夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17666


1#
發表於 08-12-10 23:26 |只看該作者
今日,我收到一個由懲教署打黎既電話,話我前男友因犯左事入左去還押,叫我入去探佢,我都唔知去唔去好,又唔知發生咩事,我都未過去哩d地方。

我同我老公講,佢又冇反應,我問佢有冇呷醋,佢話冇,到依家我都睇得出佢冇,問佢去唔去探佢好,佢又話冇所謂。

我問我朋友,佢話如果一個人犯左事,又有人去探佢的話,個官可能會判輕d,但係我好想佢判重d,起碼唔使出黎害人。

雖然分左手,但都識左成8年,都算係朋友,而且一直都有聯絡(幾個月先得一個電話),佢知我結左婚,但對我就好似對女朋友咁(我唔會因為佢而做出一d對唔住我老公既事,我對我老公好專一架),所以我一直都keep the distance,身為朋友既我,都唔知去唔去好?

你老公知你同前男友聯絡,會呷醋嗎?


伯爵府

積分: 17666


35#
發表於 08-12-16 11:53 |只看該作者
我希望你唔知就唔好亂講,好朋友係要幫,咁壞朋友都值得幫咩?

佢係入面,我都幫唔到佢d咩,又唔可以買野比佢,可以做既就只有了解下佢,問下佢發生咩事。

見到佢又點,係出面個時都冇見,重有,keep住聯絡係因為佢打電話比我,佢成日都轉電話no.,我都唔知邊個真邊個假,我有佢阿媽電話都係叫懲教個d社工問佢攞架咋。

更何況我係我未識我老公之前已經識佢,即使有咩出軌行為,都唔使等依家啦。

重有呀,我當佢係朋友,佢當我係咩呀,口口聲聲話當我係朋友、女朋友,話比我知佢出面冇女朋友,但係就比我發現佢有幾個女朋友,我唔係話呷醋,而係我係好介意我當係朋友既朋友對我講大話。

重有呀,當日我結婚個時,我冇話佢知,佢都會知我結婚,重打電話黎兇我呀,話我同我老公結婚的話,就要我守寡,我都冇理佢,之後佢搵人跟住我地,比我發現,我話報警佢地先走。

咁你話,哩d人當佢係朋友咁又點,當佢係朋友係因為大家識左咁多年,而且我唔想我老公有咩事。依家佢入左去,我幾咁安心呀,探唔探佢係因為個社工講,有人同佢傾下,叫佢自己認罪,有改過的心,可以判輕d,所以先問下意見。

原文章由 bk_mommy 於 08-12-15 14:19 發表
朋友 keep 住聯絡目的是什麼?

有事又不去幫忙, keep 住聯絡係為左証明你對老公專一, 沒出軌嗎?

你都好肯無聊~


男爵府

積分: 8178


34#
發表於 08-12-15 14:19 |只看該作者
朋友 keep 住聯絡目的是什麼?

有事又不去幫忙, keep 住聯絡係為左証明你對老公專一, 沒出軌嗎?

你都好肯無聊~



原文章由 mybabylove 於 08-12-10 23:26 發表
今日,我收到一個由懲教署打黎既電話,話我前男友因犯左事入左去還押,叫我入去探佢,我都唔知去唔去好,又唔知發生咩事,我都未過去哩d地方。

我同我老公講,佢又冇反應,我問佢有冇呷醋,佢話冇,到依家我都睇得出佢冇,問佢去唔去探佢 ...


伯爵府

積分: 17666


33#
發表於 08-12-15 00:04 |只看該作者
所以最後都決定左唔會去...


大宅

積分: 1591


32#
發表於 08-12-14 19:17 |只看該作者
換轉是你老公你會點,唔好做d o野出來比人有話柄 ~ 結o左婚就要知道自己係咩位置 ~


男爵府

積分: 9963

好媽媽勳章


31#
發表於 08-12-14 01:56 |只看該作者
原文章由 mybabylove 於 08-12-11 23:47 發表
先多謝大家既意見。

今日我叫佢阿媽比左佢個號碼比我,我決定左唔會去見佢,只係會寫信比佢,因為即使係出面既時候,我都冇去見佢,到依家,我覺得冇咁既需要,我只想佢知道,我當佢係朋友,唔係情人,我係一個有家室既女人,而且我好愛我 ...


做得好, 唔好去.
如果係我, 我叫佢阿媽攪掂佢. 最好令佢以後唔好煩我, 打比我.


水晶宮

積分: 52963

好媽媽勳章 畀面勳章


30#
發表於 08-12-14 01:24 |只看該作者
如佢冇對你唔住
去一次啦

原文章由 win_bb 於 08-12-11 12:44 發表
如果係我, 我會去探佢, 睇下有咩可以幫到佢...
始終朋友一場, 又一直都有聯絡


伯爵府

積分: 17666


29#
發表於 08-12-13 22:53 |只看該作者
哦....


原文章由 kahei_mam@yahoo 於 08-12-13 16:12 發表
個官未判


大宅

積分: 3408


28#
發表於 08-12-13 16:12 |只看該作者
個官未判


子爵府

積分: 11304


27#
發表於 08-12-13 13:42 |只看該作者
如果比我,唔會見佢,唔會有接觸,亦唔想再聯絡.唔雖要問老公意見!
你諗深一層,佢仲搵你有什麼可做?入得去都唔會係好人啦!
唔好無風起浪啦,唔該


伯爵府

積分: 17666


26#
發表於 08-12-13 10:45 |只看該作者
我都有咁打算。

咩叫未過當呀?

原文章由 kahei_mam@yahoo 於 08-12-13 01:55 發表


表明立場,做得好,
不過唔好寫回郵地址
佢收唔到打回頭又唔好
佢回信又唔好
因為佢可以每日寫一卦信出來(如果未過當)


大宅

積分: 3408


25#
發表於 08-12-13 01:55 |只看該作者
原文章由 mybabylove 於 08-12-11 23:47 發表
先多謝大家既意見。

今日我叫佢阿媽比左佢個號碼比我,我決定左唔會去見佢,只係會寫信比佢,因為即使係出面既時候,我都冇去見佢,到依家,我覺得冇咁既需要,我只想佢知道,我當佢係朋友,唔係情人,我係一個有家室既女人,而且我好愛我 ...


表明立場,做得好,
不過唔好寫回郵地址
佢收唔到打回頭又唔好
佢回信又唔好
因為佢可以每日寫一卦信出來(如果未過當)


侯爵府

積分: 21529


24#
發表於 08-12-12 23:50 |只看該作者
原文章由 mybabylove 於 08-12-11 23:47 發表
先多謝大家既意見。

今日我叫佢阿媽比左佢個號碼比我,我決定左唔會去見佢,只係會寫信比佢,因為即使係出面既時候,我都冇去見佢,到依家,我覺得冇咁既需要,我只想佢知道,我當佢係朋友,唔係情人,我係一個有家室既女人,而且我好愛我 ...


別墅

積分: 772


23#
發表於 08-12-12 22:38 |只看該作者
吾去.. 係對


大宅

積分: 3833

好媽媽勳章


22#
發表於 08-12-12 16:10 |只看該作者
原文章由 mybabylove 於 08-12-10 23:26 發表
今日,我收到一個由懲教署打黎既電話,話我前男友因犯左事入左去還押,叫我入去探佢,我都唔知去唔去好,又唔知發生咩事,我都未過去哩d地方。

我同我老公講,佢又冇反應,我問佢有冇呷醋,佢話冇,到依家我都睇得出佢冇,問佢去唔去探佢 ...


呢個情況我都試過,當年我都係收到電話,要求我去探佢,但我諗都無諗就即時拒絕了.


珍珠宮

積分: 38742

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


21#
發表於 08-12-12 08:15 |只看該作者
我一定唔去,入得去都唔係好人啦,
何況你都話佢會害人,
再講,我老公一定會好呷醋,
無謂因啲不相干既人令佢唔開心


王國長老

積分: 119115

王國長老


20#
發表於 08-12-12 00:04 |只看該作者
原文章由 mybabylove 於 08-12-11 23:47 發表
先多謝大家既意見。

今日我叫佢阿媽比左佢個號碼比我,我決定左唔會去見佢,只係會寫信比佢,因為即使係出面既時候,我都冇去見佢,到依家,我覺得冇咁既需要,我只想佢知道,我當佢係朋友,唔係情人,我係一個有家室既女人,而且我好愛我 ...


英明決定.
我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


伯爵府

積分: 17666


19#
發表於 08-12-11 23:47 |只看該作者
先多謝大家既意見。

今日我叫佢阿媽比左佢個號碼比我,我決定左唔會去見佢,只係會寫信比佢,因為即使係出面既時候,我都冇去見佢,到依家,我覺得冇咁既需要,我只想佢知道,我當佢係朋友,唔係情人,我係一個有家室既女人,而且我好愛我老公,唔想因為佢令到我個家有咩危機,亦唔想有藉口比我老公係嗌交個時話我。

我都知我老公把口話唔介意,但其實佢有少少介意,如果唔係,點解佢好似有少少嬲我咁,對我既態度又有d唔同,重會無啦啦發我脾氣添。


伯爵府

積分: 17666


18#
發表於 08-12-11 23:37 |只看該作者
係架,我都唔知添....


原文章由 kahei_mam@yahoo 於 08-12-11 03:09 發表
佢是否在荔枝角
你可以通知佢d家人去,
或寫信入去問佢需要
唔好畀期望佢,唔好去啦,浪費時間
如果佢有需要,一定有其他方法
有段時間我c6入左去,佢都有方法自己照顧自己
不用擔心,仲有,有無人探佢同個官判無關係
佢可 ...


伯爵府

積分: 17666


17#
發表於 08-12-11 23:35 |只看該作者
??????

原文章由 skyhcf 於 08-12-11 00:32 發表
無風起浪的人

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo