美容扮靚

跳至

首頁
12

尾頁
   2


男爵府

積分: 8205


1#
發表於 16-12-6 15:31 |只看該作者
有無介紹? 會唔會洗到頭髮硬?


水晶宮

積分: 62563

開心吸收勳章 Xmas吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


27#
發表於 16-12-14 15:38 |只看該作者
babybabywanted 發表於 16-12-14 14:56
我見到logon 同taste都有,但樂天如果成set買(即三set洗護再加兩支髮尾油),再免運費,其實好抵,或者你 ...
係呀! 我就係覺得3sets太多, 驚自己唔啱用, 到時唔知點算好.


侯爵府

積分: 22849


26#
發表於 16-12-14 15:00 |只看該作者
jso130 發表於 16-12-14 14:25
除咗樂天之外, 你知唔知hk邊度有得買?

我見到logon 同taste都有,但樂天如果成set買(即三set洗護再加兩支髮尾油),再免運費,其實好抵,或者你可以先去logon買一set試左先,我見洗頭水加護髮素二百二十幾,有分moist同埋smooth 兩種,我買時係夏天,所以揀smooth, moist我未用過,但介紹係話潤d~


侯爵府

積分: 22849


25#
發表於 16-12-14 14:56 |只看該作者
jso130 發表於 16-12-14 14:25
除咗樂天之外, 你知唔知hk邊度有得買?

我見到logon 同taste都有,但樂天如果成set買(即三set洗護再加兩支髮尾油),再免運費,其實好抵,或者你可以先去logon買一set試左先,我見洗頭水加護髮素二百二十幾,有分moist同埋smooth 兩種,我買時係夏天,所以揀smooth, moist我未用過,但介紹係話潤d~


水晶宮

積分: 62563

開心吸收勳章 Xmas吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 16-12-14 14:25 |只看該作者
babybabywanted 發表於 16-12-14 13:48
一d都唔油,我諗屬於偏乾啩.... 我呢兩日用左ichikami洗頭水加botanist護髮素,因為洗頭水用完,而且都用 ...
除咗樂天之外, 你知唔知hk邊度有得買?


珍珠宮

積分: 43251

虎到金來勳章


23#
發表於 16-12-14 14:00 |只看該作者

回覆:無矽洗髮水

我用好幾支無矽洗髮水,lux,貴油之類。。。對我嚟講太乾,我用埋護髮素都好乾,越用越似禾稈草。。


侯爵府

積分: 22849


22#
發表於 16-12-14 13:48 |只看該作者
jso130 發表於 16-12-14 12:33
請問你係咩髮質? 洗完會唔會好乾?

一d都唔油,我諗屬於偏乾啩.... 我呢兩日用左ichikami洗頭水加botanist護髮素,因為洗頭水用完,而且都用左超過半年,諗住又試下其他,點知洗完覺得第二日瞓醒d頭髮翹起晒,同事都話我頭髮好旱...所以我會買返botanist啦...


水晶宮

積分: 62563

開心吸收勳章 Xmas吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


21#
發表於 16-12-14 12:33 |只看該作者
babybabywanted 發表於 16-12-6 16:29
日本botanist 好好洗,洗完好柔順~~ 我係樂天訂,有套裝,用順豐免運費~可以參考呢度

http://www.weekendh ...
請問你係咩髮質? 洗完會唔會好乾?


侯爵府

積分: 22849


20#
發表於 16-12-9 11:56 |只看該作者
yiu3ma 發表於 16-12-8 14:05
回覆 babybabywanted 的帖子

明白, 咁有咩好介紹啊?我而家用緊seba

我之前個留言已推介左~


大宅

積分: 1190


19#
發表於 16-12-8 19:10 |只看該作者
Cholechiu 發表於 16-12-6 16:17
LUX力士奢華無矽洗髮水 我用左會好干,一定要用埋護發素先得
LUX既洗頭水冇矽但護髮素有
我知道後已停用了


禁止訪問

積分: 289


18#
發表於 16-12-8 14:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11820


17#
發表於 16-12-8 10:22 |只看該作者
sweet__heart 發表於 16-12-8 10:07
呢枝

謝謝


伯爵府

積分: 16764


16#
發表於 16-12-8 10:07 |只看該作者
ansonbbb 發表於 16-12-7 23:59
本帖最後由 ansonbbb 於 16-12-7 23:59 編輯

avalon邊隻係無矽 ?有無全名, 謝謝

呢枝
Screenshot_20161208-081824.JPEG


大宅

積分: 4600

最關心BB問題熱投勳章


15#
發表於 16-12-8 08:17 |只看該作者
回覆 babybabywanted 的帖子

謝謝分享,等我買樽試試!!


子爵府

積分: 11820


14#
發表於 16-12-7 23:59 |只看該作者
sweet__heart 發表於 16-12-7 21:35
我用Avalon, 屈記有得賣,不過我响iherb訂,平好多

本帖最後由 ansonbbb 於 16-12-7 23:59 編輯

avalon邊隻係無矽 ?有無全名, 謝謝


侯爵府

積分: 22849


13#
發表於 16-12-7 22:49 |只看該作者
yiu3ma 發表於 16-12-7 16:33
其實有同無 對頭髮有咩分別, 我見而家好興

有矽的話,洗完頭髮柔順d,所以大部分洗頭水都會添加,但長期使用可阻塞髮囊,會掉髮,令頭髮稀少,而無矽洗頭水好多時洗完比較乾,同埋少泡,要好的無矽洗頭水先唔會洗完咁乾.....


侯爵府

積分: 22849


12#
發表於 16-12-7 22:44 |只看該作者
pilotmama 發表於 16-12-7 16:47
日本botanist既髮尾油有冇JM用過呀??

唔笠,可以~ 我搽完吹頭,好柔順好爽~ 但我朋友佢頭髮勁乾,佢就覺得唔夠滋潤


公爵府

積分: 27278


11#
發表於 16-12-7 21:44 |只看該作者
babybabywanted 發表於 16-12-6 16:29
日本botanist 好好洗,洗完好柔順~~ 我係樂天訂,有套裝,用順豐免運費~可以參考呢度

http://www.weekendh ...

今日喺log on買咗set試下


伯爵府

積分: 16764


10#
發表於 16-12-7 21:35 |只看該作者

回覆樓主:

我用Avalon, 屈記有得賣,不過我响iherb訂,平好多


大宅

積分: 4600

最關心BB問題熱投勳章


9#
發表於 16-12-7 16:47 |只看該作者
日本botanist既髮尾油有冇JM用過呀??

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo