#
發表於 08-12-2 17:18 |只看該作者
原文章由 annie929 於 08-12-2 16:58 發表
那你仔仔會讀邊間


我個係女嚟㗎, 佢唔會晌區內讀喇!

不過之前我都有留意其他人講tko d幼園, 話青衣商會好.

而如唔係揀嗰d非牟利嘅, 要揀, 就好多人都話綠茵比其他好.


禁止訪問

積分: 4116


65#
發表於 08-12-2 16:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 39389

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


64#
發表於 08-12-2 16:11 |只看該作者
原文章由 annie929 於 08-12-2 14:12 發表
自我仔仔尋日比左個驚喜我之後 我今日真係開心左好多 返工都舒服好多 不過今晚可能打回圓型 但學你所講佢重係人仔
我呢星期六同佢讀報k1了 本來讀德寶(宜家讀緊) 但我決定轉去比諾 因為感覺差不多 價錢差2千幾

...


原來你都住tko, 同區媧!


禁止訪問

積分: 4116


63#
發表於 08-12-2 14:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 39389

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


62#
發表於 08-12-2 13:08 |只看該作者
原文章由 annie929 於 08-12-2 09:42 發表
有一件好奇怪既事 自出醫院後仔的確習慣唔再入我房訓自己床 平時都唔痴我 但一沖良就好想我幫佢 ? 我都唔係好明
尋日我決定放手比佢同奶奶訓 唔再抱走佢 咁岩奶奶尋日係房睇書 我就同仔仔係廳睇vcd 睇完之後食奶 將 ...


咁咪好囉! 比d時間佢啦, 畢竟都係得嗰兩歲半!

我尋晚, 望住女女個瞓覺樣, 覺得佢好似好大個, 因見佢好長(高), 開始覺得佢再同我哋瞓, 真係有d '啞定', 之後抱左佢落自己床, 自己跟手瞓埋.

但到佢半夜片片漏尿, 佢濕醒左叫我, 我又覺得, 其實佢只係得嗰兩歲人仔, 仲係一個bb, 但我哋成日要佢學呢樣, 又學嗰樣, 未夠兩歲就要佢返學, 差唔多兩歲就要佢去interview(s), 雖然佢哋暫時唔會覺得有d 咩壓力, 但我覺得其實係好似只係我哋呢d大人, 不斷趨促一個小朋友嘅成長咁 (但個社會要係咁, 真係無辦法!), 稔到呢度再望佢個瞓樣, d姿勢仲係bb瞓法, 好感概.

唔好話我哋聽你訴, 我自己都係响度訴下啫!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo