自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   0


大宅

積分: 2419


1#
發表於 16-11-24 14:25 |只看該作者
本帖最後由 mee-HK 於 16-11-24 16:04 編輯

人人人人人人人人人人人人人山
人人人人人人人人人人人人人海

不過買咗好多玩具比之前平好多!


珍珠宮

積分: 34140

BK Milk勳章 畀面勳章


124#
發表於 16-11-27 18:27 |只看該作者

回覆樓主:

話咁快聽日就last day

點評

wcpcelia    發表於 16-11-27 19:06


珍珠宮

積分: 31627


123#
發表於 16-11-27 15:33 |只看該作者
kitwong 發表於 16-11-27 07:40
今日仲有嗎?但要帶埋兩歲女女唔知去唔去好

勸你唔好去
攞黎辛苦


珍珠宮

積分: 31627


122#
發表於 16-11-27 15:32 |只看該作者
thomas.sky 發表於 16-11-27 13:02
尋日買左香印提子,扺過平時好多,好甜

其實平時都係呢個價
我買過


子爵府

積分: 12662


121#
發表於 16-11-27 15:29 |只看該作者
milau 發表於 16-11-27 14:56
一個都唔應該帶
真係好多人
我都覺得唔應該帶小朋友, 我昨天逼完沙田, 本來好凍, 出來成身汗, 我老公同小朋友直情話係出面坐, 叫我自己逼入去啦. 人多, 但排隊比錢好快. (當然唔係超市)


珍珠宮

積分: 31627


120#
發表於 16-11-27 14:56 |只看該作者
carmen1904 發表於 16-11-27 12:17
今日咩環境?
2大2細去,好驚搞唔掂。

一個都唔應該帶
真係好多人


珍珠宮

積分: 31627


119#
發表於 16-11-27 14:53 |只看該作者
mee-HK 發表於 16-11-27 09:21
帶阿囡你埋要推車?尋日眼見都好多一家三口推BB車去嘅,覺得都幾辛苦下我囡5歲,跟著我捐窿捐la ...

你帶個5歲小朋友去牙?
單拖去都難行啦


瑪瑙宮

積分: 149888

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


118#
發表於 16-11-27 14:32 |只看該作者
唔好帶小朋友去啦!! 真係好迫


珍珠宮

積分: 32662

畀面勳章


117#
發表於 16-11-27 13:25 |只看該作者

引用:今日咩環境?2大2細去,好驚搞唔掂。

原帖由 carmen1904 於 16-11-27 發表
今日咩環境?
2大2細去,好驚搞唔掂。
今天經過無入
見到都好多人下喎
2細應該會覺得好辛苦




伯爵府

積分: 18456


116#
發表於 16-11-27 13:02 |只看該作者
尋日買左香印提子,扺過平時好多,好甜


珍珠宮

積分: 32662

畀面勳章


115#
發表於 16-11-27 12:23 |只看該作者

引用:Quote:tomatoMM+發表於+16-11-26+14:42+我

原帖由 xl_bigbig_b 於 16-11-27 發表
咁我同你同時間同地點出現,個男仔排我後面。不過其實比錢好快,5-8分鐘搞掂
...
應該係




子爵府

積分: 14141


114#
發表於 16-11-27 12:17 |只看該作者

回覆樓主:

今日咩環境?
2大2細去,好驚搞唔掂。


珍珠宮

積分: 48513

2018復活節勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


113#
發表於 16-11-27 12:11 |只看該作者
mee-HK 發表於 16-11-27 09:21
帶阿囡你埋要推車?尋日眼見都好多一家三口推BB車去嘅,覺得都幾辛苦下我囡5歲,跟著我捐窿捐la ...

本帖最後由 kitwong 於 16-11-27 12:13 編輯

唔使推車仔佢自己行,我都係聽日先去


子爵府

積分: 10340


112#
發表於 16-11-27 11:27 |只看該作者
好似做埋聽日,我星期五去勁多人,咩住個囝勁辛苦,見到d人老公買野老婆排隊,結果老公好耐都未黎,個老婆係咁向後排,認真討厭由尾排到上十分鐘左右咋喎,係咁向後行又要呻被人以為打尖,咁你都未知幾時比錢
今日應該都多人,可能聽日去會好d,見到d一家三口推bb車寸步難行


子爵府

積分: 13681

開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第二回 貓狗褓姆 畀面勳章


111#
發表於 16-11-27 10:32 |只看該作者
實在冇咁嘅勇氣


大宅

積分: 1729


110#
發表於 16-11-27 10:24 |只看該作者
chunchunlee 發表於 16-11-24 15:16
剛去完超市,買到我想買既野
依家得紅牌藍牌兩條龍

yes,排隊到比錢唔洗20分鐘


男爵府

積分: 6097


109#
發表於 16-11-27 09:59 |只看該作者
ilikethis2005 發表於 16-11-26 22:39
好似聽日last喇

Thanks,諗住一陣去大埔


男爵府

積分: 8622


108#
發表於 16-11-27 09:23 |只看該作者
分別去左大埔同沙田,沙田多人都快俾錢,買左一套睡衣,床單(新年用),covermark卸妝set.


大宅

積分: 2419


107#
發表於 16-11-27 09:21 |只看該作者
kitwong 發表於 16-11-27 07:40
今日仲有嗎?但要帶埋兩歲女女唔知去唔去好

帶阿囡你埋要推車?尋日眼見都好多一家三口推BB車去嘅,覺得都幾辛苦下我囡5歲,跟著我捐窿捐la都俾人d大包細包撞咗幾下膞頭,28號去會吾會好d?


珍珠宮

積分: 48513

2018復活節勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


106#
發表於 16-11-27 07:40 |只看該作者
今日仲有嗎?但要帶埋兩歲女女唔知去唔去好
愛 我 就 別 傷 害 我

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo