影視娛樂

跳至

首頁
12345...36

尾頁
   10


子爵府

積分: 14047

醒目開學勳章


1#
發表於 17-1-5 13:35 |只看該作者
本帖最後由 浪女 於 17-2-2 12:14 編輯

好期待(emoji)


大宅

積分: 1619


703#
發表於 17-4-23 10:42 |只看該作者
好好睇~ 一星期睇晒


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


702#
發表於 17-4-19 22:08 |只看該作者
鬆一鬆 發表於 17-4-19 18:25
我舊年去沖繩都係自駕 因為有d 地方都遠又唔方便

我想開隧道 但viu 無就意欲大減

本帖最後由 stella816 於 17-4-19 22:09 編輯

去沖繩唔揸車真係唔方便好多地方都要揸個幾鐘!

隧道好睇㗎試下千尋dl睇吓有冇,唔好錯過近期佳作


子爵府

積分: 12868


701#
發表於 17-4-19 18:25 |只看該作者
stella816 發表於 17-4-19 01:13
我c6好鬼鍾意揸車!你地好叻個個都有牌我重係學神一名咋

我舊年去沖繩都係自駕 因為有d 地方都遠又唔方便

我想開隧道 但viu 無就意欲大減


子爵府

積分: 12868


700#
發表於 17-4-19 18:24 |只看該作者
stella816 發表於 17-4-19 01:09
係㗎唔揸真係去唔到乜地方巴士我見唔多,但你太耐冇揸真係操下先好冇信心真係唔好揸,日頭我重覺還可以, ...

舊年我去沖繩都係自駕 唔揸好多地方去唔到 有d 都幾遠下

我好想開隧道 但viu 無就意欲大減


子爵府

積分: 12868


699#
發表於 17-4-19 18:22 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-4-16 23:24
你去左邊度玩呀

東京


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


698#
發表於 17-4-19 01:13 |只看該作者
amychoi 發表於 17-4-17 14:38
我覺得揸車好煩, 油/停車場/牌費/維修樣樣都貴, 重點係覺得自己似司機囉.
...

我c6好鬼鍾意揸車!你地好叻個個都有牌我重係學神一名咋


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


697#
發表於 17-4-19 01:09 |只看該作者
amychoi 發表於 17-4-16 23:54
我十幾年無揸車, 驚去到都唔咁揸呀!
但唔揸車又真係去唔得多地方玩。
...

係㗎唔揸真係去唔到乜地方巴士我見唔多,但你太耐冇揸真係操下先好冇信心真係唔好揸,日頭我重覺還可以,夜晚唔似香港咁咁光冇乜街燈好黑,個人認為有經驗夜晚揸好似安全D


水晶宮

積分: 68585

親子王國15週年勳章


696#
發表於 17-4-17 14:38 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-4-17 14:30
我同你調轉,睇得韓劇多,想遊車河多d可惜而家冇車呀等緊中六合彩
...
我覺得揸車好煩, 油/停車場/牌費/維修樣樣都貴, 重點係覺得自己似司機囉.
[


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


695#
發表於 17-4-17 14:30 |只看該作者
amychoi 發表於 17-4-17 10:01
當揸左十幾年, 日日如是的話, 就咩興趣都無了。
而家多左時間睇韓劇,我會開心過揸車好多。
...

我同你調轉,睇得韓劇多,想遊車河多d可惜而家冇車呀等緊中六合彩


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


694#
發表於 17-4-17 14:28 |只看該作者
phwong 發表於 17-4-17 12:59
原來呢啲叫雪藏牌,我都雪左十幾年喇

我都雪左十幾年喇>>>me 2呀


水晶宮

積分: 68585

親子王國15週年勳章


693#
發表於 17-4-17 13:37 |只看該作者
phwong 發表於 17-4-17 12:57
有無睇戒子女王,都好睇呀,隧道睇到7,好緊張,不過申教授個樣仲衰過四騎士個女主
...
當然有睇啦! 又點會少得我這韓劇精, 我好鐘意睇金瑟琪的.
介指係我今年計浪漫醫生金師傅後追看的劇集, 日日追住睇幾時有播, 播完仲懷念住.
我自己都估唔到會鍾意睇隧道的, 女主唔係咁醜, 只係cool爆, 無見佢正式笑過. 如比灰姑娘女主來說, 只係年青版同成熟版之分別.


[


男爵府

積分: 7169

好媽媽勳章


692#
發表於 17-4-17 12:59 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-4-17 09:31
你C6唔識揸車?我同你一樣都係雪藏牌

原來呢啲叫雪藏牌,我都雪左十幾年喇


男爵府

積分: 7169

好媽媽勳章


691#
發表於 17-4-17 12:57 |只看該作者
amychoi 發表於 17-4-16 23:52
我本身都係鍾意睇愛情片多, 但竟然比隧道吸引到喎!

有無睇戒子女王,都好睇呀,隧道睇到7,好緊張,不過申教授個樣仲衰過四騎士個女主


水晶宮

積分: 68585

親子王國15週年勳章


690#
發表於 17-4-17 10:01 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-4-17 09:58
唔係有車揸會開心d咩?

當揸左十幾年, 日日如是的話, 就咩興趣都無了。
而家多左時間睇韓劇,我會開心過揸車好多。
[


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


689#
發表於 17-4-17 09:58 |只看該作者
amychoi 發表於 17-4-17 09:36
我老公係響我產假時迫於無奈自己揸果兩個月, 一直都係我揸開的,而家唔使揸,我覺得開心好多。:w ...

唔係有車揸會開心d咩?


水晶宮

積分: 68585

親子王國15週年勳章


688#
發表於 17-4-17 09:36 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-4-17 09:31
你C6唔識揸車?我同你一樣都係雪藏牌

我老公係響我產假時迫於無奈自己揸果兩個月, 一直都係我揸開的,而家唔使揸,我覺得開心好多。
[


水晶宮

積分: 68585

親子王國15週年勳章


687#
發表於 17-4-17 09:34 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-4-17 09:30
我決定開隧道先,她愛上了我的謊就用來攝等隧道的時間

Good!
齊齊傾!
[


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


686#
發表於 17-4-17 09:31 |只看該作者
amychoi 發表於 17-4-16 23:54
我十幾年無揸車, 驚去到都唔咁揸呀!
但唔揸車又真係去唔得多地方玩。
...

你C6唔識揸車?我同你一樣都係雪藏牌


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


685#
發表於 17-4-17 09:30 |只看該作者
amychoi 發表於 17-4-16 23:52
我本身都係鍾意睇愛情片多, 但竟然比隧道吸引到喎!

我決定開隧道先,她愛上了我的謊就用來攝等隧道的時間

首頁
12345...36

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo