嬰兒食譜

跳至

首頁
12

尾頁
   13


洋房

積分: 93


1#
發表於 17-1-5 23:27 |只看該作者
本帖最後由 soksokman50 於 17-1-5 23:38 編輯

BB 6, 7 個月大開始食稀粥, 為左等姐姐多啲時間睇住BB, 媽咪會既朋友介紹我一件煲BB粥既神器比我--Rasonic 迷你微電腦電飯煲 (型號: RRC-YC06),我喺東園電器買$369。佢細細隻可煮1-3人份量,有專門煲BB粥功能。簡單一按嬰兒粥按鈕,就可以煲出綿綿靚粥,份量啱啱好夠BB一餐食 (因為想BB餐餐有新鮮粥食)。佢個膽係用鋁合金厚鍋,我用左一年都仲keep得好好,個膽唔會有痴底既情況,D粥都仲好綿。而且始終係煮野比BB食,信興大集團既出品始終放心D。其他細牌子或者雜,煮比BB食始終唔放心。個煲仲有預約及保温功能,如果萬一唔得閒都可煮到粥比BB食。其實個煲除左煲粥之外,仲可以整蛋糕同乳酪,遲下BB大D就可以整D健康既,低糖,少油既蛋糕比佢做茶點。平時就煮飯同煲湯都得,煲仔細細,小家庭啱曬

以上純屬個人好物分享比各JM, 無廣告成分架!!!!





男爵府

積分: 6755


25#
發表於 17-12-24 18:36 |只看該作者
正喎!好介紹


複式洋房

積分: 477


24#
發表於 17-12-22 23:46 |只看該作者
soksokman50 發表於 17-1-5 23:27
BB 6, 7 個月大開始食稀粥, 為左等姐姐多啲時間睇住BB, 媽咪會既朋友介紹我一件煲BB粥既神器比我--Rasonic ...

想問你米同水既份量落幾多?我都係用呢個煲,但煲完粥仔好稀,我個女唔肯食


大宅

積分: 4005


23#
發表於 17-9-19 01:57 |只看該作者
布甸狗BB 發表於 17-9-8 09:16
係呀…屯門一田冇得買,所以昨天去咗沙田買

請問你個煲入面有冇說明書架?我係荃灣一田買,無說明書既,唔知有冇教點煲粥仔


大宅

積分: 4005


22#
發表於 17-9-19 01:55 |只看該作者
xi_belle 發表於 17-9-15 14:36
請問有呢個煲煮粥仔要幾耐?

我試過㩒去嬰兒粥,佢自設左1個半鐘,但又可以自己較耐d。未正式研究點用。


大宅

積分: 4005


21#
發表於 17-9-19 01:53 |只看該作者
happybaby999 發表於 17-9-15 20:52
咁可唔可以煲飯?

可以,佢其實個電話煲,只不過有嬰兒粥功能。我打算用收起個舊電飯煲,用呢個煮飯,兩個大人細細個已經夠用。一物二用,可以慳返d位。


別墅

積分: 752


20#
發表於 17-9-15 20:52 |只看該作者

回覆樓主

咁可唔可以煲飯?


公爵府

積分: 27382

母親節2025勳章 HiPP勳章(2) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章


19#
發表於 17-9-15 14:36 |只看該作者
請問有呢個煲煮粥仔要幾耐?


珍珠宮

積分: 36642

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


18#
發表於 17-9-9 12:08 |只看該作者
happymum2017 發表於 17-8-30 14:26
唔好意思我唔係好識,其實bb粥同普通大人食既粥有咩分別?用普通電飯煲煮粥比bb食唔可以嗎?
...

我都想知!
有無JM知呀?!


大宅

積分: 4005


17#
發表於 17-9-8 10:20 |只看該作者
布甸狗BB 發表於 17-9-8 09:16
係呀…屯門一田冇得買,所以昨天去咗沙田買

我都想去荃灣買,但怕去到無貨。


別墅

積分: 846


16#
發表於 17-9-8 09:16 |只看該作者
sheepbabybaby 發表於 17-9-7 21:43
屯門一田無

係呀…屯門一田冇得買,所以昨天去咗沙田買


大宅

積分: 4005


15#
發表於 17-9-7 21:43 |只看該作者
hiuc 發表於 17-8-26 19:07
一田bb展賣 $268
2/9 - 17/9

屯門一田無


別墅

積分: 983


14#
發表於 17-9-6 18:20 |只看該作者
starlight123 發表於 17-9-4 08:31
我見單張寫$298嘅

打錯咗, sorry


大宅

積分: 3199


13#
發表於 17-9-4 08:41 |只看該作者
soksokman50 發表於 17-1-5 23:27
BB 6, 7 個月大開始食稀粥, 為左等姐姐多啲時間睇住BB, 媽咪會既朋友介紹我一件煲BB粥既神器比我--Rasonic ...

可唔可以影煲粥嗰版嘅說明書嚟睇?係咪一按制,夠鐘煲奶就自動關機定轉保温功能?其間要揾嘢去攪嗎?


大宅

積分: 3199


12#
發表於 17-9-4 08:31 |只看該作者
hiuc 發表於 17-8-26 19:07
一田bb展賣 $268
2/9 - 17/9

我見單張寫$298嘅


洋房

積分: 83


11#
發表於 17-8-30 14:26 |只看該作者

回覆樓主

唔好意思我唔係好識,其實bb粥同普通大人食既粥有咩分別?用普通電飯煲煮粥比bb食唔可以嗎?


用戶要求終止服務

積分: 3013


10#
發表於 17-8-30 07:32 |只看該作者
soksokman50 發表於 17-1-5 23:27
BB 6, 7 個月大開始食稀粥, 為左等姐姐多啲時間睇住BB, 媽咪會既朋友介紹我一件煲BB粥既神器比我--Rasonic ...

好正呀!我剛剛正苦惱點樣可以省時省功夫煲bb粥因為bb剛剛6個月大!


用戶要求終止服務

積分: 3013


9#
發表於 17-8-30 07:31 |只看該作者
hiuc 發表於 17-8-27 11:23
係呀,佢寄咗傳單俾我
其實佢網站都有得睇
http://www.yata.hk/tch/promotion/bbfair-2017.aspx

等我又去買返個先


大宅

積分: 1032


8#
發表於 17-8-27 12:52 |只看該作者
soksokman50 發表於 17-1-5 23:27
BB 6, 7 個月大開始食稀粥, 為左等姐姐多啲時間睇住BB, 媽咪會既朋友介紹我一件煲BB粥既神器比我--Rasonic ...

請問可否煲爛飯俾bb食?


別墅

積分: 983


7#
發表於 17-8-27 11:23 |只看該作者
胃食妹媽媽 發表於 17-8-27 11:07
你係話黎緊BB展??咁快就知???

係呀,佢寄咗傳單俾我
其實佢網站都有得睇
http://www.yata.hk/tch/promotion/bbfair-2017.aspx

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo