嬰兒用品

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 591

好媽媽勳章


1#
發表於 08-12-11 14:35 |只看該作者
做吓统計 , 孖B幾多 wk 出世 ?

各位媽咪 , 妳地是順產 or 開刀 ?

如開刀 , 又是預約開刀 or 緊急開刀 ?


大宅

積分: 3627


73#
發表於 09-7-23 18:47 |只看該作者
原帖由 sinmanyufa 於 09-3-16 17:02 發表
25 wks 2 days 開刀


可唔可以講下,開刀之后,BB几重之類???

真係好早呀,依家BB地,几大啦?


洋房

積分: 194


72#
發表於 09-7-17 21:40 |只看該作者
今日剛約了38W1D於瑪麗開刀生孖B,現在35W4D唔知BB等唔等到足月出世呢!

希望BB聽聽話話不要咁早出世啦!


大宅

積分: 2389


71#
發表於 09-5-8 00:41 |只看該作者
聽日38wk5預約開刀



複式洋房

積分: 155


70#
發表於 09-5-7 13:18 |只看該作者
36w6d 妊娠毒血即入院兩日後開刀,一個2.25kg.一個1.9kg,剛满月時3.23kg & 2.8kg


洋房

積分: 56


69#
發表於 09-5-5 14:03 |只看該作者
37週預約開刀


複式洋房

積分: 439


68#
發表於 09-4-14 14:51 |只看該作者
36WEEK見醫生果陣...
醫生話其中一個B無咩點大到...
所以捉左我入院催生...
一個B 2.275KG
一個B 2.485KG
不過一個因為出世果時呼吸快左D...
另一個就血糖低左D...
所以2個BB到而家都仲係醫院未番丫


複式洋房

積分: 135


67#
發表於 09-4-12 01:55 |只看該作者
33WEEK 3, 夜晚穿水, 醫生話兩日內打3支強肺針, 對BB出世會好D, 打咗一支, 第二日早上BB唔等得, 就開刀出世LU, 大孖3LBS, 細孖4LBS, 兩個都入ICU, 有護士24小時睇住, 都好放心, 佢地住咗26日一齊出院.


大宅

積分: 1076


66#
發表於 09-4-11 09:49 |只看該作者
我係36W6D 穿水緊急開刀
大女 2.57 KG, 細仔 2.34 KG


複式洋房

積分: 124


65#
發表於 09-4-11 00:25 |只看該作者
30 wks 順產


複式洋房

積分: 151


64#
發表於 09-4-10 09:39 |只看該作者

回覆 weiweibb 的文章

last几周多的睏, 冇落樓四周行, 冇食太好同高蛋白的嘢! 對B一定會好易到38周.

[ 本帖最後由 KingKing1203 於 09-4-10 09:41 編輯 ]


子爵府

積分: 10032


63#
發表於 09-4-9 13:44 |只看該作者
35 weeks 2 days. 穿水緊急刀


大宅

積分: 3658


62#
發表於 09-4-9 13:19 |只看該作者
原帖由 KingKing1203 於 09-4-9 09:38 AM 發表
38周+3, BOOK期開刀. 大女重6.68磅, 小女重7.02磅.出世三日後同媽咪一起出院.


你就好啦, 我都希望孖B可以足月足磅出世


複式洋房

積分: 151


61#
發表於 09-4-9 09:38 |只看該作者
38周+3, BOOK期開刀. 大女重6.68磅, 小女重7.02磅.出世三日後同媽咪一起出院.

[ 本帖最後由 KingKing1203 於 09-4-9 09:40 編輯 ]


民房

積分: 9


60#
發表於 09-4-6 23:14 |只看該作者
My wife 37 week and 3 days
開刀
Elder brother 2.3 kg and Younger sister 2.65kg
Lived Hospital for 6 days and BBs discahrged with Mama together


別墅

積分: 547


59#
發表於 09-4-6 15:12 |只看該作者
Wow..how great! Did you go to work? When did you start taking maternity leave?

原帖由 yotal 於 09-4-6 14:59 發表
37w4d,預約開刀。
家姐重6磅,妹妹重7.2磅,生完一身輕晒,不過有排修肚。


大宅

積分: 2369


58#
發表於 09-4-6 14:59 |只看該作者
37w4d,預約開刀。
家姐重6磅,妹妹重7.2磅,生完一身輕晒,不過有排收肚。

[ 本帖最後由 yotal 於 09-5-7 15:21 編輯 ]


民房

積分: 30


57#
發表於 09-4-5 14:36 |只看該作者
原帖由 李露媚 於 09-3-8 00:01 發表
34週穿水緊急開刀.
今日十二朝, 大孖仲住ICU, 細孖住左五日ICU就搬左去SCU.
要到2.2KG先出得院.


hi . my name anna . is jacqueline ;s friend . i see facebook .. your twins ..so cute .. im twins too . 2 boys ... now 32 weeks la . haha


大宅

積分: 4189


56#
發表於 09-3-18 10:52 |只看該作者

回覆 # 的文章

我 15/3 生咗啦, 38weeks, 比預約早咗一天。

大孖 2.97kg
細孖 3.15kg

足晒磅, 真喺估唔到:) 住咗医院 3 days 已出院, 感謝主

陀緊嘅mami食多D花膠, bird nest, cheese and drink more milk, 好長胎呀!

最重要喺休息多D, GOD Bless all of you


大宅

積分: 2389


55#
發表於 09-3-17 17:12 |只看該作者
我都31wk幾, 呢幾日都超驚會早產, 因為下面有少少抽住抽住痛咁 ....

原帖由 MinnieLouisa 於 09-3-17 16:15 發表
我現在33w2d,
一直都贊育做產檢,
但醫生一直都未同我約,
話要等到36w才約開刀日期,
而我見到呢度好多孖b媽媽都係早過36w就生左,
所以都好擔心呀!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo