立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1516
複式洋房
積分: 267
tcms16 發表於 17-10-18 07:43 加油呀
用戶要求終止服務
積分: 3013
snowrice 發表於 17-10-17 08:52 我下個cycle先放胎,希望好似妳咁可以bingo啦。
tcms16 發表於 17-10-16 13:18 我都是老公有呢個問題,只有ivf 先可以有bb。我bb現在七個半月大了
babyyanyanpig 發表於 17-10-16 16:21 都係陳志慧醫生都做? 做一次就成功?
babyyanyanpig 發表於 17-10-16 16:26 你係陳*樂醫生BINGO左? 一次就BINGO?
babyyanyanpig 發表於 17-10-16 16:23 放胎後同排卵前打針?有沒有看中醫或是什麼之類?都唔知有什麼方法可以增加成功率,我本身個人可能太緊張,工作 ...
積分: 2032
tomatolmc 發表於 17-10-16 11:22 謝謝你!有沒有特別做什麼是指邊方面? 我都祝你成功!
snowrice 發表於 17-10-16 09:07 我都係睇陳志慧醫生,佢診所有價目表,姑娘同佢口頭都會講8至10萬,唔會係80萬喎!會唔會係妳個case特別呢 ...
tomatolmc 發表於 17-10-15 23:04 你都做ivf嗎?
babyyanyanpig 發表於 17-10-16 09:23 係呀,ivf,你成功了,真的恭喜你。有沒有特別做什麼?
tomatolmc 發表於 17-10-15 11:18 價錢真的差不多嗎?我今次洗咗11萬幾,但陳志慧同我講起碼要80萬!
tcms16 發表於 17-10-15 22:51 勁
tomatolmc 發表於 17-10-15 10:45 我37,第一次就bingo
babyyanyanpig 發表於 17-10-15 11:15 我覺得好唔好係成功就好,不成功就會覺得佢唔好. 2個醫生我都看過,我係陳X樂醫生做IUI,仲成功左,佢的人不錯, ...
tomatolmc 發表於 16-11-8 15:06 想生BB,之前有另一醫介紹我睇陳志慧醫生,請問佢好唔好?細心嗎?因為我有子宮內膜異位,所以想找陳醫生ch ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy