自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   2


大宅

積分: 2489


1#
發表於 16-12-5 21:57 |只看該作者
本帖最後由 wonderful506 於 16-12-5 21:58 編輯

依家月入27000, 老公月入30000, 無bb, 租緊層$10000 ge樓,
份工太麻煩,好大壓力, 唔想做, 想轉份15000~17000 但壓力輕d嘅工,
值唔值得?


ard 25歲...


水晶宮

積分: 70028


30#
發表於 16-12-6 15:20 |只看該作者
jolly_bear 發表於 16-12-6 13:26
唔好轉,出面仲辛苦



翡翠宮

積分: 92566

2018復活節勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


29#
發表於 16-12-6 15:00 |只看該作者

引用:有2萬7,我幾辛苦都做!做那行?

原帖由 mickeywinnie3 於 16-12-05 發表
有2萬7,我幾辛苦都做!做那行?
me too

總有離別的時候


大宅

積分: 1852

BB防敏心得分享勳章


28#
發表於 16-12-6 14:56 |只看該作者
行行都有壓力,唔會話人工低咗壓力就細咗


子爵府

積分: 13781


27#
發表於 16-12-6 14:51 |只看該作者
milk323 發表於 16-12-6 12:59
問題係如果樓住係EO 呢啲位,出去私人市場都係做文職,唔好話壓唔壓力,競爭仲要好大。廿幾歲除非係MNC 仲 ...

非常同意
幾年經驗出到去做文職萬五都唔知有無


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


26#
發表於 16-12-6 13:56 |只看該作者
傻豬,人工低唔代表無壓力。要舒緩壓力,其實最終係靠自己,如果搞唔掂,去到邊都一樣。既然壓力度度都有,不如要份高人工d,都抵返少少嘛。


公爵府

積分: 28042


25#
發表於 16-12-6 13:47 |只看該作者
如果預算會生小朋友,唔會轉,儲多個錢。



侯爵府

積分: 22780


24#
發表於 16-12-6 13:43 |只看該作者
轉左您9成會後悔, 如果政府工您都捱唔到人事呢關, 私人公司您更會頂唔到


男爵府

積分: 9732


23#
發表於 16-12-6 13:30 |只看該作者
做政府, 過左試用, 到時你想點都得, 比返 d 壓力你老細亦得


珍珠宮

積分: 45160


22#
發表於 16-12-6 13:26 |只看該作者
本帖最後由 jolly_bear 於 19-8-12 22:26 編輯

.


侯爵府

積分: 24177


21#
發表於 16-12-6 13:19 |只看該作者
milk323 發表於 16-12-6 12:59
問題係如果樓住係EO 呢啲位,出去私人市場都係做文職,唔好話壓唔壓力,競爭仲要好大。廿幾歲除非係MNC 仲 ...

ok, ic


公爵府

積分: 28209


20#
發表於 16-12-6 12:59 |只看該作者
yin-ting 發表於 16-12-6 12:49
值得,長期壓力大會影响身體,最緊要開心啲,唔好影失眠

問題係如果樓住係EO 呢啲位,出去私人市場都係做文職,唔好話壓唔壓力,競爭仲要好大。廿幾歲除非係MNC 仲要大嗰隻,否則多數得萬幾,壓力都唔會細得去邊,仲要驚比人炒。


大宅

積分: 2489


19#
發表於 16-12-6 12:53 |只看該作者
cheechi 發表於 16-12-6 12:45
樓主係EO嗎?除非你覺得自己好smart,或係專業人士,或有一個清晰目標,出到私人市場可發圍,否則唔好走,到 ...

點醒左我!我真係又唔smart,又冇後台!

點評

wcpcelia    發表於 16-12-6 14:02


侯爵府

積分: 24177


18#
發表於 16-12-6 12:49 |只看該作者

回覆樓主:

值得,長期壓力大會影响身體,最緊要開心啲,唔好影失眠


珍珠宮

積分: 34363

HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 開心吸收勳章


17#
發表於 16-12-6 12:47 |只看該作者
唔轉....你仲咁後生可儲多個錢....第2時生左小朋友再轉啦


伯爵府

積分: 18669

畀面勳章


16#
發表於 16-12-6 12:45 |只看該作者

回覆樓主:

樓主係EO嗎?除非你覺得自己好smart,或係專業人士,或有一個清晰目標,出到私人市場可發圍,否則唔好走,到時高估自己能力,到三四十歲仲人浮於事,到時就後悔莫及


公爵府

積分: 28209


15#
發表於 16-12-6 12:37 |只看該作者
wonderful506 發表於 16-12-6 11:40
編制內位,三年試用期,過左一年

編制職位,真正鐵飯碗!出左去就冇得返轉頭架喇,比我就忍夠3年調部門。
27000編制內既應該係文職系啩?呢啲工出去都唔好諗住會好易,大把變態公司人工又低又辛苦


大宅

積分: 2489


14#
發表於 16-12-6 11:40 |只看該作者
choc_choc 發表於 16-12-5 22:47
學樓上話齋,你係NCSC 定CS? CS 就等posting, NCSC 就搵過份轉。

編制內位,三年試用期,過左一年


用戶要求終止服務

積分: 23099

畀面勳章


13#
發表於 16-12-6 09:14 |只看該作者
我係你就唔會轉

除非份工差到會影響健康


男爵府

積分: 7739


12#
發表於 16-12-6 08:21 |只看該作者
wonderful506 發表於 16-12-5 21:57
依家月入27000, 老公月入30000, 無bb, 租緊層$10000 ge樓,
份工太麻煩,好大壓力, 唔想做, 想轉份15000~1700 ...

出面c人公司萬七都唔係咁簡單,一萬可能簡單d

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo