想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 4371


1#
發表於 17-1-24 16:45 |只看該作者
生兩個其實系米一定开心过生一個?


子爵府

積分: 11707

畀面勳章


42#
發表於 17-11-9 09:24 |只看該作者
gogogo~ 發表於 17-1-30 00:53
我就struggle喺3歲阿女度,佢佔有慾強,唔想同人分媽咪,連爸爸都唔得,佢有性別歧視唔鍾意男仔,亦講明唔想要細 ...
我仔相反,
生妹妹時哥哥3歲多D,
妹妹出世頭一個月, 哥哥好呷醋, 不過之後就冇喇, 咩都有妹妹份, 去邊都要我地帶埋妹妹,
妹妹依家1歲, 2個成日攬埋一堆~

我仔話要3個妹妹, 我欠佢2個, 哈哈~


大宅

積分: 3022

hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


41#
發表於 17-11-6 20:57 |只看該作者
yddi 發表於 17-1-25 19:38
我成日都諗,一係就唔生,一係就最少生2個。

得一個,將來有咩大事都得佢一個面對/承擔,唔想佢壓力好大 ...

非常同意


大宅

積分: 1614


40#
發表於 17-11-6 17:21 |只看該作者

回覆樓主

我啱啱有左第二個時都會覺得生第二個會分薄左資源,同擔心會忽略左大果個
到細果個出世我發現有兩個小朋友佢地可以學習溝通,分享,妥協,大果個好樂於分享,唔會奉旨全部人都當佢做中心,咁樣對佢成長都會好d,唔洗下下要人就佢
不過,大前提係家長要緊記公平,唔好成日要大讓細,要佢地學習輪流/等待,如果唔係真係會反效果,我自己都學習中


大宅

積分: 1641


39#
發表於 17-11-6 12:37 |只看該作者
tusenwanee 發表於 17-2-2 00:17
我兩個仔相差7年,哥哥好鍚弟弟,從來沒有打架,因為哥哥一定譲佢,
我以為㑹不合一起玩因為相差太大,但事 ...

因為我第一個係意外,而家快5歲,成日心郁郁想生多1個,不過未係時間正努力儲錢中 。。。不過都係擔心再遲會差太遠,你2個仔仔差7年原來可以一齊玩實在太太太開心喇。。。聽完好心動


男爵府

積分: 9761


38#
發表於 17-4-9 14:45 |只看該作者
torocat2010 發表於 17-4-9 08:29
如果生2個應該相隔幾耐最好?冇咁辛苦?

聽人話三至四年最好 但我預計外 有左第二胎 兩個相差十四個月 超辛苦 尢其係佗第二胎時 仍然要照顧個大 FTM 無工人


別墅

積分: 876


37#
發表於 17-4-9 08:52 |只看該作者
yddi 發表於 17-1-25 19:38
我成日都諗,一係就唔生,一係就最少生2個。

得一個,將來有咩大事都得佢一個面對/承擔,唔想佢壓力好大 ...

好認同,講中我心聲!:mother:


男爵府

積分: 5093


36#
發表於 17-4-9 08:29 |只看該作者
Mooskha 發表於 17-4-8 23:15
兩個 有陪

如果生2個應該相隔幾耐最好?冇咁辛苦?


男爵府

積分: 9761


35#
發表於 17-4-8 23:15 |只看該作者
兩個 有陪


別墅

積分: 889


34#
發表於 17-3-31 18:47 |只看該作者
bbiibbii 發表於 17-2-8 16:32
想生不過第二胎好耐仲未有 X2唔係想生就實有!!

Same here.試左好耐,做埋iui,等到高齡都未有。唉,唔通淨係得一個?咁點算


伯爵府

積分: 17156

熱血勳章 BK Milk勳章


33#
發表於 17-3-31 16:55 |只看該作者
回覆 vvvir 的帖子

你講得好好.........我其中一個唔想生既原因係......唔想忽略咗對大嗰個既愛, 一定會有偏心架
所以到個仔而家四歲, 我都仲未諗掂生唔生多個, 加上又隔咗咁耐, 我同c6都唔想再捱眼瞓餵夜奶

同埋阿仔都話唔想要弟弟/妹妹..........


禁止訪問

積分: 111


32#
發表於 17-3-31 08:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8608


31#
發表於 17-3-30 02:41 |只看該作者
我大女同細女爭6歲
得一個時:咩都比曬佢,金錢 時間 愛(但不是溺愛)
當真係有左細妹(意外):我好感恩爭的多歲,前六年可以好好的照顧及錫家姐,以致於佢由妹妹出世到依家非常疼愛妹妹,用我以前照顧佢嗰一套來照顧妹妹

而我自己好中意小朋友,老公反之
當初說服自己一個就可以,也不停洗自己腦,佢大個會有自己朋友,無問題既,不過內心深處好明白,家人同朋友完全唔同,當時也會刻意忽略佢自己一個人玩的孤獨
也成日會安排同朋友仔玩,但結束後,返到屋企又得返自己一個,失落感更加大

如果有能力,真係可以好好考慮給大既添個手足,但前提是,要先好好的愛多佢幾年


大宅

積分: 4886


30#
發表於 17-3-30 01:34 |只看該作者
我都煩緊呢個問題,我係獨生女,唔明白有兄弟姊妹的感覺。唔知追唔追多個好......


大宅

積分: 1787


29#
發表於 17-3-27 20:06 |只看該作者
我仔差不多3歲,剛決定追多個,自己有家姐阿哥,知道有伴嘅好處,希望可以今年如願以償!


大宅

積分: 1997

BK Milk勳章


28#
發表於 17-2-8 16:32 |只看該作者
本帖最後由 bbiibbii 於 17-2-8 16:33 編輯
kamkam528 發表於 17-2-3 15:22
same feeling 我都係獨女。
想生不過第二胎好耐仲未有

想生不過第二胎好耐仲未有 X2唔係想生就實有!!


伯爵府

積分: 19039

畀面勳章 BK Milk勳章


27#
發表於 17-2-3 15:22 |只看該作者
happy_happy_ 發表於 17-2-2 12:20
如果生得出,我希望最少生兩個。我自己獨生,個種孤獨唔係旁人可以理解,自己玩飛行棋波子棋,好寂寞架... ...

same feeling 我都係獨女。
想生不過第二胎好耐仲未有


伯爵府

積分: 19039

畀面勳章 BK Milk勳章


26#
發表於 17-2-3 15:22 |只看該作者
happy_happy_ 發表於 17-2-2 12:20
如果生得出,我希望最少生兩個。我自己獨生,個種孤獨唔係旁人可以理解,自己玩飛行棋波子棋,好寂寞架... ...

same feeling 我都係獨女。
想生不過第二胎好耐仲未有


大宅

積分: 3378


25#
發表於 17-2-3 12:51 |只看該作者
iamchanmoon 發表於 17-1-25 10:22
咁生兩個糸米一定开心过一個呀?

我都係呢個問題上面猶豫緊


別墅

積分: 975


24#
發表於 17-2-2 12:20 |只看該作者
如果生得出,我希望最少生兩個。我自己獨生,個種孤獨唔係旁人可以理解,自己玩飛行棋波子棋,好寂寞架...有個伴,打交都係開心

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo