自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17580


1#
發表於 17-1-17 12:18 |只看該作者

【晴報專訊】農曆新年將至,家長或會為子女計劃如何運用利市錢。有夫妻對此持不同意見,一名港爸指太太認為應待子女長大後歸還利市,但他認為利市錢應用於子女日常開支,惟遭網民批評計到盡。有理財專家指,家長需先達成共識,並盡早向子女灌輸理財概念。

有父親在討論區發帖文,指與太太就如何處理10歲以下子女的利市有異議。太太主張先代子女保管利市,待他們長大時歸還,但事主不認同。帖文指,「仔女平時的衣食住行都係我哋照顧,例如仔女的八達通,都係我哋嘅錢,咁點解唔可以當係用佢哋的利市錢,要將來畀番佢?」

處理利市 夫妻應先有共識

事主指並非想侵吞子女利市錢,「講真利市錢都係一千至二千元左右」,惟感留給他們是多此一舉。部分人直指子女的衣食住行使費是父母責任,除非經濟有困難,否則不應在利市中扣除。亦有人批評這個想法是斤斤計較及計到盡。

兒童及青少年理財教育推廣基金有限公司聯合創辦人及導師李錦指,個案中夫婦各有理由,建議他們先有共識,再跟子女溝通如何運用利市錢,譬如用作儲蓄、購買小孩喜歡的東西或作教育基金。「低收入家庭或需子女的利市用來支付額外開支,例如他們也要封利市給親友,但中產家庭未必有這個需要。」

父母引導 養成儲蓄習慣

李指有低收入家庭的爸媽同意將利市用於日常開支,惟11歲兒子阻止。「兒子說要取回利市,用來買iPhone及影碟,家長處於兩難,他們心諗自己也是用普通手機!」他認為理財教育愈早進行愈好,亦可讓子女了解家庭財政狀況。

女青家庭健康促進中心督導主任伍偉湛表示:「部分家庭傾向將錢分為3部分,用於儲蓄、零用錢及慈善捐獻,至於比例多少,就由父母及子女商議」。他不主張將全部錢交由年幼子女自行處理,因他們理財能力未成熟,應由父母引導,養成儲蓄習慣。


侯爵府

積分: 21273

好媽媽勳章


29#
發表於 17-1-17 18:07 |只看該作者

回覆樓主:

呢d 都推上報, 報業真係冇野寫?每一家理財原則同做法不同, 各適其式, 又有咩好批評


侯爵府

積分: 21273

好媽媽勳章


28#
發表於 17-1-17 18:04 |只看該作者

回覆樓主:

呢d 都推上報, 報業真係冇野寫?每一家理財原則同做法不同, 各適其式, 又有咩好批評


男爵府

積分: 7023


27#
發表於 17-1-17 17:18 |只看該作者
luckybaby2011 發表於 17-1-17 17:06
其實個樓主有點無辜、有點怕父母覺得欠左個仔咁錢....好老馮

咁又係,如果話個父母'算到盡',又真係有啲過分左......






寶石宮

積分: 407059

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 貓狗褓姆 認識瑞士牛牛第一回 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


26#
發表於 17-1-17 17:08 |只看該作者
我鐘意你同我講 I Love U, I Love U Too!
You are the sunshine of my life. That's why I'll always stay around. You are the apple of my eye. Forever you'll stay in my heart.


水晶宮

積分: 72641


25#
發表於 17-1-17 17:06 |只看該作者
^--^ 發表於 17-1-17 14:13
其實我哋年代嗰陣,收到啲利是係畀返晒父母,但今時今日,當我做咗媽媽,個仔細個嗰陣,收到利是真係由家 ...

其實個樓主有點無辜、有點怕父母覺得欠左個仔咁錢....好老馮


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


24#
發表於 17-1-17 16:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17882

美好大世界2017勳章 最關心BB問題熱投勳章 我的育兒心得勳章 DHA勳章 BK Milk勳章


23#
發表於 17-1-17 15:28 |只看該作者
超級特務 發表於 17-1-17 14:18
羊毛出在羊身上, 都係左手來右手去, 有咩計得盡唔盡?
咪係, 如果父母無派利是畀人地小朋友, 你估人地會唔會派利是畀你?其實小朋友的利是來源又咪係父母的錢.


公爵府

積分: 25274


22#
發表於 17-1-17 14:40 |只看該作者
超級特務 發表於 17-1-17 14:18
羊毛出在羊身上, 都係左手來右手去, 有咩計得盡唔盡?

係囉。我仔女好細已經識話佢哋所有洗錢都係父母俾,佢哋由細到大一收到利是錢全部俾晒我(唔係我要求),我會話俾佢哋知收到幾多,入晒落戶口,但佢哋聽完就算,從來唔理。到大咗,學費/住宿費/每月零用/做交流生費用/交換生費用……筆筆都大過利是錢多多聲,利是錢已經等同微塵


伯爵府

積分: 15094


21#
發表於 17-1-17 14:21 |只看該作者
小朋友的利是我keep的,我會比佢地拆利是,佢地好自動比我幫佢地儲。不過我有時都唔會放銀行,如果我將來要留比佢地,都唔只呢條數。


侯爵府

積分: 20301


20#
發表於 17-1-17 14:20 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 judychungpuiyan 於 17-1-17 14:23 編輯

6歲以下既小朋友未太懂計數,收到既利是錢,父母可代為保存

但如果小朋友已經略懂計算,父母可以透過拆利是來教小朋友如何理財

我係會教佢哋啲利是錢分長、中、短既方法管理及使用

例如拆到$1000,其中6成係歸入不動產,作為將來大啲讀書用

另外3成係中期儲蓄,用來買啲小朋友想買既玩具,要儲2、3年錢先買到

最後餘下1成既利是錢,係會給孩子自己買喜愛既零食、文具等。。。
用完就算


琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


19#
發表於 17-1-17 14:18 |只看該作者
羊毛出在羊身上, 都係左手來右手去, 有咩計得盡唔盡?
你若盛開, 蝴蝶便來!


男爵府

積分: 7023


18#
發表於 17-1-17 14:13 |只看該作者
BBBmamama 發表於 17-1-17 12:18
【晴報專訊】農曆新年將至,家長或會為子女計劃如何運用利市錢。有夫妻對此持不同意見,一名港爸指太太認為 ...

其實我哋年代嗰陣,收到啲利是係畀返晒父母,但今時今日,當我做咗媽媽,個仔細個嗰陣,收到利是真係由家長保管,但到咗11, 12歲,我會俾佢自己保管,順便學下理財,佢唔會隨便用,會儲起來,但亦會用來買自己需要嘅嘢,好似電腦,佢會好開心,因自己有話事權...


珍珠宮

積分: 35688


17#
發表於 17-1-17 14:07 |只看該作者
BBBmamama 發表於 17-1-17 12:18
【晴報專訊】農曆新年將至,家長或會為子女計劃如何運用利市錢。有夫妻對此持不同意見,一名港爸指太太認為 ...
咁都爭論的話,何必生細路???一年利是錢頂多五六千.. 咁都無共識??都係貧賤夫妻百事衰~~


大宅

積分: 3883


16#
發表於 17-1-17 14:06 |只看該作者
利市用系日常生活入面,可令小朋友明白父母養育自己既艱辛,系孝道既培養。而家好多人走出黎同D黃毛丫頭說三道四,等佢哋以為父母真係成世欠左佢地,到大個重要父母比首期買樓


大宅

積分: 3883


15#
發表於 17-1-17 14:01 |只看該作者
Miss.Hui 發表於 17-1-17 13:22
我做仔女都覺得真心係應該比父母架!
用嚟交費用果啲
都好合理丫



大宅

積分: 3883


14#
發表於 17-1-17 14:00 |只看該作者
mei524 發表於 17-1-17 13:21
其實有什麼所謂,
俾回他自己或當零錢用,
都是用於小孩身上有何不妥

就係囉,唔知有乜好大肆宣揚


公爵府

積分: 29010


13#
發表於 17-1-17 13:37 |只看該作者
不如咁講,人地係派俾小朋友,不是派俾父母,所以我不會侵吞小朋友利是,除非屋企好窮就另計。


男爵府

積分: 5505


12#
發表於 17-1-17 13:22 |只看該作者
我同學D利市用來俾保險費,我果D就儲起左,不過我都結左婚了,阿媽好似冇意思俾翻我,有10萬


伯爵府

積分: 19952

熱血勳章


11#
發表於 17-1-17 13:22 |只看該作者

回覆樓主:

我做仔女都覺得真心係應該比父母架!
用嚟交費用果啲
都好合理丫
真係鄧個樓主唔抵,咁都比人圍...

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo