自由報料

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5522

認識瑞士牛牛第一回


1#
發表於 16-10-17 11:30 |只看該作者
有無d經濟實惠d可介紹?多謝。


男爵府

積分: 5246


5#
發表於 16-10-19 09:47 |只看該作者
本帖最後由 sayubemine 於 16-10-19 09:48 編輯

回覆 親親小孩子 的帖子

氫氧化鈉(鈉)NOAH=強鹼, 但強鹼又可以是指氫氧化鉀或其他,但鉀是做液體皂,不會加人奶。
溶化鈉過程產生熱,所以用冰奶會較保留奶的營養價值,就算全無營,都有奶脂吧!
將鈉逐少逐少放入冰奶(不是將奶加入溶鈉),慢慢溶,一般控制在45度左右,應該不會全被破壞吧!
Hope it helps.


子爵府

積分: 12156

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 Poo得好勳章 BB防敏心得分享勳章 美好大世界2017勳章 趣教勳章 最關心BB問題熱投勳章 親子王國15週年勳章


4#
發表於 16-10-17 12:31 |只看該作者
sayubemine 發表於 16-10-17 12:22
回覆 親親小孩子 的帖子

將母乳冰左去先溶鈉,咁樣就會保留到母乳的營養價值。 ...
我記得將奶加入去個啲係強鹼喎,就算冰咗,加入強鹼都已經破壞哂啦,用冰奶只係因為依個過程會產生熱,所以啲奶先要夠凍


男爵府

積分: 5246


3#
發表於 16-10-17 12:22 |只看該作者
回覆 親親小孩子 的帖子

將母乳冰左去先溶鈉,咁樣就會保留到母乳的營養價值。


子爵府

積分: 12156

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 Poo得好勳章 BB防敏心得分享勳章 美好大世界2017勳章 趣教勳章 最關心BB問題熱投勳章 親子王國15週年勳章


2#
發表於 16-10-17 12:13 |只看該作者
妳不如將啲奶用來浸浴啦,整母乳皂只係自我感覺良好,因為製作過程會破壞哂啲營養,啲人話潤其實都唔關母乳事嘅

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo