自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 857


1#
發表於 08-12-1 23:23 |只看該作者
今日收到一個電話,一聽電話就
講:"恭喜你呀!太太你俾我地公司抽中左,免費送你護膚品一支,絕對唔係試用裝成支送俾你。"

我問:"係唔係要買野先有得送?"

佢講:"唔洗嫁,免費送俾你,我地公司出左好多產品,全部都係天然低用,你會唔會考慮配返D用下。"

我講:"我幾年前用過你隻密糖洗面都OK,但其他產品我就用到敏感,之後有個SALES話可以換其他產品俾我,點知冇左影..."

佢講:"點解你唔主動搵個SALES問呀!不過唔緊要啦,而家我地D產品已經改良左,你可以試下,你話密糖洗面好用,你會唔會買幾支用下。"

我講:"唔會囉,不過你送我緊係要嫁,等我用下先用完之後先左買,要試都唔係一次半次試到效果。"

佢講:"咁你係唔係唔會考慮買其他野?"

我講:"係。"

佢講:"咁冇野啦!"

{佢講呢句野就立即收線...我覺得好無奈又話唔洗買野送支野俾我,點知我一話唔買就立即收線...諗諗下都幾嬲...! }
∼∼分享編織作品∼∼ 大家好!我叫做康康 出世時2.885kg,而我細佬希希出世時2.91kg


子爵府

積分: 14680


40#
發表於 08-12-5 13:09 |只看該作者
我都係第一次聽到有呢 d 公司.
謝謝提醒~~


大宅

積分: 4465


39#
發表於 08-12-4 00:30 |只看該作者
我通常聽到打黎的電話,第一句係"小姐,你好啊!"、"請問你係咪92xxxxx7的機主?"等等的說話,就會立刻cut線。記得好耐之前有次放工,係巴士度睡覺迷糊中,有電話打黎sell野,乜golf會藉優惠,得佢講冇你講,唔知講到邊就話同你對信用咭資料,所以大家真係要小心。


別墅

積分: 598


38#
發表於 08-12-3 20:01 |只看該作者


男爵府

積分: 6662


37#
發表於 08-12-3 18:36 |只看該作者
我都被騙過,佢唔走,我只好將個錢箱D儲左幾年的新硬幣俾佢,佢少理照收,約一百個重到死.
但事後得好後悔.


伯爵府

積分: 15078

好媽媽勳章 畀面勳章


36#
發表於 08-12-3 17:55 |只看該作者
原文章由 mi1660 於 08-12-3 11:21 發表
係啦~我讀小學時都試過,佢真係唔理你幾多歲,佢都照SALE,咁妯個根本冇咁多錢~我同佢講我冇錢,果個年代小學一個月都冇10蚊使.佢又係咁同我講話唔使錢既話你會唔會試下,咁我咪話唔使錢既試下都冇所謂.佢就話聽日拎支比 ...


小學生都sale, 實在太誇張


大宅

積分: 3035

有「營」勳章 好媽媽勳章


35#
發表於 08-12-3 11:21 |只看該作者
係啦~我讀小學時都試過,佢真係唔理你幾多歲,佢都照SALE,咁妯個根本冇咁多錢~我同佢講我冇錢,果個年代小學一個月都冇10蚊使.佢又係咁同我講話唔使錢既話你會唔會試下,咁我咪話唔使錢既試下都冇所謂.佢就話聽日拎支比我試下,但又拎張單黎問我落幾多錢訂,我心諗,又話唔使錢,咁又落乜野訂呀?!之後同佢講話我冇錢,佢就話你可以落幾十蚊訂,聽日問阿媽拎錢比埋D尾數都可以.再講我話我而家幾十蚊都冇~佢問我咁你而家有幾多錢,我話得幾蚊.佢就發爛渣話冇錢就唔好話要啦~晒左我張單(佢寫落訂果張爛紙)果時細個唔識野,唔敢出聲.
呢D人真係好離譜,明知細路邊有可能有咁多錢,而且細路仔都唔使用佢果D老女人洗面膏啦~SALE 野手法真係好有問題.



侯爵府

積分: 23466

玩具勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


34#
發表於 08-12-3 11:10 |只看該作者
乜原來咁多人中過招架..mouth: mouth:


禁止發言

積分: 3097


33#
發表於 08-12-3 10:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1635


32#
發表於 08-12-3 10:18 |只看該作者
same here!! 便宜莫贪!!!!


原文章由 loveyammie 於 08-12-2 02:48 發表
通常入到呢d電話 我都會即刻收線


珍珠宮

積分: 31861

母親節2025勳章 2018父親節勳章 我的育兒心得勳章 DHA勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


31#
發表於 08-12-3 10:07 |只看該作者


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


30#
發表於 08-12-3 09:35 |只看該作者
咁無禮貌都有嘅,成日都有機會遇到人唔買野架啦,咁樣點做sales呀!
原文章由 cwinnie 於 08-12-2 15:57 發表
睇到你個post...令我諗起三年前..
有個推銷護膚品既Sale...個Sale 叫 Cat...佢仲難Cute咁講介紹自己~"我叫亞CAT, 猫猫個CAT..."佢就係介紹蜜糖洗面...我當時大緊肚..就生..放緊產假..我怕危險..唔開門..佢就難好聲好 ...


男爵府

積分: 8694


29#
發表於 08-12-3 09:18 |只看該作者


禁止訪問

積分: 36506

好媽媽勳章 畀面勳章


28#
發表於 08-12-3 09:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 24331

好媽媽勳章 畀面勳章


27#
發表於 08-12-3 07:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1940


26#
發表於 08-12-3 06:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 857


25#
發表於 08-12-3 02:08 |只看該作者
睇睇下原來有咁多人都俾呢d不知所謂既sales sell 過....真係勁冇品!
態度好d都話,佢估個個人都欠佢咁...打個電話黎或上門就要必定同佢買野咁...
佢不如去銀行拎仲直接啦...
話時話有冇得投訴既呢?
∼∼分享編織作品∼∼ 大家好!我叫做康康 出世時2.885kg,而我細佬希希出世時2.91kg


子爵府

積分: 13589


24#
發表於 08-12-3 00:52 |只看該作者
我就未試過,不過我個fd就試過類似(上門)
buy左2kmouth:


男爵府

積分: 8749


23#
發表於 08-12-3 00:37 |只看該作者
too bad


伯爵府

積分: 15078

好媽媽勳章 畀面勳章


22#
發表於 08-12-3 00:31 |只看該作者
係呀! 呢間野叫moonxxxxx or xxxxlight, 不知所謂, N年前佢走黎拍門sale我買蜂糖洗面, 我怕煩買左, 果陣我都仲讀緊書, 點知早排佢又搵人打比我問我記唔記得以前用過一隻蜂糖洗面, 我向來唔鍾意電話銷售甘我咪婉拒囉:

我:唔好意思我諗唔洗喇....

caller: (態度極差)唔洗? 唔洗d咩呀! 我有話叫你買野咩? 我只係想話公司想送番d產品比你用姐!

我: 都唔須要啦....

caller: 唔洗算數....(然後cut線)

我當堂"O"晒嘴, 甘o既公司都有????

[ 本文章最後由 sarah_chow 於 08-12-4 01:22 編輯 ]


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo