爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   1


男爵府

積分: 9003

環保接龍勳章


1#
發表於 16-11-7 11:22 |只看該作者
新手請教:買新車流程,要注意甚麼?


複式洋房

積分: 262


32#
發表於 16-11-14 16:18 |只看該作者

回覆樓主:

icic


複式洋房

積分: 262


31#
發表於 16-11-14 16:16 |只看該作者

回覆樓主:

icic…


已刪除用户

積分: 6787

開心吸收勳章


30#
發表於 16-11-14 11:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8466


29#
發表於 16-11-14 11:44 |只看該作者
howmuch 發表於 16-11-13 15:25
我上次出新車又好好彩 2/3/8 中曬。

幾年前老虎買咗個靚牌送比我做生日禮物, 但因為太易認, 成日都有人同佢講我喺邊度邊度見到你老公架車...

近呢幾年我換車一定換埋個牌... 你懂的!


男爵府

積分: 8466


28#
發表於 16-11-14 11:41 |只看該作者
howmuch 發表於 16-11-13 15:21
我覺得好可能是錢做成,即係揾牌佬搞,sales 當優惠咁送,貴價車聽落都有可能。

...

佢點搞我唔理, 我次次剩係同佢哋講有邊啲字我唔想見到, 次次都可以辦到...


水晶宮

積分: 56932


27#
發表於 16-11-13 15:25 |只看該作者

回覆:renapapa 的帖子

我上次出新車又好好彩 2/3/8 中曬。


水晶宮

積分: 56932


26#
發表於 16-11-13 15:21 |只看該作者

回覆:renapapa 的帖子

我覺得好可能是錢做成,即係揾牌佬搞,sales 當優惠咁送,貴價車聽落都有可能。


男爵府

積分: 8466


25#
發表於 16-11-12 16:30 |只看該作者
回覆 howmuch 的帖子

咁我真係唔清楚佢哋點搞嘞,BMW 同 Mercedes 都可以做到呢樣嘢...


水晶宮

積分: 56932


24#
發表於 16-11-12 15:28 |只看該作者

引用:回覆 howmuch 的帖子其實應該話係比較好嘅

原帖由 renapapa 於 16-11-12 發表
回覆 howmuch 的帖子

其實應該話係比較好嘅號碼,例如有 3, 8 呢類傳統認為吉祥號碼,亦有兩個英文帶三個 ...
我了解係唔會,是隨機的,唯一做到是唔岩,可付錢(幾百)再抽,再抽都是隨機。


男爵府

積分: 8466


23#
發表於 16-11-12 12:34 |只看該作者
回覆 howmuch 的帖子

其實應該話係比較好嘅號碼,例如有 3, 8 呢類傳統認為吉祥號碼,亦有兩個英文帶三個數字;咁你當然唔好預期靚到好似 TT 888 呢類啦...


水晶宮

積分: 56932


22#
發表於 16-11-12 11:31 |只看該作者
本帖最後由 howmuch 於 16-11-12 11:31 編輯
renapapa 發表於 16-11-12 11:13
個人經驗,最好唔好搵所謂「熟人」買,R 著數時又要就住就住,車價其實又唔會有分別,贈品其實都係啲唔等駛 ...

"攞唔攞到靚 number 車牌..." , 請教, 他們可幫到??


男爵府

積分: 8466


21#
發表於 16-11-12 11:13 |只看該作者
個人經驗,最好唔好搵所謂「熟人」買,R 著數時又要就住就住,車價其實又唔會有分別,贈品其實都係啲唔等駛嘢...

我會行入去 showroom 睇我想買果款,行埋嚟 serve 有禮貌有心招呼你嘅咪同佢傾囉,幾時交到車、有乜嘢送、攞唔攞到靚 number 車牌...

落細訂時所有嘢要清清楚楚寫晒落張單度,連 $100 油卷都要寫...

點評

mybee0103    發表於 16-11-14 10:46


水晶宮

積分: 56932


20#
發表於 16-11-12 11:10 |只看該作者
tamahome1101 發表於 16-11-12 10:26
原本我睇biante 既,咁隔離又擺部mazda8,自然比較下架啦,跟住個sales 係咁踩biante, 話mazda8梗係豪華d, ...
唔識撈,
我呢d唔會影響決定, 但買就唔會揾佢.

我上月去九龍灣看 CX-5, 又冇咁情況, Sales都正常...


大宅

積分: 1038


19#
發表於 16-11-12 10:26 |只看該作者
mybee0103 發表於 16-11-10 10:31
回覆 tamahome1101 的帖子

發生咩事?

原本我睇biante 既,咁隔離又擺部mazda8,自然比較下架啦,跟住個sales 係咁踩biante, 話mazda8梗係豪華d, biante冇電尾門,佢就話biante 咁既價係冇架啦,係cheap d, 個刻我已經冇乜心機睇
最後叫佢quote 上會價啦,我話遲d叫埋太太黎睇,佢就話:係囉,睇埋出面幾間車行先囉
我只係覺得態度好差


男爵府

積分: 9003

環保接龍勳章


18#
發表於 16-11-10 23:40 |只看該作者
回覆 cherryliu0612 的帖子

多謝


複式洋房

積分: 262


17#
發表於 16-11-10 12:40 |只看該作者
mybee0103 發表於 16-11-7 11:22
新手請教:買新車流程,要注意甚麼?

本帖最後由 cherryliu0612 於 16-11-10 12:42 編輯

留意 engine 波箱 引擎 有冇問題,
觀察車裏面嘅乾淨程度,
仲有車身外面有冇花凹,
睇下音響方面 嗰啲有冇壞,
檢查水潑, 水箱水有無生銹,
機件老化程度,
冷氣有無壞,
try 下d window,有無d咩電制壞。
留意電池 同呔,上一次係幾時換,
睇下牌費去到幾時。

一定要試車,睇下自己鐘唔鐘意,及 合唔合適自己。

然後比較下價錢,
睇下自己接唔接受,ok 便可以了(emoji)


複式洋房

積分: 262


16#
發表於 16-11-10 12:34 |只看該作者

回覆樓主:

其實係得車行買,予了比人賺小小,
好像買樓甘,米又一樣。

想唔比人賺,全部做私人買賣。
(emoji)

九龍灣 我知果度比一般貴小小。


水晶宮

積分: 56932


15#
發表於 16-11-10 11:26 |只看該作者
本帖最後由 howmuch 於 16-11-10 11:27 編輯

據知, 車行經紀人工低, 靠佣維生(聽閒約 $1/cc, 佢地咁講), 又要跑數, 最賺錢是上會/車保/Trade-in....


水晶宮

積分: 56932


14#
發表於 16-11-10 11:18 |只看該作者
回覆 tamahome1101 的帖子

買新車係開心事..., 希望不是騙案.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo