懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4296


1#
發表於 08-11-21 09:36 |只看該作者
昨天去睇BB 車, 有 D 好窄, 岩岩FIT 初生BB 咁.
但我想一架車用到佢大.
有些就闊 D, 但我老公諗緊又駛唔駛咁闊.
有無人可以比意見呀


水晶宮

積分: 73995

好媽媽勳章


12#
發表於 08-11-22 09:58 |只看該作者
買p3啦,真係好好用
lokyee129 該用戶已被刪除

11#
發表於 08-11-22 09:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4296


10#
發表於 08-11-22 09:30 |只看該作者
謝謝大家寶貴意見呀.


大宅

積分: 2561


9#
發表於 08-11-22 00:57 |只看該作者
我就覺得闊好d喇
可以令bb係車到舒服d嘛


複式洋房

積分: 237


8#
發表於 08-11-21 17:59 |只看該作者
結果上次我哋換咗三次車,都係因為冇經驗,覺得好哂。第二部諗住買架大&大闊d ger,又唔想太貴,就買咗c-max,結果...... 唉,架車十分唔好推,要好用力,推一轉真係..... 好辛苦,同埋bb好鍾意坐直&坐前,呢個時候架車會打橫行,終於冇用幾耐就放棄咗,買咗架士的車,嗰時都歲幾,但係一瞓著個頭就左fing右fing,結果用到2歲半到就算數啦...... 今次架chicco仲未用,希望唔好令我太失望啦!


伯爵府

積分: 18610

醒目開學勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 08-11-21 17:51 |只看該作者
我用combi, 中碼B
覺得唔大問題, 不過自從BB可以自己行就好少用, 除非佢要响街瞓覺啦~ c6發現, 有樣唔好.. long唔到腳仔囉..

個人覺得: 如果你唔需要推BB去shopping, 買細d都無問題, 因為大個咗真係好少用!
如果成日要用, combi 唔好推架! maclaren 好好多! 我識好多媽媽到BB歲幾就買過架maclaren 車仔!


複式洋房

積分: 237


6#
發表於 08-11-21 17:43 |只看該作者
個人經驗︰我大仔時買架capella(可能有串錯),最初都還好,一到冬天著多衫,好似夾住咁,一睇就覺得好唔舒服。而且再大小小,一瞓著,雙腳會掂到車轆,全程就dad推車,我就係咁撥返佢隻腳仔。所以今次買咗chicco隻輕型車,5.9kg,可以坐到4歲。算係咁啦!而且內籠闊好d,同埋車上不能避免有bb被&枕頭仔&包被&玩具...... 等等雜物,如唔用時可以放係背脊墊住,如果架車細就做唔到啦,齋坐個bb已full ,其他野又要攞袋入起...........

[ 本文章最後由 浚林 於 08-11-21 17:45 編輯 ]


水晶宮

積分: 68478


5#
發表於 08-11-21 17:41 |只看該作者
for me , only will choose combi


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


4#
發表於 08-11-21 17:20 |只看該作者
你等BB 滿左月至買都未遲. 我認為要睇番BB 身型, 當然越大越好, 始終穩陣D. 不過太大有個唔好, 就係推BB 車時, 有時BB 個身同埋個頭會左右咁 "chok", 咁bb耳仔兩邊既軟墊離頭部較遠, 對佢個頭/頸保護得冇咁好, 更加要加枕頭墊住.

我阿仔滿月時至去揀BB車, 佢出世時係標準7磅, 滿月時已經跳到去90% 咁重, 原本心水係 combi, aprica 既車仔, 未生果陣時去睇覺得好fit, 點知一帶BB 去睇就知唔o岩啦, 要買 chicco 車, 不過架車好重, 但勝左穩陣. 佢6個月時坐過人地既 combi 車, 迫爆咁滯, 不過真係輕身, 推起黎爽好多.

有媽媽話 BB 車唔坐得幾耐, 到BB大時就唔顧坐, 同埋佢更加重時, 推住士的車會仲方便.


大宅

積分: 3878


3#
發表於 08-11-21 16:58 |只看該作者
combi d車仔比較窄,即使佢話可以用到3yr old,但如果bb比較大隻D 好快會唔啱。


大宅

積分: 1285


2#
發表於 08-11-21 14:01 |只看該作者
首先問你一個問題,你想唔BB肥些,我就會選濶,第一佢在車上睡覺和坐都舒服些,俾你成日俾人夾著你都唔舒服啦,又可以放多些BB用品在車俾BB用,例如枕頭,被仔,玩具等等

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo