嬰兒醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4927


1#
發表於 08-12-1 14:27 |只看該作者
我個B就黎8個月大,有吸奶嘴既習慣,我想幫佢戒奶嘴,有無媽媽知道點戒?


珍珠宮

積分: 37744

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


8#
發表於 09-3-3 09:55 |只看該作者
我剛剛都幫囡囡戒左奶咀, 一次過搞掂.....

分享:

http://brfamily2008.mysinablog.c ... stCategoryId=112795


男爵府

積分: 5168


7#
發表於 08-12-5 14:12 |只看該作者
只須將個bb吮個部份剪咁d就可以~~


大宅

積分: 1150


6#
發表於 08-12-5 00:41 |只看該作者
我都想知呀!我妹妹個女食到個嘴撓晒!


複式洋房

積分: 139


5#
發表於 08-12-4 13:50 |只看該作者
原文章由 阿豆媽 於 08-12-4 12:19 發表
我朋友個仔係唔可以冇左個奶嘴,佢形容個奶嘴就好似個仔個"氧氣罩"咁(笑c我),一無左就喊到拆天~~

後來我朋友將個奶嘴剪左一下,咁佢個仔食食下發覺唔對路,因為食嘅感覺唔同以前,所以之後一路都冇食,佢話個仔見到個奶嘴直頭" ...

請問點剪法,請指教.Thx !!


男爵府

積分: 5168


4#
發表於 08-12-4 12:19 |只看該作者
我朋友個仔係唔可以冇左個奶嘴,佢形容個奶嘴就好似個仔個"氧氣罩"咁(笑c我),一無左就喊到拆天~~

後來我朋友將個奶嘴剪左一下,咁佢個仔食食下發覺唔對路,因為食嘅感覺唔同以前,所以之後一路都冇食,佢話個仔見到個奶嘴直頭"dup" tim 呀~~


大宅

積分: 4927


3#
發表於 08-12-4 08:44 |只看該作者
可以咁遲至戒架?
返playgroup時米食住個奶嘴囉?




原文章由 alvismother 於 08-12-3 13:49 發表
吾洗咁早介la!牙醫話3歲前要介,我個仔食到2歲半,個奶嘴難左就吾食,so far 都冇乜影響。


大宅

積分: 2612


2#
發表於 08-12-3 13:49 |只看該作者
吾洗咁早介la!牙醫話3歲前要介,我個仔食到2歲半,個奶嘴難左就吾食,so far 都冇乜影響。


原文章由 newmama0724 於 08-12-1 14:27 發表
我個B就黎8個月大,有吸奶嘴既習慣,我想幫佢戒奶嘴,有無媽媽知道點戒?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo