母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1050


1#
發表於 16-11-9 09:48 |只看該作者
眨下眼,小b已經返幼稚園了。沒出世時已經打算餵人奶,所以都有曬心理準備,出世頭幾日好少好少,但係沒有放棄,堅持隨時埋身餵。期間我飲水~飲牛奶~飲豬腳湯~魚湯,身邊人時時都有打擊我的說話,全部唔理,因為自己知道要做乜野,同時心理暗示自己一定得!同埋要放鬆心情,一日唔得兩日,兩日唔得三日………之後就好順利咁可以餵飽小b啦!期間其實媽媽同小b都好滿足,呢樣嘢所有人奶媽都可以體會到!bb抵抗力真係好好多,只要係屋企,可以話係隨時都飲得,想飲就飲,夜奶都一樣。等到九個月大,就開始打算一歲戒奶,點知到佐一歲時又打算一歲兩個月戒奶。同樣的打算有好多次,最後決定唔刻意戒奶,自然離乳。當然呢個決定又係有好反對既聲音,一於少理,奶係我餵既,又唔係你餵!九月份小b返全日班,六七月就已經同小b做心理準備,返學後日頭飲唔到媽媽奶奶啦!夜晚訓覺先飲………慢慢就夜晚飲一兩次……之後我就發覺奶量越來越少,因為試過好多次飲佐一分鐘唔夠就轉另一邊,仲話點解咁少奶奶既?我就知道應該係時候戒奶了,就同小b講,你大個仔啦!可以食其他食物唔需要飲媽媽奶奶了。你睇奶奶越來越少,媽媽既身體都已經話俾你知唔好飲奶奶啦!小b又真係好乖,第一晚多手多腳,我又講佐同一番說話,最後好無奈咁問~我可唔可以聞下味啊?呢個要求又好難拒絕,隔住睡衣聞佐兩下就乖乖訓覺。之後幾晚又聞佐幾次,一路聞一路話好香好香。到而家完全唔飲,有時間唔中都會聞下,完全沒有大哭大鬧。其實我係高齡媽媽,心得就係要相信自己既身體能夠餵飽小b!仲有心情要輕鬆愉快!


大宅

積分: 4166


11#
發表於 16-11-11 23:59 |只看該作者

回覆樓主:

仔仔22個月了,打算自然離乳。現在每天二至四次埋身,有時候只餵早晚,有時候朝早,上午奶,下午奶和臨訓。佢鐘意咪繼續餵,媽媽都好enjoy 呢種母子間的甜蜜。
~~ 祂不應許天常蔚藍, 但應許祂的慈愛常在!~~
~~ 願我們常存感恩的心去讚美上主!~~


男爵府

積分: 9676


10#
發表於 16-11-11 23:20 |只看該作者
ly083 發表於 16-11-9 09:48
眨下眼,小b已經返幼稚園了。沒出世時已經打算餵人奶,所以都有曬心理準備,出世頭幾日好少好少,但係沒有 ...

我都係快樂人奶媽,BB依家一歲,全埋身,FTM,快樂餵養中。生活無憂無慮,家人相處愉快。大家都愛BB,生活上沒有任何壓力。


大宅

積分: 1050


9#
發表於 16-11-10 23:12 |只看該作者
ly083 發表於 16-11-9 09:48
眨下眼,小b已經返幼稚園了。沒出世時已經打算餵人奶,所以都有曬心理準備,出世頭幾日好少好少,但係沒有 ...

戒奶時,係會唔捨得既,呢d係好溫馨既回憶。頭先訓覺前,唱完歌仔,突然諗起飲奶呢件事,就開始唱歌~飲奶奶,飲奶奶,媽媽d奶奶好好味……唱完就想飲了,媽媽點解咁多日都唔飲奶奶既?我就話,已經戒佐就唔飲了。小b就話,不如唔好戒奶啦!等爸爸生日先戒啦!之後又係照舊聞下訓覺,不過我就擔心唔知聞到幾時?


複式洋房

積分: 251


8#
發表於 16-11-10 22:43 |只看該作者

引用:Quote:ly083 發表於 16-11-9 09:48 眨下眼

原帖由 Yanlovesnaz 於 16-11-10 發表
搞到我有小小感動呀
我都餵左差不多11個月了,無打算同佢戒,等呀女自然離乳,由初生呀女黃照燈,以 ...



複式洋房

積分: 251


7#
發表於 16-11-10 22:41 |只看該作者

引用:眨下眼,小b已經返幼稚園了。沒出世時已經

原帖由 ly083 於 16-11-09 發表
眨下眼,小b已經返幼稚園了。沒出世時已經打算餵人奶,所以都有曬心理準備,出世頭幾日好少好少,但係沒有 ...
我都係人奶媽,好深感受,我仔差唔多8個月大,一直餵緊人奶。好幸運可以餵到人奶咁耐,到左餵唔到時我諗會好唔捨得,睇見你話你仔想聞下先瞓,睇到我眼濕濕😭


子爵府

積分: 14073

大廚勳章 睛靈勳章 畀面勳章


6#
發表於 16-11-10 22:34 |只看該作者
ly083 發表於 16-11-9 09:48
眨下眼,小b已經返幼稚園了。沒出世時已經打算餵人奶,所以都有曬心理準備,出世頭幾日好少好少,但係沒有 ...

搞到我有小小感動呀
我都餵左差不多11個月了,無打算同佢戒,等呀女自然離乳,由初生呀女黃照燈,以為自己餵唔成,氣餒又堅持,一直全埋身到而家,每次磅重姑娘讚呀女增磅唔錯都想喊,如果到呀女戒奶果日我真係會唔捨得呀
有一晚佢想食奶奶,我訓緊,佢大聲嗌"咩咩(媽媽),奶奶呀!!!) 聽到我好心甜
呢d美好嘅回憶,一定成世記住呀!!


大宅

積分: 2807


5#
發表於 16-11-10 22:34 |只看該作者

回覆樓主:

我個仔都有時唔記得飲,不過佢話好飲。


複式洋房

積分: 361


4#
發表於 16-11-10 20:37 |只看該作者
ly083 發表於 16-11-9 09:48
眨下眼,小b已經返幼稚園了。沒出世時已經打算餵人奶,所以都有曬心理準備,出世頭幾日好少好少,但係沒有 ...

咁樣戒奶真係好好呀!
好可愛,聞下都得呀!
雖然會唔捨得,但小b真係大個,又聽話,真係心都甜曬!


男爵府

積分: 5469

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 想生BB熱投


3#
發表於 16-11-9 10:33 |只看該作者
So sweet


大宅

積分: 3714


2#
發表於 16-11-9 10:04 |只看該作者
好SWEET, THX FOR SHARE

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo