原文章由 ltdcorp 於 08-12-15 14:45 發表
另一方面我想, 其實兩位姑9只認為每人每月給62,99二至三千元就可以作為供樓用足夠嗎? 還有差向, 管理費, 日常生活費又有沒有想到呢! 另就算62,99不需要供樓, 在此之前都應該比錢62,99用呢! 現在說供樓才給分平給62, ...
舉例如果首期係62 99自付既, 咁又真係好難開到口話第二時間屋一定要落你地名架喎
mouth: 因為姑奶佢地一開波都願意付出供樓錢
除非佢地5願比你就話2開口啫
我覺得你老公又無講錯喎

,有人生日就開生日會,我地幾姊妹同亞媽都住到天南地北,就算6299同姑仔,細佬都係,因為人人環境5同,好難個個住得近原文章由 ltdcorp 於 08-12-12 15:57 發表
搬屋原因是因為62,99年記大, 需要人照顧, 我和老公提意請工人照顧62,99, 兩位姑9返對. 話要安排62,99住近親人附近, 其實現在其中一位姑9是住近62,99約要十分鐘車程. 但都話唔方便, 要安排搬同一屋苑, 所以才想到買居 ...