爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   1


男爵府

積分: 9003

環保接龍勳章


1#
發表於 16-11-7 11:22 |只看該作者
新手請教:買新車流程,要注意甚麼?


水晶宮

積分: 56920


2#
發表於 16-11-7 12:30 |只看該作者
行貨新車:

睇車-->試車-->傾著數/上會/保險-->開單/落細訂-->付大訂尾數(e.g. 10%) --->收車/付尾數


男爵府

積分: 9003

環保接龍勳章


3#
發表於 16-11-7 12:48 |只看該作者
回覆 howmuch 的帖子

請教行車有咩著數傾?


大宅

積分: 1683


4#
發表於 16-11-7 13:54 |只看該作者

回覆樓主:

油卷,雨擋嗰啲細唉野


水晶宮

積分: 56920


5#
發表於 16-11-7 14:55 |只看該作者
mybee0103 發表於 16-11-7 12:48
回覆 howmuch 的帖子

請教行車有咩著數傾?
主要d濕碎野 (e.g. 雨擋...), 同佢上會/出保險, 先會多d, 車展又多dd.


複式洋房

積分: 262


6#
發表於 16-11-7 20:11 |只看該作者

回覆樓主:

你睇啱想買咩車?


男爵府

積分: 9003

環保接龍勳章


7#
發表於 16-11-8 10:20 |只看該作者
回覆 cherryliu0612 的帖子

mazda 3


複式洋房

積分: 262


8#
發表於 16-11-9 01:06 |只看該作者

回覆樓主:

(emoji)(emoji)(emoji)我也用梗mazda


複式洋房

積分: 262


9#
發表於 16-11-9 01:12 |只看該作者

回覆樓主:

如果你冇經驗,最好搵朋友幫。
我係28car 買賣開。
都ok, 識搵 會揀到好野。

車行我也有行,有試車,
啲車,都係一啲啲。
有點好差,有點也ok。

二手車 予了有啲問題既。
自己 試完,要feel到有幾多問題,
要有予算 保養維修 d乜野,及buget la.


大宅

積分: 1038


10#
發表於 16-11-9 19:44 |只看該作者
mybee0103 發表於 16-11-8 10:20
回覆 cherryliu0612 的帖子

mazda 3

我個人有九龍灣不愉快經驗,如可以既話 你去灣仔睇mazda 好過


複式洋房

積分: 262


11#
發表於 16-11-9 20:59 |只看該作者
tamahome1101 發表於 16-11-9 19:44
我個人有九龍灣不愉快經驗,如可以既話 你去灣仔睇mazda 好過

你遇到咩事呢?


男爵府

積分: 9003

環保接龍勳章


12#
發表於 16-11-10 10:31 |只看該作者
回覆 tamahome1101 的帖子

發生咩事?


男爵府

積分: 9003

環保接龍勳章


13#
發表於 16-11-10 10:32 |只看該作者
回覆 cherryliu0612 的帖子

多謝


水晶宮

積分: 56920


14#
發表於 16-11-10 11:18 |只看該作者
回覆 tamahome1101 的帖子

買新車係開心事..., 希望不是騙案.


水晶宮

積分: 56920


15#
發表於 16-11-10 11:26 |只看該作者
本帖最後由 howmuch 於 16-11-10 11:27 編輯

據知, 車行經紀人工低, 靠佣維生(聽閒約 $1/cc, 佢地咁講), 又要跑數, 最賺錢是上會/車保/Trade-in....


複式洋房

積分: 262


16#
發表於 16-11-10 12:34 |只看該作者

回覆樓主:

其實係得車行買,予了比人賺小小,
好像買樓甘,米又一樣。

想唔比人賺,全部做私人買賣。
(emoji)

九龍灣 我知果度比一般貴小小。


複式洋房

積分: 262


17#
發表於 16-11-10 12:40 |只看該作者
mybee0103 發表於 16-11-7 11:22
新手請教:買新車流程,要注意甚麼?

本帖最後由 cherryliu0612 於 16-11-10 12:42 編輯

留意 engine 波箱 引擎 有冇問題,
觀察車裏面嘅乾淨程度,
仲有車身外面有冇花凹,
睇下音響方面 嗰啲有冇壞,
檢查水潑, 水箱水有無生銹,
機件老化程度,
冷氣有無壞,
try 下d window,有無d咩電制壞。
留意電池 同呔,上一次係幾時換,
睇下牌費去到幾時。

一定要試車,睇下自己鐘唔鐘意,及 合唔合適自己。

然後比較下價錢,
睇下自己接唔接受,ok 便可以了(emoji)


男爵府

積分: 9003

環保接龍勳章


18#
發表於 16-11-10 23:40 |只看該作者
回覆 cherryliu0612 的帖子

多謝


大宅

積分: 1038


19#
發表於 16-11-12 10:26 |只看該作者
mybee0103 發表於 16-11-10 10:31
回覆 tamahome1101 的帖子

發生咩事?

原本我睇biante 既,咁隔離又擺部mazda8,自然比較下架啦,跟住個sales 係咁踩biante, 話mazda8梗係豪華d, biante冇電尾門,佢就話biante 咁既價係冇架啦,係cheap d, 個刻我已經冇乜心機睇
最後叫佢quote 上會價啦,我話遲d叫埋太太黎睇,佢就話:係囉,睇埋出面幾間車行先囉
我只係覺得態度好差


水晶宮

積分: 56920


20#
發表於 16-11-12 11:10 |只看該作者
tamahome1101 發表於 16-11-12 10:26
原本我睇biante 既,咁隔離又擺部mazda8,自然比較下架啦,跟住個sales 係咁踩biante, 話mazda8梗係豪華d, ...
唔識撈,
我呢d唔會影響決定, 但買就唔會揾佢.

我上月去九龍灣看 CX-5, 又冇咁情況, Sales都正常...

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo