美容扮靚

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   29


珍珠宮

積分: 48612


1#
發表於 16-10-20 19:05 |只看該作者
3個月了,效果應出晒了,現在面形明顯向上提升,眼亦提升了,看相真的比年前未做差好好好遠!效果好好!有3位同事話我後生咗,靚咗,但老公就冇發現,我年半前做過韓國機hifu,效果都有,冇咁痛,要做幾次,keep到半年到,美國機ulthera就痛到痴線,我已經喺算不怕痛的人,醫生已給我吃兩粒止痛藥、搽麻醉膏,都痛到痴咗線,我好驚啲神經線look斷晒!但捱過後,真的好靓,唔知可keep多久,將來希望有些科技做到同樣效果而冇咁痛啦!


別墅

積分: 749


112#
發表於 18-2-25 11:24 |只看該作者
Umelee 發表於 17-4-19 06:29
中環醫生$23800 六百缐 加之後半年才做的hifu100缐;佢地经常有不同package!
...

Please pm details. Thanks


大宅

積分: 1310


111#
發表於 18-2-24 17:10 |只看該作者

回覆樓主

弓喜樓主變靚靚,好捨得洗錢
隨時要過萬一次
因為keep得唔耐(聲稱超過1年)
但眼見幾個月左右就玩完(佢做左三次)


別墅

積分: 587


110#
發表於 18-2-24 11:37 |只看該作者
sabun 發表於 16-10-20 19:05
3個月了,效果應出晒了,現在面形明顯向上提升,眼亦提升了,看相真的比年前未做差好好好遠!效果好好!有3 ...
可以pm 個醫生資料比我嗎?唔該晒!


大宅

積分: 1180


109#
發表於 18-2-24 00:27 |只看該作者
sabun 發表於 16-10-24 19:25
但我頸紋冇效!

Can I hv the Dr info pls thx


子爵府

積分: 11969

2024年龍年勳章


108#
發表於 18-2-23 21:28 |只看該作者

回覆樓主

可以pm 我幾錢及詳情嗎?Thanks


大宅

積分: 1628


107#
發表於 18-2-23 16:24 |只看該作者
而家打多數幾錢呀?我2年前打左一次都keep到而家,
但好貴,要50000一次


子爵府

積分: 11202


106#
發表於 18-2-23 07:20 |只看該作者
sabun 發表於 18-2-20 10:45
各位jm請不要再pm我了,我做ulthera的效果已沒有了,維持左年半到,現在很多地方都有得做了!
會考慮再做嗎?還是會再做其他機?我都打算去尖沙咀鐘醫生到試Ulthera,但又怕痛


別墅

積分: 668


105#
發表於 18-2-20 21:00 |只看該作者
回覆 sabun 的帖子

持續一年半已經很不錯了,我做了兩次都是一年多三個月就回去了,你以前做開個間仲有沒promo,年後想去做了


珍珠宮

積分: 48612


104#
發表於 18-2-20 10:45 |只看該作者
joyouswong 發表於 18-2-19 11:32
Can u PM me the shop & Dr. ?Thx!

各位jm請不要再pm我了,我做ulthera的效果已沒有了,維持左年半到,現在很多地方都有得做了!


別墅

積分: 668


103#
發表於 18-2-19 11:32 |只看該作者
本帖最後由 joyouswong 於 18-2-19 16:19 編輯
sabun 發表於 16-10-20 19:05
3個月了,效果應出晒了,現在面形明顯向上提升,眼亦提升了,看相真的比年前未做差好好好遠!效果好好!有3 ...

Can u PM me the shop & Dr. ?Thx!


複式洋房

積分: 284


102#
發表於 18-1-11 21:04 |只看該作者
sabun 發表於 16-10-21 17:04
我不介紹我個醫生是因為如有得揀的話,我未必會再選他,他的優缺點如下:
優點:
1.平!19800全面連頸,不 ...

可唔可以麻煩你pm我醫生資料丫?(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)


子爵府

積分: 11178


101#
發表於 18-1-11 18:51 |只看該作者

回覆樓主

Can I have pm?


大宅

積分: 3864


100#
發表於 18-1-11 04:45 |只看該作者
Umelee 發表於 17-4-19 06:29
中環醫生$23800 六百缐 加之後半年才做的hifu100缐;佢地经常有不同package!
...

Pls pm Dr detail, thanks


伯爵府

積分: 19061


99#
發表於 18-1-9 14:10 |只看該作者
sabun 發表於 18-1-9 11:56
應做thermage。
THERMAGE貴好多, THX


珍珠宮

積分: 48612


98#
發表於 18-1-9 11:56 |只看該作者
MICLOH168 發表於 18-1-9 11:20
我過咗40, 面同眼肚小小鬆, 但塊面無咩肉, 咁好唔好做呀請問? thx

應做thermage。


伯爵府

積分: 19061


97#
發表於 18-1-9 11:20 |只看該作者
sabun 發表於 16-10-20 19:08
我的意見是:如上了四十歲,又包包下垂鬆dum臉嘅jm,好值得做!
後生,又瘦的,不適合! ...
我過咗40, 面同眼肚小小鬆, 但塊面無咩肉, 咁好唔好做呀請問? thx


別墅

積分: 749


96#
發表於 18-1-9 00:44 |只看該作者
sabun 發表於 16-10-20 19:05
3個月了,效果應出晒了,現在面形明顯向上提升,眼亦提升了,看相真的比年前未做差好好好遠!效果好好!有3 ...

Sis, can u pm me thx


侯爵府

積分: 21141


95#
發表於 18-1-9 00:23 |只看該作者
Umelee 發表於 17-4-15 23:02
我二月中做了、足足痛了個半月,當然頭一星期是腫加痛,之後的痛只有是洗臉先feel到的冤痛!醫生話痛得越 ...

本帖最後由 leeleebaba 於 18-1-9 00:24 編輯




別墅

積分: 710


94#
發表於 18-1-8 21:18 |只看該作者
sabun 發表於 16-10-20 19:05
3個月了,效果應出晒了,現在面形明顯向上提升,眼亦提升了,看相真的比年前未做差好好好遠!效果好好!有3 ...

Please pm me the doctor info. Thx

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo