美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   10


伯爵府

積分: 18675


1#
發表於 17-1-2 15:30 |只看該作者
話說我有用開某碎粉袁小姐有賣 之前一直都係幫親佢買的 咁岩用晒再去買盒啦 見到包裝唔同左 店員解釋係轉左新包裝而已 我見價錢同之前買都係400零蚊就快快手埋單 返到屋企比一比前包裝 份量足足少左3份1 睇怕以後都要搵下第二個地方買

提外話 我叫店員拎盒新貨之前佢話比我知做9折 仲用計數機篤比我睇折後幾錢 但佢過機比錢時就話折扣已經完左 唔記得撕走9折牌 後來我都決定係買嘅 最終我同c6講返 比佢話我蠢左 事實上我都覺得係 但我又真係暫時未搵到邊款碎粉比佢好


別墅

積分: 706


93#
發表於 17-6-24 19:30 |只看該作者
zitali8283 發表於 17-6-24 16:49
我只知道正貨袁小姐同abeauty bar 有咋。你可google 下abeauty bar, 佢有得網購的。但最好親身去試下質地 ...

Tks因為我之前已經買了袁小姐呢支,正打算開嚟用,所以問定之後去邊度買好,tks


大宅

積分: 4109


92#
發表於 17-6-24 19:21 |只看該作者
Gi-leung 發表於 17-1-2 18:17
本帖最後由 Gi-leung 於 17-1-2 18:19 編輯

我用過bm 覺得一般般

你用開邊款?


大宅

積分: 2864


91#
發表於 17-6-24 16:49 |只看該作者
Aunti13 發表於 17-6-24 16:09
請問esse 支益生菌serum仲可以係邊度買?

我只知道正貨袁小姐同abeauty bar 有咋。你可google 下abeauty bar, 佢有得網購的。但最好親身去試下質地,因係似油狀係lup lup 地㗎。但我係油人,都唔會因為用佢而生油脂粒,同我只會晚上用,少少就夠。
如果你去harvey nicholes 裡面嘅abeauty bar, HN vip member 可有9折。



別墅

積分: 706


90#
發表於 17-6-24 16:09 |只看該作者
zitali8283 發表於 17-1-9 16:38
Venessa megan 我有用handscrub and handcream, 唔錯呀。呢個brand 反而makeup 唔算高,澳洲買都係平少少o ...

請問esse 支益生菌serum仲可以係邊度買?


男爵府

積分: 6354


89#
發表於 17-6-24 10:25 |只看該作者
aidan08 發表於 17-1-9 13:41
嗰個......真係無咩說服力。唔明點解袁小姐會成日'能'埋佢一齊拍片,只可以講好無觀眾緣!仲有,佢c9得嚟好 ...

X2


大宅

積分: 4693


88#
發表於 17-6-23 22:38 |只看該作者
回覆 Gi-leung 的帖子

請問隻粉是甚么牌子?


侯爵府

積分: 24806


87#
發表於 17-6-23 17:29 |只看該作者
florachan28 發表於 17-1-10 19:31
絕對同意,支bb flawless 簡直係雷中之霸,佢唔單止唔能夠修飾你面上嘅瑕疵,仲會突顯咗所有缺點出嚟。唔貼 ...

我比你笑死


禁止訪問

積分: 886


86#
發表於 17-6-23 17:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 116


85#
發表於 17-6-23 15:55 |只看該作者
gazette821 發表於 17-1-4 17:57
Synergie我去澳洲網買,time out beauty. 唔寄香港要搵集運集返黎,精華果啲都可以平到$100/枝
...
請問你用開邊間集運?
唔該曬!


複式洋房

積分: 116


84#
發表於 17-6-23 15:54 |只看該作者
winny703 發表於 17-1-12 12:45
我直接由澳洲官網買,再用集運寄,連埋運費都平過袁小姐
請問你用開邊間集運?
唔該曬!


大宅

積分: 2177


83#
發表於 17-1-12 17:56 |只看該作者
visimo 發表於 17-1-12 17:14
我買了支bb flawless未用, 仲以為好好, 中伏.....

呢隻牌除咗礦物粉,無一隻化妝品好用


大宅

積分: 2177


82#
發表於 17-1-12 17:54 |只看該作者
華華子 發表於 17-1-12 16:46
哈哈, 我都係呀, 一唧就標出來, 而且仲要一唧唧好多出來, 兩塊面都用唔晒XDDD, 浪費左~~
我朋友叫我拆開個 ...

我決定枝嘢留返落街去公園或者食早餐先用


複式洋房

積分: 207


81#
發表於 17-1-12 17:14 |只看該作者
我買了支bb flawless未用, 仲以為好好, 中伏.....


侯爵府

積分: 22919

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


80#
發表於 17-1-12 16:46 |只看該作者
mrspandamama 發表於 17-1-12 16:31
本帖最後由 mrspandamama 於 17-1-12 16:32 編輯

由於唔想浪費,我試過用beauty blender上,叫做好過用 ...
哈哈, 我都係呀, 一唧就標出來, 而且仲要一唧唧好多出來, 兩塊面都用唔晒XDDD, 浪費左~~
我朋友叫我拆開個樽, 同其他粉底(顏色白一點)溝埋, 甘就唔會甘黃~~因為真係太黃, 仲帶少少灰, 唔明白澳洲人點解需要甘灰黃 XDDD


大宅

積分: 2177


79#
發表於 17-1-12 16:31 |只看該作者
華華子 發表於 17-1-12 11:20
係呀...支bb flawless隻色好黃, 我已經買最淺個隻, 但每次搽完都會有人問我塊面仲咩黃左甘多
所以依家支野 ...

本帖最後由 mrspandamama 於 17-1-12 16:32 編輯

由於唔想浪費,我試過用beauty blender上,叫做好過用掃上少少。而且枝粉底個泵設計好差,上次我輕輕一按,彈到我間房幅牆一點點(emoji)(emoji)(emoji)


大宅

積分: 1941

美好大世界2017勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回


78#
發表於 17-1-12 12:45 |只看該作者
我直接由澳洲官網買,再用集運寄,連埋運費都平過袁小姐


侯爵府

積分: 22919

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


77#
發表於 17-1-12 11:20 |只看該作者
littlemelody 發表於 17-1-11 23:45
隻色黄到肝病咁
係呀...支bb flawless隻色好黃, 我已經買最淺個隻, 但每次搽完都會有人問我塊面仲咩黃左甘多
所以依家支野放左係屋企封塵, 支野仲要唔平, 個時仲要買埋支掃


公爵府

積分: 26549


76#
發表於 17-1-11 23:45 |只看該作者
mrspandamama 發表於 17-1-10 22:29
回覆 florachan28 的帖子

我一用果枝BB flawless 上面,即刻令我面上毛孔放大幾倍. 枉佢仲話可以均衝膚色 ...

隻色黄到肝病咁


大宅

積分: 2177


75#
發表於 17-1-10 22:29 |只看該作者
回覆 florachan28 的帖子

我一用果枝BB flawless 上面,即刻令我面上毛孔放大幾倍. 枉佢仲話可以均衝膚色收細毛孔
佢地d片越來越hardsell, 淨係識話好好用,又無深入介紹成份,果個Peggy 講嘢又無point, 睇完都唔知佢講咩,依家都費時睇。有時睇下黑咪好過

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo